Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even mijn ei kwijt

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3518
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 10:03
Wat een verhaal, maar hier kan je alles kwijt en er zijn
veel
luisterende oren.
Misschien kun je later als je je weer wat sterker voelt
emdr therapie doen, heeft mijn dochter ook gehad en is daar
veel sterker door geworden.
Alleen was de oorzaak voor haar heel iets anders.
Ik wens je heel veel kracht toe
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:01
Dat is heel triestig als je er over wil praten wij zijn hier altijd voor jou hoor een grote familie
Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 388
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:24

Ik denk dat we dit allemaal van heel dichtbij of ( gelukkig) verdere weg wel mee maken.

Het maakt je zowiezo sterker en weerbaarder.

Als ik naar mijzelf kijk........ was 29 en ging scheiden met een dochter van 7 en een dreigende exman.

Vervolgens 30 en kreeg ik borstkanker..... alleen op een flatje met een kind van 8

Uiteindelijk na de 1ste chemo met veel steun van nieuwe vriend in de rechtzaal tegenover ex het gevecht om het voogdijschap gewonnen.

En zie 2011..... pas getrouwd, kind van 12, dol gelukkig en volledig zwaartekrachtbestendige borsten terug gekregen.............. He ieder nadeel heb zo'n zijn voordeel!!!

 

Het is een eerste klas K** tijd maar............. what does not kill you makes you stronger!!!! En zo is het maar net!

 

Liefs en sterkte voor een ieder in een moeizame tijd

 

Chantal

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:28
Ik heb erg met je te doen, wat lijkt het uitzichtloos voor jou.
Maar...... je hebt toch héél positieve reacties van ( voor hun natuurlijk helaas) ervaringsdeskundigen.
Probeer je daaraan vast te houden en kom hier maar langs zovaak je wilt. Sterkte voor alle mensen, die nu met het leven in de knoop zitten.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:30
3 dagen therapie is heel zwaar! Ga dat alsjeblieft niet voor jezelf of voor je omgeving uitstralen alsof het 'slechts' 3 dagen is, daarmee doe je jezelf tekort...

Dat opzich al kost bergen energie (door ervaring geleerd...), en dan óók nog je scheiding erbij.. Heel pittig en moeilijk.

Heel veel sterkte!
Blessed to be a blessing
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:40
ook ik wil je heel veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel geven!! Ik weet ook uit ervaring dat je er beter en sterker uit gaat komen, dat je hulp bent gaan zoeken (en ook gekregen hebt) geeft al aan dat je krachtig en sterker bent dan je denkt, ook al voelt dat voor jou misschien nu niet zo. Maar je geeft er wel mee aan dat je,zoals het ging, niet meer verder wilt en kunt! Het kan een hele poos duren,zijn vaak hele kleine stapjes die je zet en waarbij je ook nog weleens genadeloos terugvalt maar de stijgende lijn gaat er echt komen, ook jij gaat weer uit de put krabbelen en de mooie dingen zien. Maar geef het de tijd, gun jezelf die tijd(al weet ik hoe ontzettend moeilijk dat is!!!), wees lief voor jezelf en zorg goed voor jezelf....want potverdrie meiske,je(we) bent het waard!!!
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 13:06

Ik weet dat je al heel veel  meegemaakt heb vorig jaar met je gezondheid en de gezondheid van je partner. Ik kan alleen zeggen lees alle reacties hierboven heel goed door,dan kom je er wel.Blijf in jezelf geloven. Heel veel kracht en sterkte toegewenst.

lieve groetjes Frea.

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 19:39
Oh wat heb je het moeilijk.
Maar praat hier maar van je af.
Wens je veel sterkte toe!
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:18
Ik wil je heel veel sterkte wensen. Er is al zoveel gezegt. Wat zal ik er aan toevoegen. Inderdaad dat 3 dagen therapie veel zwaarder is dan een fulltime baan. En dat je vol moet houden. Die therapie krijg je niet voor niets. Die krijg je omdat mensen in je geloven en er voor willen gaan. Nogmaals heel veel sterkte. En als er een moment is dat jullie samen toch nog willen knokken voor je relatie doe het dan. Beter samen sterker er uit gekomen dan allebei alleen verder. Want dat er liefde is dat geloof ik namelijk wel. Anders zou je partner zich geen zorgen om je maken. En zou jij hem niet zo volledig vertrouwen en je hart steeds bij hem uitstorten.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:12
Alles wat ik zou willen zeggen is al gezegd meid heel veel sterkte en hier is altijd een luisterend oor.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:23

Mag ik ook nog even m'n hart luchten hierbij? (ik wil het topic helemaal(!) niet naar me toetrekken,maar wist even niet waar ik het anders kwijt moest)

Vandaag voor de intake bij de psych geweest...2 uur m'n hart gelucht (3 dagen therapie is dus echt niet slechts!!!!Ik heb er diep respect voor dat je 3 dagen therapie aangaat!!!!!!), ze stond met haar oren te klapperen: wat ik in anderhalf jaar heb meegemaakt (nu pas 25 jaar oud) maken de meeste mensen niet mee in een heel leven,of op z'n minst gespreid... Ik moet nu leren niet zo hard en streng voor mezelf te zijn...Ik heb namelijk de neiging om van mezelf te eisen dat ik ongeveer kan wat een robot kan en gevoelens van andere alleen maar belangrijk vind,en ik kom dan op de laatste plaats....Daarbij wil ik een soort Supermama zijn en stel mezelf daarbij eisen die niet haalbaar zijn.... Ik ga dat nu dus leren...Ik hoop dat het me goed zal doen de therapieen...

Bedankt voor het lezen en luisteren

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:24

wat een verhalen hier zeg pffff kippevel . maar ik hoor hier van vele dat je er sterker uitkomt eens je zover bent en dat wil ik u van harte toewensen . Ook al lijkt het nu enigzins uitzichtloos en somber , aan het einde van de tunnel schijnt een licht .

na regen komt steeds zonneschijn chantal , en ik geef je alvast een

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 13:46
Ik geef even een update want jullie zijn allemaal zo lief.
Bedankt voor alle steunende en lieve reacties.

Ik heb waarscheinlijk al een huisje gevonden, stond gelukkig nog bij de woningbouw ingeschreven en het is niet zo ver weg van waar ik nu woon, ik hou erg veel van deze buurt en de omgeving dus daar word ik iets rustiger van dat ik niet helemaal naar de andere kant van Assen moet verhuizen.

Eerlijk gezegd dacht ik dat mijn zonnetje weer een beetje op ging komen, maar toen kwam dit dus.

We hebben wel heel veel gepraat veel dingen uitgesproken die nooit uitgesproken zijn en ik gun hem ook echt een leuk leven.

Het is wel moeilijk voor mij dat hij nu opeens gaat pokeren met vrienden (heeft hij nog nooit gedaan) en opeens vrijdag weer uit gaat (iets wat hij ooit nooit deed en altijd over zij dat het geld verspilling was) ik krijg heel erg het gevoel dat hij nu opeens helemaal los gaat.

Het voelt alsof er nooit iemand anders zou kunnen zijn, mijn hele gevoel zegt dat hij de enige kan zijn. Mijn verstand weet natuurlijk wel beter maar soms neemt gevoel de overhand.

Ik ben gewoon braaf naar therapie blijven gaan deze week ookal zag ik er elke dag als een berg tegenop, eten gaat erg slecht ik heb het gevoel alsof mijn maag de hele tijd vol zit met als gevolg dat ik er gewoon haast niets in krijg.

Ik vind het fijn om te lezen dat er meer ervaren hobbydoosjes zijn die al het nodige mee hebben gemaakt in het leven, dit is natuurlijk niet bedoelt dat ik iemand ongeluk wens maar het is fijn om te weten dat je niet de enige bent die ooit deze gevoelens heeft gevoeld.

Stom he? Ik blijf nog steeds hopen dat het goed komt... maar dan weet mijn hoofdje toch weer beter
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 14:19
hoi, hoi

nu ik dit zo lees ,komt er op neer dat jou partner alleen
de vrijheid wel en geen rekening met jou wil houden
en dat komt bij me heel egoistisch over

maar laat nu je verstand spreken en niet het gevoel
(ik spreek uit ervaring hoor na 15jaar huwelijk ben ik
bij de papa van mijn zoontje vertrokken )
ik heb ook altijd gevochten en geknokt voor mijn huwelijk
mijn ex was alkoholist en een egoist voor hem bestond
alleen zijn drank en zijn noden en kind en vrouw kwam op
de 2de plaats )wij hebben uren gepraat zelfs dagen en op
het einde waren het loze belooftes en toen heb ik de
knoop door gehakte en met kind lief vertrokken dat was in
2003 we zijn nu 8jaar verder en ik heb alveel meer
bereikt in de laatste 8 jaar dan in die 15 jaar huwelijk
en daar mag ik fier op zijn
dus kop op tijd brengt raad en na regen komt zeker
zonneschijn
en weet er is altijd iemand die naar je luistert

groetjes christine
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 15:54

Ik wens je héél veel sterkte, maar je zult er sterker uitkomen, zeker de moed niet opgeven

 

Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 15:58

kom vlug een dikke knuf geven aan jou  

ik vind ook dat je verder moet kijken en uit u woorden maak ik ook uit dat hij zich nu als een puber gedraagt , gewoon zijn vrienden zijn nu meer waard denk ik en dat is heel egoistisch gedrag . dus niet bij de pakken blijven zitten en zeker niet laten zien aan hem dat je het heel moeilijk hebt .

sorry dat ik je hierbij niet kan helpen en dat mijn woorden mischien streng overkomen .

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 16:19
Als ik het zo hoor, ben je beter af met je 3 katten dan met 1 vriend. Ik weet wel dat het bij katten ook vaak om hun eigen pleziertjes gaat, maar ze geven heel veel terug. De zon gaat heus wel weer voor je schijnen, maar werk eerst maar aan jezelf en zorg dat je een goed gelukkig leven hebt, vóór je weer aan een relatie begint. Als je zelf lekker in je vel zit, trek je ook mensen aan die lekker in hun vel zitten en die jou wel zien zitten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 14 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 17:26
Dit liedje wil ik even aan iedereen meegeven die het moeilijk heeft!

Blof - Hou Vol Hou Vast


Blessed to be a blessing
Back to Top
hbootsman View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 306
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hbootsman Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 19:04
Bedankt allemaal,

Net een, nou eigenlijk zit ik er nog in paniek aanval gehad.
Hij komt thuis en ik probeer normaal te doen maar ik heb zoveel vragen aan hem die hij gewoon niet duidelijk beandwoord.

Krijg alleen maar te horen dat het allemaal mijn eigen schuld is, dat ik zo snel mogelijk weg moet liever nog gisteren dan vandaag en dat ik het toch alleen maar steeds erger maak.

Wat heb ik gevraagd? Of hij even wil laten weten als hij morgen uit gaat of hij nog thuis komt of dat hij bij een vriend gaat slapen, is dat zo'n rare vraag? We leven toch nog samen.

Is hij boos naar boven gegaan en gezegd dat ik maar goed moet nadenken wat ik nu weer heb gedaan

Ik ben zo intens verdrietig, ik heb zoveel voor hem gedaan de afgelopen 9 jaar en nu is het al te veel gevraagd om een laminaat vloertje in mijn eigen huisje straks te leggen. Ik heb altijd hard gewerkt, altijd alle rekeningen betaald altijd gezorgd dat hij alles kon kopen wat hij wou, de auto die voor de deur staat heb ik betaald

Ik weet niet zo goed wat ik nog met mijzelf aan moet en hoe ik met hem om moet gaan of tegen hem ik voel me zo in de steek gelaten

Als dit nog lang duurt maken we elkaar volgens mij helemaal kapot

Sorry voor alle elende....
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 November 2011
Status: Offline
Points: 355
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 November 2011 om 19:12

Helemaal niet sorry voor de ellende!!!!!!!

Volgens mij moet er maar 1 iemand sorry voor de ellende zeggen,en dat is jouw vriend!

Ik vind het zo sneu voor je,als het niet meer werkt is dat heel verdrietig,maar je kunt toch wel als volwassenen tegen elkaar praten?????? In mijn ogen stel jij een heel normale vraag,en hij stelt zich op als een kleutertje!

Je woont nog steeds samen,dus hij heeft nog steeds jou een uitleg te geven of hij wel of niet thuiskomt!

Ik hoop echt dat je je snel wat beter zult voelen,en misschien snel een eigen stekje vind: dat zal je zeker rust geven! (misschien rare vraag,maar zul je je niet prettiger voelen om voorlopig bij ouders of een vriendin te verblijven?)

Heel rot dat het zo moet eindigen zeg...Je hebt toch heel wat jaren gedeeld samen,goede en slechte tijden? Dan moet je er op z'n minst op een prettige manier afscheid van nemen,ik vind dat hij je dat eigenlijk verplicht is....

Liefs Nicole

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns