Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

even voorstellen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: even voorstellen
    Posted: 07 Februari 2014 om 17:47
Hallo iedereen, ik heb mij vandaag eindelijk aangemeld en wil mij dan ook graag even voorstellen. Mijn naam is Elly en ik ben 57 jaar. Vorige maand heb ik deze site al onder mijn favorieten opgeslagen en eindelijk is het er dan toch van gekomen. Ben nl.niet zo'n ster op het internet maar deze site vond ik te leuk om niets mee te doen. Dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken. Ik kwam nl. De foto's tegen van de deken gemaakt van hexagons met sneeuwvlokken. Ik was op slag verliefd! Ook al is kerst al geweest ik sta te trappelen om hiermee te kunnen beginnen. Ik heb dan ook gevraagd of iemand het patroon voor mij heeft. Ik ben sinds een jaar helemaal verslaafd geraakt aan haken en elk uurtje wat ik over heb ben ik dan ook bezig. Op het moment ben ik bezig met een vestje gehaakt van granny squares. Voor iedereen een fijn weekend! Heerlijk weer veel tijd aankomende 2 dagen om te haken. Groetjes Elly
Back to Top
petra57 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2013
Locatie: steyl
Status: Offline
Points: 502
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petra57 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 17:58
Welkom
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 November 2012
Locatie: Kruiningen
Status: Offline
Points: 2348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 18:13
Welkom Elly! Geniet maar lekker van je haakweekend! Smile
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 18:38
hoi elly,
gewoon alles hier aanklikken  op deze site en je vindt vanzelf de weg!
ben ook een pc muts en kan nu zelfs foto s plaatsen, al doende leert men
veel plezier hier!
Back to Top
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 19:23
Dank je, ga ik zeker doen.
Back to Top
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2014
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 19:24
Slecht weer, dus heerlijk haken
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 20:55
Welkom op dit gezellige en leerzame forum
oant Sjen
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 09:40
Welkom op dit leuke forum
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 11:34
Welkom! Zo direct schaatsen op de Olympische Spelen dus ik denk dat dan de haaknaalden ook sneller gaan :-)
Veel plezier op het forum.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns