Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Donkerblauwe Royal gezocht

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2016 om 01:37
Ik wil je hartelijk bedanken voor de moeite die je doet! Jammer dat deze poging niet gelukt is, maar ik zie wel dat je je papegaai trouw bent met zijn: "ik haak nooit af"...Leuk hoor! Ik heb overigens geen haast hoor, ik was aan een vest begonnen, maar het blijft gewoon liggen tot we geluk hebben! Ik wacht ook nog op antwoord van Zeeman, misschien wordt er daar ook naarstig naar gezocht... Mocht ik een positieve reactie krijgen waar dan ook, dan plaats ik hier zeker nog even een berichtje om het jullie allemaal te laten weten! Groetjes uit Spanje 
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 12:32
hallo hobbymaatjes, 
Ik ben net weer terug van een weekje Nederland, maar heb nergens de donkerblauwe Royal kunnen vinden die ik zoek. In Breda en Eindhoven vond ik niets. In Rotterdam vond ik bij het filiaal op de Slinge twee bollen van Lotnummer 722, donkerblauw, die heb ik gekocht maar ze bleken bij thuiskomst toch niet dezelfde kleur te zijn, helaas. Mocht er iemand van jullie zijn die toch twee andere bollen donkerblauw weet te bemachtigen, dan kan ik beter eerst een draad naar diegene opsturen zodat ze in ieder geval vergeleken kunnen worden alvorens ze te kopen. Alvast bedankt voor jullie moeite, en groetjes uit Zuid-Spanje!  (#) (#) (#)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2016 om 20:24
als ze niet meer in de winkel liggen denk ik dat de bollen ergens uit een privéverzameling zullen moeten komen.
Back to Top
Vonnevonne View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 31 Mei 2016
Locatie: Spanje
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vonnevonne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Augustus 2016 om 13:24
Vermoedelijk heb je gelijk, ik heb mijn hoop op jullie gevestigd :-)

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns