drops nepal |
Reageer |
Autheur | |
JanetSimone
Duizendpoot Lid sinds: 31 Mei 2012 Status: Offline Points: 104 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Mei 2015 om 23:03 |
Goedenavond,
is eriemand die ervaring heeft met het breien met Nepal? mijn vraag is, prikt het garen niet? dit omdat het een onbehandeld garen is. ik zit eraan te denken om er een vest van te maken gr. Janet |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ken het garen niet .
Stel je vraag eens via het formulier bij Drop's zelf . Wellicht krijg je antwoord van iemand die het gebruikt heeft en ervaring heeft . Ik las op die site wel dat iemand vond dat de beige kleur erg pluisde . Een ander vond het te stug voor kinderkleertjes . |
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb veel drops Nepal, vind het een heerlijk garen, vooral om te haken, haakt snel weg. Wat vind jij prikken? Dat is persoonlijk. Ik vind het lekker zacht en vooral heeeel warm, de kinderen dragen het ook graag, maar de wol is geen merino dus mensen die er gevoelig voor zijn vinden het misschien minder prettig. Ik houd zelf niet van acryl en zweer bij dit soort garen maar eigenlijk zou je het even moeten voelen. Zit er geen drops verkooppunt in de buurt waar je kunt voelen? Drops heeft ook een 100% merino varieteit van dezelfde dikte, de Big Merino die is superwash en prikt zeker niet, maar die is duurder en ik vind hem zelf eigenlijk minder prettig dan de Nepal. Houd er rekening mee dat het heel warm garen is met die alpaca erin, dus het is voor een buitentrui in de kou. Ik heb er vooral mutsen en sjaals mee gemaakt daar is het heel geschikt voor.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |