Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even voorstellen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Even voorstellen
    Posted: 22 Maart 2017 om 16:38
Nou kan ik toch op de hele site niet meer de rubriek....even voorstellen....vinden.

Waar vind ik die ook alweer?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 16:47
Niet moeilijk hoor! Wink

Eerst klik je op "Forum Home" links boven in de balk. Dan zie je alle onderwerpen staan. 

Daarna zie je:
 
--- Vragen
--- Patronen
--------------
Koffiecorner (waar je nu zit)
Tips en Trucs
Even voorstellen  
dan volgen de rest van alle onderwerpen
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 18:26
Kamilla, Ik heb het....

Volgens mij stond dat er bij mij vanmiddag echt niet, hoor!   

Heb je de linktechniek al geprobeerd?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:02
Als je niet ingelogd bent, staat inderdaad het voorstelrondje er niet bij. Dit is om privacy-redenen. Dat onderwerp is het enige dat je alleen als geregistreerd lid kan bekijken en aanvullen. Dus daar heb je helemaal gelijk in.

... de linkjes ga ik nu oefenen!!! 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:18
... en dan is dit mijn eerste probeersel dat onder toezicht van mijn man gepleegd is:



......................

Beer 

(gelukt, maar wel weer op een heel andere manier dan boven beschreven is) 
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:19
Ja...ik ben er ook achter...het ligt aan het ingelogd zijn of niet.

Succes met de linkjes!!

Ik moet nog leren te citeren. Ik had van iemand een uitspraak aangevinkt en drukte toen op ...citeer...maar het kwam er toch niet goed uit! Dus dat wordt ook weer even oefenen.

Zet je er voor mij een linkje op met een leuk muziekie?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:26
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ja...ik ben er ook achter...het ligt aan het ingelogd zijn of niet.

Succes met de linkjes!!

Ik moet nog leren te citeren. Ik had van iemand een uitspraak aangevinkt en drukte toen op ...citeer...maar het kwam er toch niet goed uit! Dus dat wordt ook weer even oefenen.

Zet je er voor mij een linkje op met een leuk muziekie?




moet je gewoon naast het bericht dat je wilt citeren op post options klikken en daar citeer kiezen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:28
Originally posted by bep bep wrote:

Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ja...ik ben er ook achter...het ligt aan het ingelogd zijn of niet.

Succes met de linkjes!!

Ik moet nog leren te citeren. Ik had van iemand een uitspraak aangevinkt en drukte toen op ...citeer...maar het kwam er toch niet goed uit! Dus dat wordt ook weer even oefenen.

Zet je er voor mij een linkje op met een leuk muziekie?




moet je gewoon naast het bericht dat je wilt citeren op post options klikken en daar citeer kiezen.


Kijken of het lukt!!
Wat betekent dan dat bolletje met ...citeer...?
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:30
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:


Als je niet ingelogd bent, staat inderdaad het voorstelrondje er niet bij. Dit is om privacy-redenen. Dat onderwerp is het enige dat je alleen als geregistreerd lid kan bekijken en aanvullen. Dus daar heb je helemaal gelijk in.

... de linkjes ga ik nu oefenen!!! 



Dit is een test, Kamilla....volgens mij heb ik het door!

YEAHhhh
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:31
Bep...met post options is het me inderdaad gelukt.

Wat betekent dat bolletje met citeer wat naast thanks staat?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:35
;
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:42
Originally posted by bep bep wrote:

dat doet juist hetzelfde maar ge krijgt alleen een ander venster en helemaal onderaan kunt ge dan nog eens kijken wat er in dat geciteerde staat. Zelfde als je op die reply klikt. krijg je alleen de post van die persoon waarnaast je geklikt hebt. Maar het komt toch gewoon in uurvolgorde op het blad.


Dit is wat ik krijg als ik op bolletje...citeer...klik
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:48
Yep....nu kan ik al linken plaatsen en citeren....wat is de wereld toch mooi!
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:49
Bep, ben jij een moderator?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:49
nope.
Ik lees alleen alles en probeer ook vanalles.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:50
Is niemand op dit forum een moderator? Is er niemand die bv berichten kan verwijderen?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:53
nee. Je verwijdert zelf je bericht als je dat wilt maar als je niet de laatste bent, blijft uw naam er staan met een lege kader en dan weten we dat er toch iets stond en kunnen we het allerslechtste erbij verzinnen.

Er tussenin een bericht verwijderen moet je toch altijd nog iets inzetten. Ik heb dus een punt komma gezet. Alleen als je laatste bent kan je je bericht nog helemaal verwijderen zonder een spoor na te laten.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 20:55
M.n derde schaterlach vandaag hier : Bep, ben jij moderator...haha...Bep is veul veul meer dan dat..ze modereert, ze creeert, ze memoreert, ze leert anderen haken en breien en patronen lezen..ze ze ze ze ..teveel om op te tikken...en Bep is een "gewoon" Hobbydoosforumlid maar wel een zeer actiefke
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 21:01
komt door de suiker in de sjokkolat. (dat is het enigste minpuntje aan sjokkolat).
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2017 om 21:03
Hey Dutchy...

Deze indruk kreeg ik ook al heel snel van Bep daarom dacht ik echt dat ze een moderator was.



Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns