Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een 2e tijdrovende hobby

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Een 2e tijdrovende hobby
    Posted: 05 April 2017 om 12:13
Ik ben in Januari lid geworden van een online schilderscursus van de dames van "Vrolijke schilderijen",
www.vrolijkschilderij.nl/nl/galerie 'is erg leuk om te doen. Ik kan eigenlijk helemaal niet tekenen maar door middel van hun lesfilmpjes lukt het toch aardig. Dus het haken staat even op een lager pitje, bewaar ik meer voor de avond.
Blijf dit gezellige forum natuurlijk wel volgen, maar even iets minder frequent.

Ben nu bezig met het gratis  patroontje van het kipje  van stip en haak
 http://stipenhaak.nl/gratis-patronen/
Heb er nu twee gemaakt op een glazen potje geplakt, chocolade eitjes+ een klein geldbedragje  er in en weer een mooi cadeautje voor jarige kleindochters .

Groetjes
Omajan
Kipje Kitty
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 12:22
die kipkes zijn plezant. Ik heb ook efkes naar die www gekeken, en die zijn idd zoals de naam van die www zegt.

Hebt ge al eentje klaar? Dan wil ik het ook wel eens zien. Mijn tekenen beperkt zich tot een wolk, een zon, een boom, een kat, een spin en een huis, een visje en bloemeke lukt ook nog.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 12:59
Schattige kippies Die kleinkinderen boffen maar met al die creatieve oma's hier op het forum!

Veel plezier met schilderen.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 13:50
Wat een leuke hobby's heb jij! De kipjes zijn wat seizoen betreft helemaal "hot". Bovendien kleurig, dus je kan je eigen gehaakte stilleven zo vertalen naar een "Vrolijk Schilderij".  
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 17:24
Leuke kipjes omajan en bedankt voor de tip. een goed idee om na te volgen. Dus nu snel even naar Stip en Haak!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 18:25
Wat een ontzettend schattige kipjes en de kleinkinderen zullen hier zeker blij mee zijn!
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2017 om 23:03
die kippetjes zijn helemaal top
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2017 om 09:14
Leuke kipjes!
december2011

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2017 om 10:34
De kipjes zijn leuk om te maken,maar de link van het schilderen krijg ik niet open🙄
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2017 om 11:37
Wat leuk om zo online te leren tekenen en schilderen, ik had er nog niet over gehoord,
succes met dingen maken.

En de kipjes zijn leuk, om te maken.
Daar zullen de kleinkinderen blij mee zijn, zoals ze het krijgen.
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 April 2017 om 21:08
prachtig trio geworden
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 08:10
wat leuk die kippetjes.  en schilderen geweldig lijkt me dat.
krijgen we hier ook jou schilderwerk te zien .?

oant Sjen
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 10:16
Omajan, schilderen is héel fijn en ontspannend.
Veel plezier en je zal zien dat het steeds beter gaat.
Het mooie is: doe je iets niet naar je zin, dan kan je erover heen schilderen en verbeteren.
Dat gaat met tekenen stuk lastiger.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 11:26
Weet  niet precies hoe dat moet met een link plaatsen, misschien even googelen op "Online schilderscursus vrolijke schilderijen"
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 11:27
Ja zal ik doen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2017 om 12:11
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2017 om 17:01
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2017 om 17:02
Zou altijd nog es iets laten zien van mijn andere hobby, dit gemaakt voor mijn schoondochter haar 40e verjaardag
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2017 om 17:16
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2017 om 17:16
Deze ook gemaakt met behulp van een videoles
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns