Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

drops vest

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 10:43

waarom zou dat klef zijn .?????

Ik wist niet dat je schoonmoeder die wol gekocht had maar in jouw geval zou ik ook mijn uiterste best  doen een patroon te vinden wat klopt .

 

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 10:50

dat vind ik een lief antwoord dank je wel en bij mij gaan al die schoonmoeder moppen niet op  en daar ben ik wel blij mee want je hoor zo vaak anders en ik ben blij dat je me snapt dat dit belangrijk voor me is want ik krijg weleens andere antwoorden van mensen om me heen maar ik hou gewoon veel van haar en daar ben ik dan zuinig op en vind dat dan ook een plicht om mensen die je dierbaar zijn daar zuinig op te zijn want morgen of over een uur kunnen ze weg zijn en dan kan je niet meer zuinig zijn en even met ze knuffelen.

doet me goed je antwoord bedankt

Back to Top
Rondbreister View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 11 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 38
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Rondbreister Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 20:50
Misschien is het al eerder geopperd, maar het helpt heel erg om een goed passend vest wat ze nu al heeft, erbij te gebruiken, en het breien daar evt. op aan te passen. Succes!
toveren met een rondbreinaald is makkelijker dan je denkt Mijn Link
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 21:58

ik ben super geholpen door lida (en door jullie ook hoor) maar lida heeft voor mij het patroon aangepast dus meer steken en nu gaat het super goed de maat is goed nu het meer steken zijn jullie willen niet weten hoe blij ik er mee ben ik heb al 20cm gebreid en het ziet er echt heel mooi uit bedankt allemaal voor het mee denken ik heb er echt wat aan en zal vanavond beter slapen want ik heb er een beetje slecht van geslapen ik bleef maar piekeren hoe ik het toch goed moest krijgen poeh lekker gevoel hoor dat het nu goed is.

allemaal een hele dikke

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 09:22

fantastisch

Ik hoop dat je schoonmoeder er heel veel plezier van mag hebben

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 10:23
Ik hoop ook dat ze er veel plezier van zal hebben. Maar dat lukt vast wel hoor 
Ik haak nooit af!

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Januari 2012 om 10:37
bedankt ik heb der een stukje laten zien en ze vindt het zo mooi ach ze is echt zo schattig, als ie af is probeer ik een foto te plaatsen
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns