Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Even voorstellen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 08:26
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Is niemand op dit forum een moderator? Is er niemand die bv berichten kan verwijderen?
Nee Ja of Ja Nee. Als er gespamd wordt op het forum dan melden we dat bericht aan Renske. Zij gooit dat bericht er dan uit, maar dat
is volgens mij het enige dat ze hier doet. De doos op zich bemoeit ze zich niet zo mee.
Er is ooit een heel gedoe geweest toen op de doos steeds meer patronen uitgewisseld werden, die onder het copyright vallen en dat
mag dus niet - je zult af en toe dat soort reacties hier ook vinden. Mensen vragen ergens om en dan wordt er gezegd; Nee, want kooppatroon.
Of iemand heeft iets gemaakt en meldt al meteen kooppatroon oftewel niet zeuren om het patroon.
 
Uh waarom vertel ik dat, Renske van de hobbydoos bemoeit zich niet zo met ons (verwijst wel naar ons), maar kan wel degelijk in de
problemen komen als wij ons niet netjes gedragen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 10:41
Vroeger, in de goeie ouwe tijd, waren er wel eens zulke rellen en ruzies op het forum, dat er mensen verwijderd werden. Maar nu zijn we best wel beschaafd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 13:15
Oké....logisch dat er regels zijn!!

Gelukkig ben ik netjes en beschaafd   

Maar ik kreeg gisteren een gratis patroon over de mail van Koffie en Wol ( bij jullie vast bekend). Mag ik dat patroon dan hier plaatsen?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 13:17
Ik zou het niet adviseren maar wel een "omweg" bedenken ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 13:22
Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Ik zou het niet adviseren maar wel een "omweg" bedenken ;-)


BOEFIE
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 16:03
Niet verder vertellen hoor :-(
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2017 om 16:17
Geen idee wie dat zijn, maar als het vrij is is het vrij - je kunt ook bij "links" linken naar dat patroon. Als het eigenlijk niet vrij is, maar
hullie doen net alsof dat wel zo is, dan zou ik het niet verder rondflappen.
Back to Top
CorryO View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 29 Maart 2017
Locatie: Gelderland
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer CorryO Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:33
Hallo allemaal, ik ben Corry 62 jaar, 4 kids en oma van 4 kleinkids, de oudste is 19 en de jongste is 10 maanden
Ik was op zoek naar een patroon voor de Russische sjaal/omslagdoek en via google werd ik hier heen gestuurd.
Ik heb me gelijk geregistreerd natuurlijk.
Ik ben sinds vorige jaar maart gaan haken, heb het in een verveleden wel eens gedaan maar dat kan je eigenlijk geen haken noemen.
Maar me schoondochter kocht voor veel geld een gehaakt dier en ik dacht moet ik toch ook kunnen. Vanaf dat moment gaat er geen dag voor bij dat ik de haaknaald niet in me handen heb gehad.
Maar na veen beestje, bloemstukken wilde ik eens iets anders.
Ponchootje gehaakt voor een baby, een kabelvestje gehaakt en wilde nu eens wat voor mezelf.
Wilde al heel lang een lange stola, nergens te vinden.
Dus dacht ik ga hem zelf maken.
Kwam en prachtige tegen alleen kon ik daar dus het patroon niet vinden.

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:39
...(mijn bericht verplaatst naar waar het hoort)
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 12:42
Welkom CorryO,

Helaas ben je om je voor te stellen in een verkeerd topic terecht gekomen....geeft verder niets, hoor. Maar als je je in het goede topic wil voorstellen geef ik je hiervan even de link

http://forum.hobbydoos.nl/even-voorstellen_forum8.html

Verder wens ik je heel veel plezier op het forum
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 15:07
Welkom op het forum, Corryo. Je zag in het topic van die Russische stola al een beetje hoe dit forum werkt. Zo van Ik zoek iets, ik heb geen afbeelding en geen patroon, wie weet wat ik zoek? En dan zijn er altijd wel bollebozen, die het nog vinden ook!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2017 om 15:19
Welkom hier...
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns