Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Donkerblauwe Royal gezocht

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Donkerblauwe Royal gezocht
    Posted: 31 Mei 2016 om 09:03
Hallo allemaal, ik ben wanhopig op zoek naar een of liefst twee bollen donkerblauwe Royal van Zeeman, kleurnummer 69 en kleurbad 2368. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!! Yvonne
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2016 om 09:54
Even voorstellen misschien?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2016 om 10:23
Als je op Facebook "zit" is ereen groep Bolletje Over....probeer het daar ook eens ...
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2016 om 11:49
Een locatie zou ook handig zijn. We hebben leden in Nederland, Belgiƫ, Canada en vroeger zelfs in Portugal, Frankrijk, Egypte, Engeland.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2016 om 12:12
Ja, natuurlijk, graag zelfs! Heb net een berichtje geplaatst Smile
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2016 om 17:25
Helaas, ik vond op zolder alleen een bol met kleur nummer 60. Te licht, denk ik.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2016 om 14:43
Ik heb 1 bol donkerblauw Royal, het is alleen niet een complete bol meer... Ik heb er wel al wat van gebruikt. Maar er is nog vrij veel.

Alleen heb ik het etiket niet meer. Daarom weet ik niet of we het over dezelfde kleur hebben Smile Heb je toevallig een foto (van Google) van de kleur die je zoekt?
(ik kan zelf even geen foto plaatsen ivm computerproblemen, maar ik kan je later wel een foto sturen via een andere computer)

Het kleurbladnummer weet ik daarom ook niet. Maar als het verder wel de juiste kleur is, en mocht je evengoed interesse hebben (ondanks misschien een ander kleurbladnummer) danl laat maar even weten!
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2016 om 18:19
Hallo Aranince, Dankjewel voor je reactie, ik ben blij dat er mensen reageren! Je zegt dat je nog donkerblauwe wol hebt maar het verfbadnummer niet weet...dat heb ik wel nodig, want als je breit met twee verschillende nummers, dan zie je het kleurverschil en dat is niet mooi. Ik wacht liever of er nog iemand reageert die het juiste nummer heeft, anders neem ik toch nog contact met je op. Of misschien moet ik dan maar een ander patroon zoeken waar ik minder wol voor nodig heb :-) Nogmaals bedankt, groetjes uit Spanje! Yvonne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2016 om 19:31
Boorden en manchetten in een ander verfbad kan, omdat die meestal in een andere steek gedaan worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Juni 2016 om 22:11
Ja, dat heb ik al vaker gedaan, maar dan ben ik er uiteindelijk toch niet tevereden over.... Maar toch bedankt voor de tip, wie weet zijn er andere breisters mee geholpen :-)
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 11 Oktober 2014
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2016 om 14:57
Ik dacht al dat je liever een bol hebt waarvan je zeker weet dat het hetzelfde verfbladnummer is. Maar ik dacht ik meld me toch maar even Wink
Mocht je niemand meer vinden en toch deze over willen nemen, dan laat maar een keer wat weten!
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2016 om 18:40
Ik zal aan je denken :-)

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 22:57
Yvonne.....ik ga morgen ook even tussen mijn voorradje kijken voor je.
Ik weet dat ik donkerblauw van Royal heb.....maar zo uit m'n hoofd
weet ik niet wat het verfbadnummer is.
Ik wil ook wel voor je kijken bij Zeeman.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 22:59
Dat zou geweldig zijn! Ik heb zelf bij Zeeman in arotterdam gezocht vorige maand, maar zonder resultaat...
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 23:00
Rotterdam, sorry
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 23:01
Hihihi.....ik snapte dat er Rotterdam moest staan.

Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 23:18
Oh jah.....morgen kom ik bij Zeeman Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 23:22
Fijn dat je dat doen wilt voor me, dan hoor ik nog van je, tot morgen!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2016 om 23:25
Geen dank hoor......ik zou echt heel blij
voor je zijn als je de wol zou hebben.
Ik ga m'n best doen Yvonne!
Thumbs Up
Ik haak nooit af!

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2016 om 22:27
Yvonne.......ik heb nog steeds de goede royal niet gevonden UnhappyUnhappy
Het is allemaal het verkeerde verfbadnummer.
Maar ik blijf zoeken hoor.

Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns