Drops vest 150-6 met ronde pas van Nepal |
Reageer |
Autheur | |
anneliesa
Newbie Lid sinds: 16 Februari 2015 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Februari 2015 om 18:33 |
Is er iemand die dit vest breit of gebreid heeft en mij kan zeggen of ik de mouwen ook op rondbreinaalden kan breien ipv op pennen zonder knop?
De mouwen moet je op dezelfde rondbreinaald zetten als het lijf, ook dit lijkt me nog een hele uitdaging, maar eerst moet ik de mouwen nog breien en vraag me af waarom er niet staat dat ze ook op rondbreinaalden gebreid kunnen worden? Ik zou heel dankbaar zijn met een antwoord ! Groet van Annelies
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij kun je prima met een rondbreinaald breien .
Alleen zal je de naald aan moeten passen aan het aantal steken Je kunt ook kijken op You Tube hoe je rondbreit met een kleiner aantal steken op een langere pen . Dat is wat moeilijk hier zo uit te leggen ( Magic Loop breien is volgens mij de benaming hiervoor ) |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt je vraag ook rechtstreeks bij Drops stellen. http://www.garnstudio.com/includes/pattern-comments.php?cid=7&id=6324
Misschien is hij zelfs al eens gesteld en staat het antwoord er al.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat kan eigenlijk altijd, waar een wil is . . .
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |