haakpatroon kroon gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Januari 2012 om 21:17 |
Ik ben voor mijn nog net kleuter op zoek naar een haakpatroon voor een kroon. Ik zoek ongeveer zoiets als op deze afbeelding, maar dan alleen de buitenrand.
![]() Deze vind ik ook mooi: ![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
Super patroontjes. Ik had me vandaag ook bedacht dat ik zoiets nog voor mijn dochtertje wil maken voor in de verkleedkist. Groetjes Marieke |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
BEdankt voor het meezoeken Tante Jan. Deze had ik ook al gevonden, maar ik zoek meer een iets ander model, met eerst een bredere rand onderaan en dan punten bovenaan, zoals op de onderste foto.
|
|
|
|
![]() |
|
Weet 1 van jullie anders waar ik de bovenste afdbeelding kan vinden? Of waar het patroon te koop is?
|
|
|
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Ik heb jullie een mooie van Val Love gestuurd.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Ik heb hem ontvangen Annemarie, bedankt!
|
|
|
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
bovenste ben ik al eens op ravelry tegen gekomen geloof ik. Ik was toen ook op zoek naar een kroontjes patroon.
Zal nog eens kijken. Zie er veel staan die tante Jan al geplaatst heeft. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
Ik ben er ook al aan het zoeken Judy, maar ik geloof dat het patroon offline is. Het zou hier te vinden moeten zijn, maar de links naar haar Etsy shop lopen dood:
http://dreamsintoplans.com/2008/04/fit-for-a-king-or-queen/ Ik heb net de gok maar gewaagd en geklikt op Buy now geklikt op de patterns pagina, en zowaar na betaling met Paypal krijg je automatisch een Ravelry downloadlink in beeld. Dus ik kan aan de gang! PS Na betaling kwam er in beeld dat de designer Photojenic is en dit is haar pagina: http://www.ravelry.com/stores/photojenic-designs Ik zag dat veel afbeeldingen niet meer zichtbaar waren, dus vandaar wnl dat we hem niet terug konden vinden op Ravelry. |
|
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
op deze site staat ook een kroon
http://annemarieshaakblog.blogspot.com/2011/05/winner-of- giveaway.html |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |