Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Creatieve ideeen gezocht!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Creatieve ideeen gezocht!
    Posted: 21 Maart 2012 om 22:39
Lieve hobbydozen!

Ik stort me op iets positiefs en heb er zin in! Alleen ontbreekt het me aan creatieve ideeen,na uren googelen dacht ik: ik ga gewoon de hobbydozen vragen of die een leuk idee hebben..

Het heeft alleen totaal niets met breien/haken te maken,dus wie dat irriteerd,sorry!!!!!!

M'n zoontje wordt volgende maand 1,dat willen wij leuk vieren! We gaan ongeveer 10 tot 15 mensen uitnodigen (anders wordt het teveel),maar nu wil ik dus zelf een leuke uitnodiging maken...MAAR HOE????? Iemand leuk/origineel idee???????
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 23:22
Uhhhhmmmmm........Nicole.....ik ga nadenken voor je Smile.
Het moet echt iets orgineels zijn vind ik Big smile.
Als ik iets weet zal ik het posten Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2012 om 23:29
Super! Ook ervaringen hoe je/jullie zelf de eerste verjaardag hebben gevierd/uitnodigingen hebben gedaan zijn welkom! Leuk om te lezen!
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 06:14
Via een foto bewerkings programma .
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 08:08
Leuke foto van je zoon en dan even een account aanmaken op imikimi.
Leuk lijstje uitzoeken, foto van je zoon erin plaatsen en dan zelf uitprinten en op een kaart plakken of af laten drukken bij Hema, Pixum, oid Wink

Ik heb altijd die leuke kaders om mijn werkjes hier op het forum van Imikimi Big smile
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 08:14
Foto van jullie zoon (of van allemaal) ondersteboven op een kaart maken met de tekst
Ik(of wij) zijn er helmaal van ondersteboven onze zoon wordt al één jaar.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 09:28
Hier zijn mijn collegaatjes enthousiast over: http://www.kaartje2go.nl/
Ik heb ook wel eens ooit gezien dat iemand een kleurplaat van een kasteel had gekopieerd op roze papier (die had een meisje) en dan de foto van haar achter een raampje van het kasteel had geplakt. Dat was wel voor een kinderfeestje, maar ik vond het zelf een heel leuk idee
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 09:34
Weet niet of je feest een bepaald thema heeft, maar je zou ook een uitnodiging in dat thema kunnen maken.

Mijn nichtjes hebben een x een gigantisch prinsessenfeest gegeven. Nu scheelt het dat zij in een groot wit huis wonen (= kasteel). Ze moesten allemaal hun prinsessenjurk aandoen en komen. Voordat ze naar binnen konden moesten ze echter wel de juiste sleutel hebben om de deur te openen. De kinderen hadden als uitnodiging dus allemaal een sleutel gekregen.

Je kunt ook een leuke foto van je zoontje op zo'n puzzel laten drukken, kan geloof ik ook bij de hema... Als je alle mensen een stukje stuurt ofzo?
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 15:48
partygifs.nl die hebben erg leuk dingen je kunt tekst en foto toevoegen
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 15:50
Originally posted by hannie-groen hannie-groen wrote:

partygifs.nl die hebben erg leuk dingen je kunt tekst en foto toevoegen

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2012 om 21:46
Oh,wat helpen jullie goed zeg!!!Wat zijn jullie toch een TOPdozen!!!!Haha!
Ben al aardig op weg geholpen...Jojo het idee van ondersteboven vond ik ook een topper!!!!!!Dat ik daar nou zelf nie opgekomen ben......Ben ook al een beetje leuke tekstjes/gedichtjes aan het zoeken...Raak al helemaal in de stemming! (voor degene die meerdere dingen lezen: een dubbele stemming..)

Vond ook ergens de tekst: Vergeet niet een bob in te huren,die kan dan je buggy besturen!
Lach helemaal in een deuk...Thanx dames!!!Ben jullie zeer erkentelijk!!!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.336 seconden.
Lang Yarns