Creatieve ideeen gezocht! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Maart 2012 om 22:39 |
Lieve hobbydozen!
Ik stort me op iets positiefs en heb er zin in! Alleen ontbreekt het me aan creatieve ideeen,na uren googelen dacht ik: ik ga gewoon de hobbydozen vragen of die een leuk idee hebben..
Het heeft alleen totaal niets met breien/haken te maken,dus wie dat irriteerd,sorry!!!!!!
M'n zoontje wordt volgende maand 1,dat willen wij leuk vieren! We gaan ongeveer 10 tot 15 mensen uitnodigen (anders wordt het teveel),maar nu wil ik dus zelf een leuke uitnodiging maken...MAAR HOE????? Iemand leuk/origineel idee???????
|
|
![]() |
|
Marileen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uhhhhmmmmm........Nicole.....ik ga nadenken voor je
![]() Het moet echt iets orgineels zijn vind ik
![]() Als ik iets weet zal ik het posten
![]() |
|
![]() |
|
NicoleTeg ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 November 2011 Status: Offline Points: 355 |
Super! Ook ervaringen hoe je/jullie zelf de eerste verjaardag hebben gevierd/uitnodigingen hebben gedaan zijn welkom! Leuk om te lezen!
|
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Via een foto bewerkings programma .
|
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Leuke foto van je zoon en dan even een account aanmaken op imikimi.
Leuk lijstje uitzoeken, foto van je zoon erin plaatsen en dan zelf uitprinten en op een kaart plakken of af laten drukken bij Hema, Pixum, oid ![]() Ik heb altijd die leuke kaders om mijn werkjes hier op het forum van Imikimi
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Foto van jullie zoon (of van allemaal) ondersteboven op een kaart maken met de tekst Ik(of wij) zijn er helmaal van ondersteboven onze zoon wordt al één jaar.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
zazia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1418 |
Hier zijn mijn collegaatjes enthousiast over: http://www.kaartje2go.nl/
Ik heb ook wel eens ooit gezien dat iemand een kleurplaat van een kasteel had gekopieerd op roze papier (die had een meisje) en dan de foto van haar achter een raampje van het kasteel had geplakt. Dat was wel voor een kinderfeestje, maar ik vond het zelf een heel leuk idee
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Weet niet of je feest een bepaald thema heeft, maar je zou ook een uitnodiging in dat thema kunnen maken.
Mijn nichtjes hebben een x een gigantisch prinsessenfeest gegeven. Nu scheelt het dat zij in een groot wit huis wonen (= kasteel). Ze moesten allemaal hun prinsessenjurk aandoen en komen. Voordat ze naar binnen konden moesten ze echter wel de juiste sleutel hebben om de deur te openen. De kinderen hadden als uitnodiging dus allemaal een sleutel gekregen. Je kunt ook een leuke foto van je zoontje op zo'n puzzel laten drukken, kan geloof ik ook bij de hema... Als je alle mensen een stukje stuurt ofzo? |
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
partygifs.nl die hebben erg leuk dingen je kunt tekst en foto toevoegen
|
|
![]() |
|
hannie-groen ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
|
|
![]() |
|
Oh,wat helpen jullie goed zeg!!!Wat zijn jullie toch een TOPdozen!!!!Haha!
Ben al aardig op weg geholpen...Jojo het idee van ondersteboven vond ik ook een topper!!!!!!Dat ik daar nou zelf nie opgekomen ben......Ben ook al een beetje leuke tekstjes/gedichtjes aan het zoeken...Raak al helemaal in de stemming! (voor degene die meerdere dingen lezen: een dubbele stemming..)
Vond ook ergens de tekst: Vergeet niet een bob in te huren,die kan dan je buggy besturen!
Lach helemaal in een deuk...Thanx dames!!!Ben jullie zeer erkentelijk!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |