een paar nieuwe chinese tijdschriften |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | ||
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben ook zo nieuwsgierig geworden. Mag ik ze ook ontvangen?
|
||
Hanny
|
||
kousevoetje
Newbie Lid sinds: 22 April 2012 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 31 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
hoi Petra,
Ja, 't lijkt mij ook heel leuk! Wat denk je, kunnen ze nog naar mij toe? Alvast bedankt! |
||
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik ben eigenlijk voornamelijk geïntigreerd wat iedereen zo trekt in Chinese tijdschriften, kortom: zou ik ook een mailtje mogen ontvangen?
|
||
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dames, dit is een topic uit 2012!!!
|
||
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
||
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoe oud is China?
Ik had het gezien maar blijkbaar ging iedereen steeds door of begon opnieuw en als het een digitaal bestand is maakt het niet zoveel uit. Tenzij je computer is gecrashed. Dat gebeurt ook nog wel eens. Maar je hebt gelijk, erg up-to-date is het niet. |
||
Hanny
|
||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het Chinese Keizerrijk stamt van 221 voor Christus (maar ik betwijfel of ze toen de hier genoemde Chinese Magazines al hadden). In 1911 stopte het keizerrijk en werd het de (Volks) Republiek China. |
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik weet niet hoe het zit, of dat ze daar een grote crea dichtheid hebben of dat hun ontwerpen enorm veel mensen aanspreken
Maar je ziet op internet veel mensen die helemaal dol zijn op brei en haak bladen uit die hoek.
Er zijn ook vertaalschema's voor de Japanse tekens . . . je weet niet hoe je het uitspreekt en toch kun je het breien/haken
Ik heb zelf een brother breimachineboek, met patronen als je dat ziet val je haast in zwijm (maar niet van alles).
Je kunt ook met google afbeeldingen zoeken b.v. japanese knitting en dan zul je zien waar iedereen het zo over heeft.
|
||
hhoekstra
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zo oud ben ik ook, en nog geen magazine ontvangen. In plaats van verfijnde lotusbloemen en perzikbloesem werp ik me wel weer op de wigspangsjaal voor het Kinderhospice en bij aanhoudende zon op de "Nieuwe kleren van de keizer." Dat kan ik zonder magazine.
|
||
Hanny
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
Mijn man zou wel "over land" naar Japan willen, het liefst met de brommer. Voor mij lijkt de trein of het vliegtuig een
betere optie. Alhoewel ik 3 uur vliegen echt wel genoeg vind. Een van de redenen dat de bestemming me toch aantrekt
is een boek dat ik ooit gelezen heb van een Britse dame, die over al die eilanden gefietst is. Ze was daar opeens niet
meer klein ! O ja en natuurlijk de mogelijkheid om daar enorm goede breiboeken te vinden.
Zoek maar op Amu of Keito dama
|
||
magicaries
Newbie Lid sinds: 07 Januari 2013 Status: Offline Points: 30 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Zou ik ze ook mogen ontvangen aub?
|
||
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
die zijn niet meer beschikbaar, twee jaar geleden al niet meer helaas pindakaas
|
||
lavendel
Newbie Lid sinds: 04 September 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 39 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dag petra, kan ik ze ook ontvangen aub ? Alvast bedankt !!!
|
||
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
|
Blijkbaar ook iemand die voorgaande posten niet leest.
|
||
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
||
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Petra zou ik ze ook mogen? Ik ben namelijk zeer benieuwd.
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Krimminele, er wordt telkens maar weer gezegd dat deze Chinese tijdschriften
NIET MEER AANWEZIG ZIJN. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
hhoekstra
Post Options
Thanks(0)
|
|
Grappig toch het lijkt wel een soort Alice in Wonderland. Dit topic gaat vast nog jaren door zonder dat iemand ooit een Chinees ziet.
|
||
Hanny
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik vroeg me af, hoe het eigenlijk opgeduikeld is. Zou iemand echt naar Chinese tijdschriften gezocht hebben bij Zoeken?
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
|
Jij raadt iedereen aan om een pagina per dag te lezen, daar komt het door !!!
Maar je zou denken dat die blaadjes nog wel hier of daar circuleren er zijn ten slotte dozen geweest, die het wel gekregen hebben . . .
Of niet, misschien was het alleen een adres en heeft niemand het daadwerkelijk gedownload - zou kunnen.
Maar zo hebben we wat te praten, niet ?
|
||
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |