Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Elise is geboren!

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Elise is geboren!
    Posted: 22 Maart 2011 om 13:39

Hallo allemaal,

Zoals gezegd eventjes weg geweest. Vorige maandag is onze kleine spruit Elise geboren! We zijn thuis sinds vrijdagmiddag en ze is nog steeds heel rustig. Echt een droom op deze manier, ik krijg al mijn werk gedaan, heb nog tijd over (houden zo!).

Hieronder haar geboortekaartje + foto. Het kaartje heb ik zelf ontworpen, de tekst op het kaartje hebben we genomen uit naam van Ellen (ons eerste dochtertje, levenloos geboren op 2/3/10).

Ik ga intussen proberen hier wat bij te lezen, maar er is weer véél beweging geweest op het forum lijkt me ;)

Geboortekaartje voorzijde

Geboortekaartje binnenzijde

Elise

Groetjes, Tineke
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 13:44

Tineke en Geert,

Heel veel geluk en plezier met ELISE. Van harte Gefeliciteerd. Wat een plaatje van een dochter hebben jullie.

Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 13:47
Tineke,

Van harte proficiat hoor.
Het is een wolk van een baby.
Je kaartje is super mooi.
het gedichtje komt echt vanuit jullie hart,dat voel je als je het leest.

Hartelijke groetjes
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 13:54
Wat een prachtige dochter hebben jullie erbij gekregen.
En het kaartje is super lief.
Van harte gefeliciteerd met deze mooie baby en geniet van
de kraamperiode al zal dat wel eens moeilijk zijn. Maar
weet dat jullie andere dochter vanaf haar wolkje met jullie
mee geniet en trots is op haar zusje.
groetjes miranda
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Januari 2011
Status: Offline
Points: 643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 13:55
Proficiat hoor, en wat een schatje! Tegelijk ook veel sterkte met jullie dochter Ellen. kan best verstaan dat jullie vaak een beetje een dubbel gevoel hebben.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 14:07

Gefeliciteerd met jullie dochter het is een prachtige baby

Een heel mooi kaartje heel gevoelig


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 14:19
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meid!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 14:39

Gefeliciteerd

 probeer heeeeeel veel te genieten de tijd gaat zo snel.

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 14:48
Wat een wolk van een meisje hebben jullie gekregen zeg. Van harte gefeliciteerd.
En wat een schitterende tekst in haar geboorte kaartje.Ik werd er even stil van.
Groetjes Teunie
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 14:54

GEFELICITEERD MET de wolk van een dochter. wat fijn dat het deze keer goed is gegaan.

de kriebels lopen mij wat over de rug. het zelfde overkwam 5 jaar geleden mijn dochter. het jaar daarop een gezonde dochter Lizzi is nu 4. en weer een jaar later kwam Siem. Ook ik zal nooit mijn eerste kleinkind vergeten. zij hoort ook helemaal bij het gezin. Bij het vermelden van hun namen op een kaartje o.i.d. zal mijn dochter ook altijd een sterretje (voor Evi) zetten achter haar eigen naam.

geniet van deze zegen.

Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:00
Heel mooi, zowel de kaart als de kleine meid. Geniet!
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:02
Tineke en Geert gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter.


Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
EllenC View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Scotland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer EllenC Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:07
Tineke en Geert van harte gefeliciteerd met dit kleine wonder en Elise welkom op deze wereld.

wat mooi dat jullie ook Ellen er op deze manier bij hebben betrokken ook zij maakt deel van dit gezinnetje

en een hoop mensen zullen het nu makkelijker vinden  om bij jullie op kraamvisite te gaan lijkt me.

geniet samen van haar en geef haar een dikke knuffel .
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 September 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1512
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:11

wat een MOOI meisje!!

veel geluk met de kleine, geniet ervan,

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:14
Zo een schat van een dochtertje ,bedankt voor deze mooie foto met ons te delen.Een dikke proficiat
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:19

Tinneke en Geert

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:36

geniet van deze kraamtijd, al zullen er best moeilijke momenten zijn, omdat andere niet over je andere dochtertje durven praten, vindt het fantastisch dat jullie dit wel doen en haar er op deze manier bij betrekken, zit toch in je hart en ziel. (Wapen je wel tegen eventueel onbedoelde vervelende opmerkingen) Laat die lekker van je afglijden en je andere dochtertje kijkt vanaf haar wolkje op jullie neer en gunt jullie al het geluk van de wereld.

 

lydia wijsbroek
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 15:55
Oooooooh, wat een plaatje...en wt bijzonder dat jullie kleine Ellen vanaf haar wolkje de geboorte van haar zusje komt melden...heel veel geluk voor haar en voor jullie en ze heeft al een beschermengel: haar zusje!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 16:14

.......PROFICIAT......MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER...

......ELISE......   

HET GEBOORTE KAARTJE VIND IK OOK GEWELDIG,

WANT JULLIE ...ELLEN.....  mag nooit vergeten worden.....

.......VEEL GELUK...

groetjes geesje
Back to Top
hexxi View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 64
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hexxi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2011 om 16:15

Wat een mooi meisje zeg !!

Ik zit dit met kippenvel te lezen en vind het een super kaartje

Wij hebben een kleinkind die vlak na de geboorte is overleden en dit kaartje....echt heel mooi.

Geniet maar van je kleine meiske het is een plaatje

I LOVE HAKEN
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns