Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Drops 169-32

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
mvk2204 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 05 Juli 2016
Locatie: Veldhoven
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mvk2204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Drops 169-32
    Posted: 05 Juli 2016 om 18:28
Wie kan mij helpen met bovenstaand haak-patroon ?
Ik kan geen wijs uit de toer waarin er gemeerderd moet worden. Ik zou graag willen dat iemand deze toer duidelijk kan uitschrijven, waar en wanneer er gemeerderd moet worden.


Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 19:08
Hallo mvk2204, het zou heel fijn zijn dat je jezelf even doet voorstellen alvorens een vraag te droppen (zie de rubriek even voorstellen)!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 19:19
Deze? http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7465&cid=7
Bij de toer waar gemeerderd wordt staan diverse getallen. De getallen hebben betrekking op het aantal steken dat je haken moet. Ieder getal is bedoeld voor een andere maat. Haak je bv maat L, moet je het derde getal nemen. Dat geldt overal waar meerdere getallen staan. Het is handig als je van te voren de maat die voor jou van toepassing is omcirkelt of onderstreept.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 20:38
of het is misschien deze   http://www.garnstudio.com/pattern.php?id=7390&cid=7


Het is een nog nagelnieuw patroon want er zijn vorige week nog maar correcties in aangebracht. Gelijkmatig en verdeeld over het patroon wil zeggen dat je moet gaan tellen wanneer het het beste uitkomt om de meerderingen te maken zodat er alle kanten wordt gemeerderd en niet allemaal achtereen op 1 welbepaalde plaats.
En ik zou graag willen dat het niet meer regent en de zon eindelijk eens wat schijnt.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2016 om 12:30
Om precies te zijn is mvk2204 5 seconden op het forum geweest. Als je graag een antwoord wilt hebben dan zul je toch iets vaker moeten checken op het forum
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2016 om 13:57
Om precies te zijn is mvk2204 5 seconden op het forum geweest. Als je graag een antwoord wilt hebben dan zul je toch iets vaker moeten checken op het forum.
Voorgaande regel heb ik al eens op dit forum geplaatst en als mevrouw zo begint dan ben ik bang dat ze dadelijk helemaal geen antwoord meer krijgt van ons!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns