|
Reageer ![]() |
Autheur | |
knipmutske ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 05 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 338 |
![]() Posted: 01 Mei 2010 om 09:31 |
Ik heb van Tammie al geleerd hoe je een foto moet plaatsen,maar ik zie regelmatig een verwijzing naar een site,en vraag me dan af,hoe doen ze dat toch. Zou iemand dat eenvoudig kunnen uitleggen. |
|
|
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Ik weet het namelijk zelf ook niet.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
![]() |
Hoe bedoel je een verwijzing naar een site? Als in, dat je een link wil zetten?
Dat kan ik alleszins eens uitleggen: 1. Je typt je berichtje. 2. Je gaat naar de pagina waarnaar je wil linken en selecteert de link bovenaan in de balk. Je kopieert die door ofwel: - Rechtermuisknop kopiëren te kiezen - OF Ctrl + C in te duwen op je toetsenbord 3. Dan selecteer je de tekst waar je een link wil plaatsen. Bijvoorbeeld: Je vindt de link HIER! 4. Als je bijvoorbeeld 'HIER!' selecteert, druk je op de 'link-knop'. Dat is de knop op de tweede rij die lijkt op een C maar dan met een pijltje op. 5. Dan opent er een kadertje "Geef de URL in waarnaar de link moet verwijzen" en daar zet/plak je de link in door OFWEL - Rechtermuisknop en dan plakken te kiezen - OF Ctrl + V te duwen op je toetsenbord en dan klik je op ok. 5. Dan heb je dit: "Je vindt de link HIER!" Ik hoop dat het duidelijk is (en dat het dit is wat je wou weten ;)) Groetjes! |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Was ook even aan het speuren geweest tussen de eerdere berichten, en http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=13396&KW=h ier hier staat de eerste uitleg.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |