voor schattige kleinkinderen.... |
Reageer |
Autheur | |
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 Mei 2021 om 15:30 |
mijn dochter haakte met kerst een grote kerstboom (plat), naaide daar grote kleurige knopen op en hing 'm aan de muur. voor haar zoontje knutselde ze en kocht kerstversiering met lusjes eraan. zo kon hij ze aan de knopen hangen en zijn eigen kerstboom versieren.hij heeft er veel plezier mee gehad een poosje terug zei ze me een nieuw project te beginnen; hetzelfde principe maar nu een boerderij...de dieren is zij nog aan het haken maar de boerderij is klaar. ze stuurde me vanmiddag een bericht plus foto en ik vond het zo leuk dat ik het graag met jullie deel met voor de maakster natuurlijk gemaakt van stof, vilt, haakwerk met bloem- en bijen-knopen |
|
Chrissie
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2020 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 733 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat is inderdaad een leuk idee!
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5775 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is een prachtig idee. Ziet er nu al goed uit.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk, ik zie het al helemaal voor me.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14086 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zoiets hadden we vroeger op school. Ik weet niet meer of het er al was toen ik zelf op de lagere school zag of dat ik het voor het eerst gezien heb tijdens mijn opleiding. Het was van vilt en de beestjes en dingetjes kon je er min og meer op plakken en ook weer afhalen om ze op een andere plek neer te zetten. Klittenband bestond nog niet, hoe het wel werkte weet ik niet meer. Of het een soort magneetbord was? Het blijft een ontzettend leuk idee.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk idee ,knap
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk!
|
|
Loes
Hobbywonder Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
Post Options
Thanks(0)
|
mooi
|
|
groetjes Loes
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |