Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dreambird

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: dreambird
    Posted: 08 Januari 2016 om 12:12
Vandaag voor het eerst gelezen over dreambird sjaal.
MOOI!!

Zoeken naar patroon.
Bij Raverly, kennelijk.
Ik wil het best kopen, maar mijn Engels is niet geweldig.
Dus die site van Raverly kom ik niet echt uit, hoe en wat.
Plus dat ik geen creditcard heb, dus hoe betaal ik?

Wie kan helpen?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 12:54
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij stond er een soortgelijke sjaal in de laatste Verena. Daar stonden meer mooie sjaals in en kerstartikelen. Hun truien en vesten zijn ook altijd mooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 12:59
Ik heb even gegoogled want ik kende de Dreambird sjaal niet. Als het goed is, is het deze toch:

Die is wel erg mooi ja Smile

In de tekst staat dat er ook een Nederlandse vertaling van is. En betalen hoeft niet met credit card. Je kunt ook met Paypal betalen. Dat is gekoppeld aan je bankrekening. Als je nog geen Paypal hebt, zul je eerst daar een account aan moeten maken. Dan een paar euro vanuit je bankrekening naar je payopal overschrijven en dan kan je daarmee betalen. 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 13:05
Ik bestel regelmatig dingen en betaal met Paypal. Gaat uiteindelijk heel handig. Je bestelt via Ravelry, betaalt en je krijgt gelijk bericht dat het patroon in je bibliotheek staat en dat je het kunt downloaden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 13:53
ik zal zien of mijn zoon het kan bestellen.
Ik kom er niet uit met dat Engels. Embarrassed
Heb gezien dat er een Nederlandse vertaling van het patroon is.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 16:13
Je zou eens kunnen kijken bij:   blij dat ik brei, volgens mij kan je daar het patroon ook kopen of je krijgt het bij garen. Althans, ik geloof dat ik het daar heb gezien
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 16:55
De sjaal in de laatste verena lijkt erop, de dreambird op ravelry heeft een NL vertaling jammer dat ravelry nog geen nederlandse knoppen
heeft. Als je op deze pagina bent en je klikt op de prijs, dan kom je in een volgend venster en daar kun je met PayPal betalen. Staat een PayPal logo
en daar kun je op klikken en dan stuurt hij je door naar PayPal (als je ten minste een pp account hebt . . . Zelf vind ik dat reuze handig, maar ja
dat ben ik.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2016 om 17:19
Allemaal schatten hier, die mee denken.
Dank jullie wel!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2016 om 09:38
Ik heb hem een tijdje geleden gemaakt, mocht je ergens niet uitkomen vraag het maar, ik hoop dat ik je dan kan helpen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2016 om 11:11
Dank je wel.
Het is fijn te weten dat hier altijd mensen zijn die de kennis en de zin hebben een ander te helpen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2016 om 17:35
Je hebt mail Lao-tse
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.637 seconden.
Lang Yarns