Vliegennetje voor paarden |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lecerated ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: heerhugowaard Status: Offline Points: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 Mei 2014 om 00:39 |
Hallo,
Van de week had ik een patroontje gekocht op etsy en heb hem gelijk gemaakt Heb alleen nog geen foto dat me paardje hem op heeft Groetjes lesley ![]() |
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi gemaakt!
|
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Heel mooi, zal vast prachtig zijn als je paard hem op heeft.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Ik wist helemaal niet dat die voor de vliegen waren.
![]() Leuk om iets voor je paard te kunnen haken! |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Dat heb je heel snel gedaan zeg. Ik hoop dat het goed past.
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
leuk, maak je ook nog een foto met het paard erbij?
moeten er geen flosjes aan? |
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Leuk.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
lecerated ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 Juli 2013 Locatie: heerhugowaard Status: Offline Points: 18 |
Ja! Nee doe geen flosjes er op deze ga ik gebruiken tojdens het rijden |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk gemaakt en het zou voor je paard fijn zijn als het helpt tegen die akelige vliegen.
|
|
![]() |
|
iejoor8 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
Hij is erg leuk en erg handig
|
|
Waar een wil is is een weg. Nou ik heb de wil wel gevonden maar de weg nog niet
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Leuk gedaan, mooi dat blauwe randje. Ben benieuwd hoe hij op je paard staat!
|
|
![]() |
|
tjessie ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 Januari 2015 Status: Offline Points: 2 |
super leuk!!!
wil je dat patroon naar mij doorsturen?? heb heel veel gezocht maar kan nergens een patroon vinden ![]() |
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Wat goed gelukt. Ik had er nog nooit van gehoord, lijkt me erg praktisch.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
tjessie dat is hetzelfde oornetje als in uw andere vraag oornetje, die van etsy en te koop. mag niet doorgegeven worden.
|
|
|
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
ziet er goed uit en ook goed voor het paard als die geen last heeft
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |