Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beste allemaal

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 01 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 102
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beste allemaal
    Posted: 24 Oktober 2011 om 17:31
Wil even laten weten dat ik stop op het forum. Heb niet
veel gepost maar wel veel meegelezen en veel ideeen
opgedaan. Ben er op dit moment even klaar mee, (de manier
waarop er op de nieuwe leden wordt gereageerd) Ben
relatief nieuw en durf op deze manier niet actief mee te
doen. Misschien tot ziens.
Menke

p.s. mijn account mag worden verijderd.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 17:40
Jammer Wiepie, maar je hebt een punt. Ik wens je nog veel handwerkplezier. Groetjes, Lida
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 17:46
Je hebt helemaal gelijk,er moet weer zo nodig onrust gezaaid worden.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 17:56
Laat die enkelingen het niet verpesten voor je !
Als je iets zoekt of vragen hebt mag je altijd rechtstreeks mailen hoor, de oudjes helpen graag
Back to Top
Willemina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 197
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 20:11

Voor mij geld hetzelfde, als er zo gedacht en omgesprongen word met mensen heb ik geen zin meer in dit forum.

Het ergste vind ik de neerbuigende toon ten opzichte van de Newbies,

die hier openlijk word neergezet, en over zichzelf lezen!!

Het heeft mij héél erg gestoken dat er met opzet verkeerde patronenen naar newbies gestuurd worden enz...

 

Het treurige is dat diezelfde mensen die nu zo negatief reageren op het graaien van de newbies zelf als eerste in de rij staan.

Die positieve mensen die mij spontaan geholpen hebben wil ik hartelijk danken, 

en veel succes wensen met alles wat ze creeren. 

 

Het is nooit zo donker of het word weer licht.
Groetjes Willemina.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 20:19
Ook heel jammer Willemina. Ik zou tegen jullie allebei willen zeggen, blijf gewoon lid en trek je niets van gezeur aan. Groetjes, Lida
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 20:32
ik zou ook lid blijven waarom zou je ermee stoppen in het
begin krijg ik ook rare antwoorden maar daar heb ik me over
gezet en de en ik moet lidwina volledig gelijk geven
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 21:35
Ik kan het me heel goed voorstellen, maar het is wel heel jammer. Ik hoop dat we nu niet alleen maar een kern van negativiteit overhouden.
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Oktober 2011 om 21:57

carlaevelien

natuurlijk blijft er niet alleen een kern van negativiteit over!!

Dine helemaal mee eens

ik denk ook dat nieuwe leden dit best begrijpen ook al zijn de reacties niet altijd even leuk

er zullen altijd leden alleen lid worden om de patronen en gauw weer weg zijn Alleen degene die ook geintereseerd zijn in de personen achter de ledennamen die zullen blijven en ik vind dat prima HEt selecteert zich vanzelf De één vind wel aansluiting en de ander niet

 

Ik vond  en vind het ook fijn als er patronen gedeeld worden en ik geef en ontvang ook graag mee Al ben ik wel wat selectief Ik realiseer me heel goed dat ik niet alles wat ik leuk vind kan maken

een grote reden waarom ik bijv lid ben geworden is dat ik hulp krijg bij dingen die ik niet begrijp in patronen of de vertaallijsten die ik heb mogen ontvangen en advies in hoe ik iets het beste kan maken

Ik vind het leuk mijn hobbie te delen met mensen met dezelfde hobbie Die heb ik niet veel in mijn buurt (zeg maar rustig nagenoeg niet!!)

en dat moeten we (vind ik) voor ogen blijven houden!!

Ik hobbie gewoon vrolijk verder en bepaal nu zelf of ik een patroon doorstuur of niet

hoe meer leden des te meer creaties die we te zien krijgen ( mijn favorite rubriek toch wel)

ik heb toen ik er net bijkwam ook veel hulp gehad met name met breipatroon lezen en vond dat erg fijn

als ik iemand kan helpen doe ik dat graag !!

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 08:25
ik ben het volledig eens met Dine
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 09:03
Ik vind het jammer dat je stopt Menke.

Ik lees hier een opmerking over het expres verkeerd sturen van patronen. Ik heb in een ander topic geschreven dat ik dat wel eens doe. Misschien moet ik dat even toelichten. Ik krijg regelmatig mailtjes of pm's van mensen. Helemaal prima, hartstikke leuk. Als deze mails of pm's in normaal taalgebruik en met een goede intentie geschreven zijn, wil ik iedereen helpen. Ook newbies. Maar wanneer ik op een agressieve toon benaderd wordt, of verzoeken krijg die ik echt nergens op slaan (of ik misschien al mijn patronen kan doorsturen), dan wordt het wel eens lastig om daar fatsoenlijk op te blijven reageren. Het komt helaas voor dat je mails krijgt met daarin de zeer agressieve mededeling dat men een bepaald patroon nodig heeft en of ik dat nu eens even heel snel zou kunnen sturen. Ja sorry hoor, ik heb ook meer te doen. Wanneer ik op zo'n onfatsoenlijke wijze benaderd wordt, is het voor miij moeilijk om zelf wel fatsoenlijk te blijven. Ik weet dat ik deze mensen ook gewoon kan negeren. Maar echt waar, sommigen blijven je bestoken met mails...

Ik denk dat het verschil is, dat ik soms 2 of 3 van deze mails per dag krijg. Hoe dat komt, geen idee, maar wat ik wel weet, is dat je daar behoorlijk simpel van wordt. Als je 1 mail in de 2 weken krijgt, dan lukt het vast wel om aardig te blijven, maar met deze regelmaat, wordt dat echt heel moeilijk.

Ik hoop dat ik niemand kwets met deze uiteenzetting, maar ik kreeg het idee dat een aantal mensen het vervelend zoals er soms door mij gereageerd wordt. Heb je problemen met mijn reacties, zeg het me dan! Via pm of mail, want om dat hier open en bloot op het forum te gaan behandelen, dat lijkt mij een bron van onrust opleveren.

En dan sluit ik de discussie. Laten we weer lekker gaan handwerken! Daar is het ons toch allemaal om te doen?
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 10:03
Ik vind het voor beide spijtig dat ze stoppen laat de negatieve mensen jullie AUB niet ontmoedigen er zijn ook nog goede mensen hoor,maar als jullie je beter voelen kom dan AUB terug
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 10:33

Nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand daarom van het forum weggaat. Het is toch overal in de wereld hetzelfde, daar zijn we ondertussen toch wel aan gewend, er zijn altijd negatievelingen, overal te vinden. Denk aan de positievelingen, die altijd het goede in de mens zien en die echt wel patronen zullen afstaan.

En het is natuurlijk wel waar, een bedankje als reactie op het krijgen van een patroon is een kleine moeite, dus doe dat dan ook.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 12:04
Menke en Willemina, ik hoop toch dat jullie willen blijven, ben zelf ook niet meer zo actief op het forum, lees wel mee, en als er patronen gevraagd worden kijk ik wat ik heb en stuur het gewoon via de mail door, zonder er wat op het forum over te zeggen, moet zeggen werkt voor mij prima.
lydia wijsbroek
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 12:32

ik vind het ook heel jammer als er mensen stoppen omdat er een paar rotte appels bij zitten.

maar wat by ieke schrijft is mij ook overkomen.

ïk ben een beginner en zoek dus veel patronen, kunt ud ie mij allemaal toesturen?" ik heb daarop geandwoord dat ik dat niet doe en als ze naar iets speciaals op zoek is dat ik daar best naar wil kijken of ik dat heb maar ik ga niet zomaar mijn gehele bestand waar ook op vele patronen kopyride (verkeerd geschreven maar ik weet zo niet hoe) op zit.

Ik hoop dat jullie, Menke en Willemina, toch nog eens bij ons komen kijken en toch weer het plezier hier kunnen vinden.

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 13:25

Hallo,

Ik ben ook een nieuwtje, nog maar een geboortelinkske eigenlijk.  Lid sinds eergisteren en ik heb echt niets negatiefs ondervonden.  In tegendeel, ik heb op een bepaald artikel iets neer gepend over mijn gezondheid en ik ben vandaag aangenaam verrast van de lieve reakties die ik daar op gekregen heb.  Ik had het helemaal niet neergepend met die bedoeling, gewoon om iets duidelijk te maken en zie, ik krijg van heel velen een steuntje.  Enkel daarvoor zal ik hier zeker blijven komen.  En wie weet, misschien kan ik ooit wel eens iemand met iets helpen en soms zal er wel eens iemand mij kunnen helpen.  Het leven bestaat nu eenmaal uit geven en nemen.  Zo is dat nu eenmaal.  Voor niets gaat de zon op, en zelf daar moet je al moeite voor doen, om de zon elke dag weer te ontdekken, ook al is het de guurste dag van het jaar.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:07
Als je hier zo al wat langer ( in mijn geval een dik jaar) meeleest, voel je gewoon van heel veel hobby-doosjes warmte en zie je lieve, meelevende berichtjes.
Lieve mensen, er is al zoveel onrust in de wereld.
Bloemenvrouwtje, je hebt het goed gezegd!
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:07

Ik denk dat een paar 'rotte appels' het verpesten voor de rest. Maar ach, heb je dat niet overal? Op iedere school is er wel wat, bij elke baan en in elke plaats. En dat zal denk ik altijd wel zo blijven in deze wereld. 

Maar laten we dan samen met iedereen die er hetzelfde over denkt er het beste van maken, lekker handwerken, creaties delen, elkaar helpen enz... Toch??

Groetjes Lmarina
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:48

ik voel me ook eigenlijk nog een newbie  , maar ben nog nooit zo benaderd geweest door de andere mensen hier . Ik heb van in het begin het gevoel gehad dat ik erbij hoorde  Gewoon mee kletsen met de mensen hier en soms af en toe je hart uitstorten als je het nodig hebt en je zal zien wat voor een warmte je in de plaats krijgt .

Ik heb hier al vele kippevel momenten meegemaakt moet ik zeggen en al die lieve reactie dat doet een mens goed . Gewoon even verder kijken dan je neus lang is en niet zitten muggeziften , das mijn instelling .

Je zal zien dat dit dan het hartverwarmste forum is dan je kunt vinden

Bij deze wil ik alle mensen bedanken die dit forum maken tot wat het nu is

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:58

jammer dat je stopt,

 

ik ben zelf een echte nieweling hier en heb tot nu toe niets gemerkt van dit.

trek het je niet aan, en freubel lekker verder.

 

gr kris 

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns