Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Een nieuw project - haaknaaldenetui

 Reageer Reageer Pagina  <12345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hesterkerstgek1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2011 om 19:20

hallo leentje

zo dat ziet er vrolijk en sierlijk uit zo een etui,

leuk hoor,en gelijk alles netjes opgeruimd!!!!!!

diny ,

die van jij zijn ook erg mooi geworden,je en nu blijven oefenen

dan komen er nog meer mooie creaties uit je handen!!!

GROETJES HESTER
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 15:22

Ik heb het etui intussen ook gemaakt. Vond de uitleg héél duidelijk, is nog maar mijn vierde projectje dat ik afwerk (na een deken, muts en sjaal voor baby) en ik ben dus ook niet gewend aan de patronen. Dit was alleszins heel goed te volgen!

Ik heb catania gebruikt (daar had ik nog leuke kleurtjes van liggen), met haaknaald 3,5 (anders was het wat te klein). Heb geen sluiting gemaakt, weet nog niet of ik het ga doen, maar heb gewoon geen velcro meer in huis dus zou naar de winkel moeten.

Groetjes, Tineke
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 15:31
Heel mooi zeg.
Misschien kan een drukker of klein knoopje ook diest doen als sluitertje.
of twee gehaakte kettingetje s en dichtknopen.
groetjes IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 07:03
Gaaf geworden !
Ik heb eerlijk gezegd van de mijne het klittenband alweer afgepulkt, want dat was vandat klittenband waarme je een piano aan het plafond kan hangen, zo sterk. Nu heb ik er eigenlijk gewoon niks op, en dat bevalt ook prima ;-)

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 08:55
Ik zat er aan te denken om twee kleine knoopjes er op te zetten en dan twee lusjes aan de klep te maken... Maar dat is natuurlijk wel een gepriegel om vast te krijgen...
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 10:09
Je kan ook een sluiting maken van kam snaps.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 10:28
Dat zijn interessante dingen....
Die ga ik dus METEEN ook bestellen.

Dit is de goedkoopste die ik kon vinden :
http://cgi.ebay.de/KAM-Snaps-1000-SETS-You-Pick-Colors-/1706 04656921?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27b8d47919

1000 knopen in maximaal 20 kleuren naar keuze, inclusief tang voor 25 euro plus tien euro verzendkosten. Ze lijken me een stuk makkelijker dan de stalen drukkers die ik normaliter gebruik.


A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 04 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3049
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 10:55
Leentje de link werkt niet.
Er zijn verschillende maten.
1000 sets zijn volgens mijn 250 complete drukkers, toch?
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 11:10
Volgens de informatie van de verkoper duizend sets 1000 volledige sets (dus zo'n 4000 onderdelen).

Van de site :

  • The Snap size is 20, one buying means 1000 complete sets.
  • Each set has 2 caps 1 stud and 1 socket,
  • You can pick any color in any quantity, no restrictions, but totally at most 20 colors for one buying.
  • Please ENTER SNAP COLOR SELECTION IN THE NOTES SECTION WHEN CHECKOUT, if no request, we will ship 4 colors (white, black, red, yellow):) Also, please ENTER GLOSSY or MATTE you prefer, if no request, we will ship glossy items.

  • Hij zegt er trouwens ook eerlijk bij dat het imitatie is, maar dat hoeft geen probleem te zijn ; het prijsverschil is zo groot ,dat er een keer een fout knoopje tussen mag zitten, en bovendien zijn de klanten zonder uitzondering tevreden. Ja, eentje vond de levertijd te lang, maar het moet natuurlijk wel helemaal uit China komen, dat duurt een weekje of wat. Is het weer een verrassing als het op de mat valt ;-)


    Raar dat de link het niet doet.
    PROBEER DEZE EENS

    Bij het betalen (via Paypal bij voorkeur) kun je voorkeur voor de kleuren opgeven, maximaal 20 kleuren.
    De kosten inclusief verzending waren trouwens maar E 32,96.


    A clean house is a sign of a wasted life
    Back to Top
    by Ieke View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 09 Februari 2011
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 2887
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 11:13
    Oeh, dat kriebelt...

    Maarja... ik weet niet of ik 1000x die sluitingen ga gebruiken. Zoveel hoef ik nou ook weer niet dicht te maken... Het ziet er wel heel mooi uit...
    Back to Top
    L33ntje View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru


    Lid sinds: 15 Juni 2007
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 2043
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 11:27
    Er zijn ook sets te krijgen met 400 of 200 knopen hoor. Is ook weer goedkoper.
    Enne, geloof me, als je een beetje doorhaakt (of erger : naait) zijn die 50 knopen per kleur zo op hoor. Tenminste, met die stalen knopen vlógen de doosjes van 20 er door.


    A clean house is a sign of a wasted life
    Back to Top
    linda1959 View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 27 Februari 2011
    Locatie: Belgium
    Status: Offline
    Points: 4600
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 11:45
    mag ik ook aub het nederlandstalige patroontje
    zo heb ik alles netjes bij elkaar en hoef ik naar niks te zoeken


    bedankt
    Back to Top
    Claire View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 04 Mei 2009
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 3049
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 12:02
    Leentje ik heb ze bij Mardag gekocht, gewoon omdat ik ze eerst wou proberen, ze zijn misschien wel iets duurder dan via Ebay, voordeel is dat je ze snel in huis heb en de kwaliteit goed is. Mardag.nl is de enige die ze in nederland verkoopt.
    Ik heb ze ook gebruikt op haakwerk, dat gaat heel goed alleen het open maken van bv een telefoonhoesje(waarvoor ik ze kocht) gaat wat stroef omdat de drukker heel stevig sluit. Je moet echt je nagel er tussen zetten om de knoop te openen, op gewone stof werkt het fijner want dan trek je de drukker zo open, haakwerk rekt mee. Je kan dat wel enigszins voorkomen door een stukje stof(vilt) achter de drukker te leggen mits het haakwerk niet te dik is.
    Zeg nooit: dat kan ik niet
    Maar zeg: ik zal het proberen
    Dan zul je versteld staan
    Hoeveel een mens kan leren

    Back to Top
    Prideke View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 31 Mei 2009
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 8249
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Maart 2011 om 12:09
    Het ziet er super uit en het jeukt om ook zo iets moois aan te schaffen. Alleen, hoeveel moet ik maken wil ik verschil zien in de voorraden  Ach soms mag je jezelf verwennen, er is wel meer gekocht wat weinig gebruikt werd 

    @Widdy; mooi!!! Ziet er vrolijk uit zo met het geel

    @linda1959: wij moeten ook zoeken... Op ravelry kan je zoeken naar leentje en dan zelf kiezen welke versie je wil hebben.
    Back to Top
    Anniek88 View Drop Down
    Groupie
    Groupie
    Avatar

    Lid sinds: 12 April 2011
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 66
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anniek88 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 11:40

    Heel erg gaaf! Wat knap gemaakt zeg! Ik zou heel graag dit patroon willen hebben!

    Groetjes Anniek

    Back to Top
    Jips View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 15 September 2010
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 4374
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2011 om 11:51
    Leentje, ik stuur je een pm ik zou ook graag het patroontje willen. Ik ga volgende week 2 weken naar Zuid Frankrijk en dit is een mooi projectje voor bij de caravan te haken
    Naast de GFT container staat een WTF container,
    voor onacceptabel gedrag.
    Back to Top
    by Ieke View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 09 Februari 2011
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 2887
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 16:58
    Die van mij is af! Moet alleen nog de bloemetjes erop maken... Die zijn al gehaakt, maarja, je weet hoe dat gaat... ;)
    Back to Top
    omamarian View Drop Down
    Duizendpoot
    Duizendpoot
    Avatar

    Lid sinds: 04 April 2011
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 160
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omamarian Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 17:03

    Ohhhh wat prachtig..

     

    Ik durf het bijna niet te vragen

     

    aub aub????

     

    groetjes marian

    Back to Top
    by Ieke View Drop Down
    Hobbyguru
    Hobbyguru
    Avatar

    Lid sinds: 09 Februari 2011
    Locatie: Netherlands
    Status: Offline
    Points: 2887
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 17:42
    Op Ravelry kun je het patroontje gratis downloaden. Ik heb het wel, maar weet niet of ik het door mag sturen. Anders even een PM naar Leentje, ze reageert niet op vragen in dit forum omdat ze het niet altijd op tijd doorheeft!
    Back to Top
    Fien View Drop Down
    Hobbywonder
    Hobbywonder


    Lid sinds: 26 Januari 2011
    Locatie: Nederland
    Status: Offline
    Points: 510
    Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Fien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 April 2011 om 18:49

    Ooo, wat leuk en handig!!

    Mag ik alsjeblieft het patroontje?

    Alvast dank

     

    Back to Top
     Reageer Reageer Pagina  <12345>

    Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

    Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
    Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

    Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
    Lang Yarns