hoe werk ik de begin draad weg? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Februari 2013 om 10:50 |
Ik heb een nieuwe bol moeten gebruiken voor mijn hitchhicker omdat ik nu pas echt nieuwe dingen leer op brei gebied, zo ook met een nieuwe bol starten wat goed gelukt is
![]() |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Met een naald met stompe punt je draadjes doorstoppen .
Ik heb geleerd dat je je nieuwe draad aanhecht aan het begin of 2 steken na het begin van je pen . Je ziet dan in het werk de afwerking van je draadjes niet .Als je het midden in je pen doet veel eerder
|
|
![]() |
|
Claudia13 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Ze zitten ook netjes aan het begin
![]() |
|
je kunt pas zeggen dat je iets kan als je het helemaal hebt geprobeerd en niet half
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Dan is het een kwestie van doorstoppen . Je volgt dan een eindje je steken of je toeren ,wat het mooiste uitkomt
|
|
![]() |
|
Mamaeer ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2013 Locatie: provincie zld Status: Offline Points: 226 |
stompe naald moet ik nog es ergens vandaan halen.
Ik pak nu een dunnere haaknaald.....
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
kijk bij tips en trucks
klik op zoek en typ overschakelen nieuwe bol of anders alleen t woord russich, komt er een onderwerp te voorschijn en klik op blauw getypte woord ''hier'' staat een prachtmannier |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
naar mijn mening kun je bij de hitchhicker sjaal het best aan de rechte kant (daar waar je meerdert met een nieuwe bol beginnen . daar valt het wegwerken van de draadjes het minste op
|
|
![]() |
|
JePe ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Locatie: Appelscha Status: Offline Points: 322 |
Je kunt ze ook gewoon op de Russische manier leren aanhechten. Dan zie je er helemaal niets meer van. http://youtu.be/EVWgbEBkEkA Ik doe dit tegenwoordig altijd als ik wissel van kleur of een nieuwe bol moet beginnen. En je zien er niets van en is ook gewoon sterk.
|
|
jokehobbys.blogspot.nl
Domus-Spei.blogspot.nl pinterest.com/jpderuijter/ |
|
![]() |
|
celinacreations ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 Maart 2013 Status: Offline Points: 13 |
Wauw wat een supertip..!!!
![]() |
|
http://www.celinacreations.blogspot.nl
|
|
![]() |
|
lianne M ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
da,s een geweldige tip,nog nooit eerder gezien.
dat ga ik ook proberen. Gr,Lianne
|
|
![]() |
|
halmickey ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 17 Maart 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 172 |
goeie tip zeker te proberen en te gbruiken
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |