Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

enquete

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: enquete
    Posted: 02 Februari 2016 om 11:57
Als onbekende een link neerpoten en dan verwachten dat we er iets mee doen?
Ik ben in ieder geval niet zo naief. (meer)
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 12:06
Ben het helemaal met jou eens Lao-tse. En tenslotte wat moeten wij nog met een haakenquete, niet dan?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 12:11
gaat het over haken? Ik dacht over apen observeren aan de link te zien.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 12:17
Nou weet je.... ik heb niet eens gekéken.
Link neerpoten zonder enige uitleg...
Nee, dan is die link mij té link.


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 14:10
Ik heb een pc die ik grotendeels voor allerlei downloadwerk gebruik, dus hierin durf ik wel een gekke link te openen. Als het foute bingo is, heb ik binnen een uurtje een image teruggezet en is er verder niets aan de hand.
Even een kijkje genomen...
Lijkt me iemand die iets commercieels wil beginnen op haakgebied ofzo, maar ik zou die persoon eerder aanraden even een cursus Nederlands te volgen, want het is niet heel erg best.

Voor diegenen die wel nieuwsgierig geworden zijn, maar de link liever niet aankliken, hier de vragen (en in steunkleur mijn vraagtekens):
1. Wat is uw geslacht? boeit dat?
2. Wat is uw leeftijd?    (een van de mogelijke antwoorden: jonger als 20 jaar... Kromme teentjes hier... )
3. Kunt u haken?
    Antwoordopties: Ja, Nee, maar zou het graag willen leren, Nee, wil ik ook niet.
In het laatste geval moet je eigenlijk direct een uitgang maken, zodat de rest van de vragen niet ingevuld hoeven worden, want overbodig.
4. Doet u nu nog wel eens haken? Doet u haken??
5. Heeft u behoefte aan een haak webshop?  Ja, die zijn zo zeldzaam op internet....
6. Heeft u behoefte aan haaklessen/video's
    Een van de mogelijke antwoorden:
    Nee, maar wel handig voor andere mensen
    Ja... weet even niet wat ik hierop moet zeggen...
7. Zou u gebruik maken van een haakmiddag/avond?
     Gebruik maken van of deelnemen aan?
8. In welk tijdsbestek zou u zo'n haakmiddag/avond willen?
    1 x per jaar
    1 x per kwartaal
    1 x per maand
    1 x per week
Ik geloof dat het woordje tijdsbestek niet helemaal begrepen is door de vraagsteller. Ik denk dat zij de frequentie van een dergelijke haakmiddag/avond bedoelt.
9. Heeft u behoefte aan gehaakte producten? (bijv. mutsen, sjaals, diertjes enz.)

10. In welke prijsklasse zou u uit geven aan een gehaakt product?
hoe duur moet dat kosten..


Ik zou vraagsteller misschien best willen helpen als zij het fatsoen had zich even netjes voor te stellen, te vertellen wat haar bedoelingen zijn en waarom ze deze enquete houdt, maar gewoon een linkje neerklikken met daar in een enquete... Ik ga passen.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2016 om 18:38
lid geworden; link geplaatst, in totaal 3 minuten online gebleven.

Geen aandacht meer aan besteden dus.
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 09:46
Dat vind ik ook, geef dan wel even uitleg over de enquette. Waarom je hem doet, wat je met de data gaat doen enz.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 10:15
dankjewel C4th
ik hou er ook niet van zomaar een link te openen.
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 10:54
Originally posted by bloem bloem wrote:

dankjewel C4th
ik hou er ook niet van zomaar een link te openen.


Tja, dat is het voordeel van een "Meuk"-computer te hebben Tongue
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 13:26
Haha C4th, je geeft een leuke cursus: hoe verknal ik een enquete weg...jouw reacties zij onbetaalbaar....helaas is er geen reactie van de enquetrice gekomen ofhoeheetzoiemanddiezomaarzo.nvraagneerkwakt....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 13:29
Hier de uitleg van de apenenquete, speciaal voor Bep...;-).   

SurveyMonkey is de meest populaire online enquêtesoftware ter wereld. Wij maken het gemakkelijker dan ooit om polls en vragenlijsten op te stellen om meer informatie te krijgen over alles van klanttevredenheid tot betrokkenheid van medewerkers. Meld u aan om toegang te krijgen tot onze bibliotheek met voorbeelden van enquêtevragen en door deskundigen goedgekeurde sjablonen. Pas uw enquêtevragen aan, verspreid uw enquête op het web en begin met het verzamelen van reacties in real-time. Onze tool Analyseren helpt u enquêtegegevens in inzichten te veranderen en professionele rapporten op te stellen.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 14:02
bedankt nl. Dan heb ik de nagel op de kop geslagen.
Keuze uit voorgekauwde vragen die zelfs niet worden nagezien of ze grammaticaal of inhoudelijk juist zijn. Op het web gooien en zitten wachten. En de vragen die gekozen zijn komen uit apenland waar ze nog geen youtube of hobbydoos hebben, waar er ook nog geen verenigingen zijn of clubkes of gewoon zo om de beurt bij iemand thuis om te haken (want het gaat wel over haken hier).

OF het moet hobbydoos zelf geweest zijn (met als schuilnaam angieph) die deze enquete er op gezet heeft want het doel is om meer info te krijgen over de tevredenheid van klanten tot betrokkenheid van medewerkers.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 15:24
Nee, dat lijkt me nixnie voor Renske om dit zo te doen...maar ik vind het wel een apenstreek, om zoiets mafs op een forum van deskundigen te zetten toch...ze wil ons zeker ff voor aap zetten, nou mooi niet...;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 22:26
Laat me raden: je moet je e-mail adres achterlaten zodat je daarna nog jaaaaaren plezier kunt hebben van allerlei speciaal voor jou geselecteerde speciale aanbiedingen?
(Heb trouwens al jaren geen aanbiedingen van vreemde pakketjes uit Nigeria meer gehad, bestaan die niet meer of is mijn provider zo goed met filteren?)
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12078
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2016 om 22:32
die gooit die allemaal bij mij binnen de laatste tijd.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2016 om 07:58
Ha ha wat een reacties. Ik heb de link ook niet geopend dankzij C4TH weten we wat er in staat en het is dus vrij nutteloos.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns