Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

elton het schaap

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
claudiaweij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudiaweij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: elton het schaap
    Posted: 06 Februari 2012 om 10:47

hallo wie kan mij helpen aan het haakpatroon van elton zou hier heel blij mee zijn

groetjes claudia

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 11:41
Back to Top
claudiaweij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudiaweij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 11:49

dank je wel hij is in het engels is dit goed te doen???? en hebben jullie ervaring met deze site

groetjes claudia

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 12:29
wat een een schatje zeg echt heel leuk maar wel een duur patroon vind ik
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 13:24

de patronen van deze site zijn heel goed te doen en vele foto's om alles duidelijk te laten zien.

ze zijn zo duur omdat er veel tijd en werk in die patronen zit.

Het zijn geen knuffeltjes van 10 cm maar echt grote knuffels en daar zit veel energie in.

 

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 14:12
ja dat denk ik ook wel dat het veel werk is om ze uit te werken en te maken dat geloof ik meteen ik vind het ook altijd heel knap hoe ze dat allemaal voorelkaar krijgen, maar het blijft toch een hoop centjes en dat bedoel ik niet als klacht of zeuren echt niet hoor want het is gewoon heel veel werk maar voor dit geld heb je ook hele leuke boekjes met nog meer patronen er in snap je hoe ik het bedoel
Back to Top
claudiaweij View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Februari 2012
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer claudiaweij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 14:55

heb me er even in verdiept maar je kunt daar alleen met paypal betalen en dat heb ik niet wat nu????

groetjes claudia

Back to Top
nixen View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 13 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nixen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 15:03

Je kunt ook met een creditcard betalen. Het is echt de moeite waard. Het zijn hele mooie patronen en goed te maken. Wel veel werk maar dan heb je wel wat moois.

groetjes Margaret

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Februari 2012 om 16:32
Paypal kan je snel en simpel aanvragen en het is super veilig om op die manier te betalen.

Back to Top
arnhemmertje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Januari 2012
Status: Offline
Points: 933
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer arnhemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2012 om 17:25
Ze zijn indd veel werk.. Ik heb laatst die opa van haar gekocht.. Heb me er wel op verkeken.. Hij werd ruim 30cm hoog en er zaten toch wel wat lastige dingen bij.. Maar het patroon is het geld zeker waard geweest!!
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 00:36
elton deze vind ik ook heel erg leuk, als mijn budget het ooit toelaat ga ik deze mij missschien ook nog wel eens aanschaffen, nadeel om van een minimum inkomen te moeten leven dat vele van deze patronen juist mijn hart stelen Embarrassed


Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 10:05
die van christel krukkert in gehaakte beestenboel lijkt er wel op als je de ogen veranderd kom je dicht in de buurt misschien is dat een optie voor de kleine portemonee je zou evt. in de bieb kunnen kijken of even google het is maar een idee hoor ik wil dit patroon totaal niet te kort doen want het is prachtig
Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 928
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerletje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 10:41
Ik heb het schaapje van Christel Krukkert ook aangepast door het met krulletjes te haken (Drops instructievideo: telkens afwisselen 1 toer lussen, 1 toer gewoon). Zie mijn blog voor een voorbeeldje. Als je dan zoals Doortje (Elma?) zegt ook nog de oogjes aanpast, heb je een leuk (kleiner) schaapje dat er wel op lijkt! 
Back to Top
Jolanda48 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 228
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 22:38
Ik heb ervaring met de site en nog nooit klachten gehad. Je betaald via paypal en hebt binnen half uur na betaling download.
Patronen zijn idd heel mooi en met goede foto's en engels vertaalschema heel goed te doen. Ik heb er een paar gemaakt en ben er zeker trots op.
Op mijn blogspot heb ik verschillende foto's staan, het blijven gewoon superlieve knuffels en helemaal zelf gemaakt, dus supertrots toch
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album14/x_ac84409-1.gif">



http://jollycreations.blogspot.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns