Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

een paar nieuwe chinese tijdschriften

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 09:13
Ik ben ook zo nieuwsgierig geworden. Mag ik ze ook ontvangen?
Hanny
Back to Top
kousevoetje View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 April 2012
Locatie: Amsterdam
Status: Offline
Points: 31
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kousevoetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 13:23
hoi Petra,
Ja, 't lijkt mij ook heel leuk! Wat denk je, kunnen ze  nog naar mij toe?
 Alvast bedankt!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2014 om 19:39
Ik ben eigenlijk voornamelijk geïntigreerd wat iedereen zo trekt in Chinese tijdschriften, kortom: zou ik ook een mailtje mogen ontvangen?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14077
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 08:44
Dames, dit is een topic uit 2012!!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 08:52
Hoe oud is China?

Ik had het gezien maar blijkbaar ging iedereen steeds door of begon opnieuw en als het een digitaal bestand is maakt het niet zoveel uit. Tenzij je computer is gecrashed. Dat gebeurt ook nog wel eens. Maar je hebt gelijk, erg up-to-date is het niet.
Hanny
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 11:17
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Hoe oud is China?


Het Chinese Keizerrijk stamt van 221 voor Christus (maar ik betwijfel of ze toen de hier genoemde Chinese Magazines al hadden).
In 1911 stopte het keizerrijk en werd het de (Volks) Republiek China.

Tongue
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 12:43
Originally posted by C4th C4th wrote:

Ik ben eigenlijk voornamelijk geïntigreerd wat iedereen zo trekt in Chinese tijdschriften, kortom: zou ik ook een mailtje mogen ontvangen?
Ik denk dat het misschien eerder Japanse tijdschriften zijn of misschien zit China wel op hetzelfde niveau.
Ik weet niet hoe het zit, of dat ze daar een grote crea dichtheid hebben of dat hun ontwerpen enorm veel mensen aanspreken
Maar je ziet op internet veel mensen die helemaal dol zijn op brei en haak bladen uit die hoek.
Er zijn ook vertaalschema's voor de Japanse tekens . . . je weet niet hoe je het uitspreekt en toch kun je het breien/haken
 
Ik heb zelf een brother breimachineboek, met patronen als je dat ziet val je haast in zwijm (maar niet van alles).
Je kunt ook met google afbeeldingen zoeken b.v. japanese knitting en dan zul je zien waar iedereen het zo over heeft.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 12:45
Zo oud ben ik ook, en nog geen magazine ontvangen. In plaats van verfijnde lotusbloemen en perzikbloesem werp ik me wel weer op de wigspangsjaal voor het Kinderhospice en bij aanhoudende zon op de "Nieuwe kleren van de keizer." Dat kan ik zonder magazine.
Hanny
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 12:47
Originally posted by hhoekstra hhoekstra wrote:

Zo oud ben ik ook, en nog geen magazine ontvangen. In plaats van verfijnde lotusbloemen en perzikbloesem werp ik me wel weer op de wigspangsjaal voor het Kinderhospice en bij aanhoudende zon op de "Nieuwe kleren van de keizer." Dat kan ik zonder magazine.
Als je nu begint met die nieuwe kleren, dan ben je ruim op tijd voor als straks het weer echt geschikt is. Alhoewel met een sjaal . . . LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 12:54
Mijn man zou wel "over land" naar Japan willen, het liefst met de brommer. Voor mij lijkt de trein of het vliegtuig een
betere optie. Alhoewel ik 3 uur vliegen echt wel genoeg vind. Een van de redenen dat de bestemming me toch aantrekt
is een boek dat ik ooit gelezen heb van een Britse dame, die over al die eilanden gefietst is. Ze was daar opeens niet
meer klein ! O ja en natuurlijk de mogelijkheid om daar enorm goede breiboeken te vinden.
 
Zoek maar op Amu of Keito dama
Back to Top
magicaries View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2013
Status: Offline
Points: 30
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer magicaries Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 19:29
Zou ik ze ook mogen ontvangen aub?
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2014 om 20:55
die zijn niet meer beschikbaar, twee jaar geleden al niet meer helaas pindakaas

Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 04 September 2013
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 39
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 18:56
Dag petra, kan ik  ze ook ontvangen aub ?  Alvast bedankt !!!
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 April 2014 om 20:08
Blijkbaar ook iemand die voorgaande posten niet leest.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 00:03
Originally posted by lavendel lavendel wrote:

Dag petra, kan ik  ze ook ontvangen aub ?  Alvast bedankt !!!


Originally posted by Cozz Cozz wrote:

die zijn niet meer beschikbaar, twee jaar geleden al niet meer helaas pindakaas


Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2014 om 20:05
Petra zou ik ze ook mogen? Ik ben namelijk zeer benieuwd.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 18:02
Krimminele, er wordt telkens maar weer gezegd dat deze Chinese tijdschriften     

NIET MEER AANWEZIG ZIJN.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 19:48
Grappig toch het lijkt wel een soort Alice in Wonderland. Dit topic gaat vast nog jaren door zonder dat iemand ooit een Chinees ziet. Ying Yang
Hanny
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23654
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 20:39
Ik vroeg me af, hoe het eigenlijk opgeduikeld is. Zou iemand echt naar Chinese tijdschriften gezocht hebben bij Zoeken?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2014 om 21:02
Jij raadt iedereen aan om een pagina per dag te lezen, daar komt het door !!!
Maar je zou denken dat die blaadjes nog wel hier of daar circuleren er zijn ten slotte dozen geweest, die het wel gekregen hebben . . .
Of niet, misschien was het alleen een adres en heeft niemand het daadwerkelijk gedownload - zou kunnen.
Maar zo hebben we wat te praten, niet ?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.343 seconden.
Lang Yarns