Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenEen blik in mijn kasten?

 Reageer Reageer Pagina  123 4>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Onderwerp: Een blik in mijn kasten?
    Posted: 29 Februari 2008 om 14:18

heb es een paar foto's gemaakt van een hoopje van mijn wolbergje.

Het leeuwendeel is allemaal geklasseerd op naaikamer.

Een blik in een deel van mijn kasten?

En er zit echt geen betering in!Heb net 8 kilo gekocht bij garenexpert!

Och,ja!het word niet slecht,heeft niet echt een bewaardatum!Neemt enkel verdikke heel veel plaats in!Ook zou je op de'n duur vergeten wat er allemaal ligt!

Ben ik goed gek of ben ik goed gek?

 

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 14:20
Wauw Perle,goed gek is niet erg hoor,het eet geen brood en als jij er plezier van hebt,dan is het toch goed.Wel leuk dat je ons nu laat meegenieten van je schatten.
Back to Top
panda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 December 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1053
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 14:48
Neen hoor helemaal niet gek, kan je kiezen he 
Groetjes Paula
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:00
geweldig! ben ik dus niet de enige "gek" hahahahaha
ik vind het erg mooi hoor!!
bij karwei hebben ze nu stellages voor schuine kratten. die ga ik morgen halen.
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 736
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:15
Wat veel, Perle!
Je zou een winkel kunnen beginnen.
Voorlopig heb je genoeg te doen.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
monica View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 335
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:23
mijn kast ziet er ook zo uit maar dan met lappen stof en het goede lapje zit er nooit tussen zodat ik steeds nieuwe moet kopen
groetjes janny
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:26

Hoi "gekke" Perle, wat heb jij een voorraad zeg (en dan zie ik niet eens dat oranje garen liggen dat je ons een paar dagen geleden liet zien). Mjammie, wat heerlijk als je daar zo maar uit kunt kiezen.

Veel maakplezier, groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:27
Ik heb nu nog een kleine bak vol, zo'n boodschappen bak weet je wel. Staat me nog wat te wachten Lekkere voorraad Perle
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:51

Hoi Perle.

Zo jij kunt nog wel even vooruit.

Ik heb ook wel noeg,maar dat is er nog niks bij.

Mooi toch,heb je altijd wat in huis,en kun je vooruit.

Ik doe het ook wel in het voren kopen,als ik iest leuks zie.

Veel succes met breien en haken.

Groetjes Hetty.

Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 15:53

HAMSTEREN...

Deze foto ga ik aan mijn man laten zien, hij vind dat ik nogal veel stofjes heb, maar dit slaat alles....ben wel blij dat ik niet de enige hamster ben...

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:08
hahaha wel grappig om te zien, maar vind je niet gek hoor hoogstens prettig gestoord
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:15

Ha haha ha ha,Perle, wat een heerlijke voorraad zie ik op je foto,s  dat zie ik graag.

 ik heb net vanmorgen mijn wol voorraad, op kleur in dozen gedaan dit stond op mijn hobbykamer . Ik had onze zolderkamer helemaal opgeruimd, en daar staan nu zo,n

8 grote dozen vol met wol. Mijn man zei moet dat naar boven!!!!!!! voorlopig heb je niks meer nodig, en ik zei heel droog , ja ik heb alle kleuren alleen geen rose ........ hij zei heb je dat nu nodig dan, en ik schoot in de lach,.

Ik kan het niet laten als ik ergens ben, en wol zie........dan begint er iets te kriebelen van binnen., gek he.

 Maar ach, het eet geen brood dus ik ben gelukkig niet de enige zo te lezen, groetjes irene.

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:30
Wouw perle wat een wol, heerlijk toch heb je het lekker voor het uitzoeken.
Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 249
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:35
ooooooooooo perle, ik kijk mijn ogen uit.en je hebt echt geen winkeltje. Ik bedoel ik heb af en toe is 1 bolletje liggen ofzo en ik vind het al heel wat dat ik nu een "heleboel"heb voor mijn trui die ik ga breien. Verder werk ik meestal met restjes die ik van dees of gene krijg!
maar uhh hoe doe je dat nou? kiijk je naar de wol en zoek je dan een patroon of anders om
krieltje
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:46
Heerlijk die kasten vol, maar ik heb meerdere hobbys en ben ook zo erg. stapels servetten, een wereld 3d plaatjes, en stof je wilt het niet weten, en nu weer aan het breien geslagen en ook al weer 2 vuilniszakken met leuke bolletjes, en dan de rest wat ik allemaal aangeschaft heb. en ach mijn man lacht en schaft weer een geit kip of konijn aan, dus samen prettig gestoord
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
miep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru



Lid sinds: 17 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3972
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 16:48
Jeetje, helemaal geweldig zeg. Ik vind altijd dat ik veel heb, maar als ik jou als leidraad neem, dan kan ik gelijk morgen wel even weer wat halen.
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 17:01

 

Gelukkig dat jullie allemaal vinden dat ik nog niet niet echt gek ben!

Meestal als ik weet dat ik ergens de kans heb van wol tegen te komen heb ik wel wat van mijn boeken bij met de nieuwe modellen die op dat moment mij erg aanspreken!Dan kijk ik bv bij fibrex of ik diezelfde garens vind aan een mooi prijsje.Soms zie ik draadjes liggen en denk ik...waaw,dat zou nu net perfect zijn voor dat of dat!Ook neem ik altijd meer dan ruim voldoende mee!Zodat ik het voor kind of tiener of volwassene kan breien.Want ik weet dat veel gewoon wacht in mijn kasten!En dat kinderen groeien enzv!

Op mijn naaikamer staat een kleerkast met legplanken.Daar liggen al mijn stoffen in.Die zit mooi vol.Gelukkig is deze passie wat geluwdWant dat was mijn vorige gekte!Naast die kleerkast staan 4 rijen met stapelboxen.Van grond tot bijna plafond(is niet zo'n hoge kamer)2 meter?Die zijn ook allemaal gevuld met breigarens ,telkens genoeg om een bepaald iets dat in mijn hoofd zat of zit te breien.Katoen,wol,mohair(ben hier ook redelijk fan van)bouclette.Dan staat er nog een stapel van een 8 tal bakken met alle soorten laatste plotten,restjes enzv.Waar ik wel regelmatig in rammel!Heb je ook echt wel nodig!

Dat gekriebel Amanda dat heb ik ook!Soms als ik iets nieuws gekocht heb moet dit een tijdje in zicht blijven zodanig ik die wol kan bewonderen!Het echt letterlijk besnuffelen!Mischien moet ik maar van elke plot er eentje aan de muur bevestigen zodanig ik die wand kan bewonderen!'s Nachts sta ik soms op en kijk ik zo'n half uurtje in mijn breiboeken,dan besef ik plots verschrikt hoe laat het is en dat ik om 3u moet opstaan om te gaan werken en dan kruip ik vlug terug onder de wol!

 En ach...heb je geen roze?

Perlefientje vond het de laatste tijd wat erg met me omdat ik een roze bui had!en meisjes van 15-16 jaar vinden dat nu echt geen mooi kleur,hé!

Maar roze bui is wat over!

Mijn man zegt me ...vrouwtje...je breit graag maar eingelijk verzamel jij ook wol,hé!

Maar als hij een tijdje niets nieuws ziet of als ik niet brei dan vraagt hij...voel je je niet goed?Scheelt er iets,ben je ziek?

Dus ...ik doe mijn best om zo verder te doen alleen nog maar om hem te behagen!

Voila,de man heeft het weer gedaan!Proest!

Perle

 

Back to Top
tdv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2171
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 17:14
wauw perle we kunnen haast bij u gaan winkelen
groetjes tine
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 17:26

haha! jaaa, die wolkast van je is super, hé! ach ja, niet iedereen verzamelt postzegels, hé!  Een zeer nuttige collectie heb je! heb je nog een plekje vrij voor de hobbybeurs?

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2008 om 18:38
Originally posted by perle perle wrote:

 

Gelukkig dat jullie allemaal vinden dat ik nog niet niet echt gek ben!

Meestal als ik weet dat ik ergens de kans heb van wol tegen te komen heb ik wel wat van mijn boeken bij met de nieuwe modellen die op dat moment mij erg aanspreken!Dan kijk ik bv bij fibrex of ik diezelfde garens vind aan een mooi prijsje.Soms zie ik draadjes liggen en denk ik...waaw,dat zou nu net perfect zijn voor dat of dat!Ook neem ik altijd meer dan ruim voldoende mee!Zodat ik het voor kind of tiener of volwassene kan breien.Want ik weet dat veel gewoon wacht in mijn kasten!En dat kinderen groeien enzv!

Op mijn naaikamer staat een kleerkast met legplanken.Daar liggen al mijn stoffen in.Die zit mooi vol.Gelukkig is deze passie wat geluwdWant dat was mijn vorige gekte!Naast die kleerkast staan 4 rijen met stapelboxen.Van grond tot bijna plafond(is niet zo'n hoge kamer)2 meter?Die zijn ook allemaal gevuld met breigarens ,telkens genoeg om een bepaald iets dat in mijn hoofd zat of zit te breien.Katoen,wol,mohair(ben hier ook redelijk fan van)bouclette.Dan staat er nog een stapel van een 8 tal bakken met alle soorten laatste plotten,restjes enzv.Waar ik wel regelmatig in rammel!Heb je ook echt wel nodig!

Dat gekriebel Amanda dat heb ik ook!Soms als ik iets nieuws gekocht heb moet dit een tijdje in zicht blijven zodanig ik die wol kan bewonderen!Het echt letterlijk besnuffelen!Mischien moet ik maar van elke plot er eentje aan de muur bevestigen zodanig ik die wand kan bewonderen!'s Nachts sta ik soms op en kijk ik zo'n half uurtje in mijn breiboeken,dan besef ik plots verschrikt hoe laat het is en dat ik om 3u moet opstaan om te gaan werken en dan kruip ik vlug terug onder de wol!

 En ach...heb je geen roze?

Perlefientje vond het de laatste tijd wat erg met me omdat ik een roze bui had!en meisjes van 15-16 jaar vinden dat nu echt geen mooi kleur,hé!

Maar roze bui is wat over!

Mijn man zegt me ...vrouwtje...je breit graag maar eingelijk verzamel jij ook wol,hé!

Maar als hij een tijdje niets nieuws ziet of als ik niet brei dan vraagt hij...voel je je niet goed?Scheelt er iets,ben je ziek?

Dus ...ik doe mijn best om zo verder te doen alleen nog maar om hem te behagen!

Voila,de man heeft het weer gedaan!Proest!

Perle

 

Hele goeie,je man de schuld geven,maar ach hier staat ook een kamer vol met allerlei hobbie spullen,en niet alleen wol.kunnen we niet eens met zijn allen onze voorraad op de foto zetten,dan genieten we met elkaar.

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns