Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Flying Tiger

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Flying Tiger
    Posted: 02 Maart 2014 om 20:10
Op de Zijlstraat in Haarlem zit de Flying Tiger. Leuke winkel, met... Breinaalden, wolletjes, stekenhouders (voor het breien), heel veel zakjes met leuke (plastic) kraaltjes en nog veel meer leuke dingen. En allemaal niet duur. Zeker de moeite waard om eens tussen te snuffelen.

Ik heb me ingehouden vandaag. Slechts twee zakjes kraaltjes meegenomen en een set stekenhouders. Zie foto hieronder

Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 274
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 21:02
Tja, ik ken de zaak. Niet in Haarlem maar in Almere. Ik kan er ook niet voorbij lopen. De kleurtjes maken je altijd zo vrolijk. Meestal krijg ik er wilde ideeen van. Ze hebben ook heel veel leuke kleine cadeautjes en grutteltjes. En lekkere repen???? Geen idee wat die er doen maar ze zijn lekker.
Hanny
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Februari 2013
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 867
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 23:00
Woon jij ook in haarlem geotje?
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2013
Status: Offline
Points: 751
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2014 om 23:37
Nee, woon niet in Haarlem, maar ga er wel erg graag winkelen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.360 seconden.
Lang Yarns