lana grossa bamboe breinaalden |
Reageer |
Autheur | |
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 04 December 2014 om 12:09 |
Hey hey meiden...
Ik hem tijdens mijn laatste vakantie Lana Grossa bamboe breinaalden gekocht op het vakantie adres waar ik zat. Wil er graag nog meer, maar is een beetje ver rijden hihihi Heb op internet geprobeerd te zoeken waar ik ze evt kan kopen bij mij in de buurt (Alphen aan den Rijn) of evt bestellen op het net. Maar kan het gewoon niet vinden. Weten jullie het misschien? |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op marktplaats? Daar zie je wel eens sets bamboe naalden.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je magteld :)
Wil ze eigenlijk op mijn kerstlijstje zetten. Maar dan word het voor mijn niet breiende familie wat lastig. Vandaar dat ik op zoek ben naar verkoop adres of pagina waar je ze kunt bestellen. Kan ik dat er nl bij vermelden. Maar marktplaats is voor mezelf wel een idee voor als ik er nog meer wil :) |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je mutti.
Goed dat je het even zegt van de bambus hihihi. Had op mijn lijstje zo bamboe geschreven. Had bij hobbydoos gekeken. Dan denk met mijn neus geloof ik als jij nu zegt dat ze daar ook te koop zijn. Ga nog maar eens goed spieken denk. Dank je voor het reageren :) |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Ben nog even bij hobbydoos wezen kijken.
Ik kom wel bamboe breinaalden tegen. Zijn deze net zo goed als diegene waar ik naar op zoek ben? |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb er nog nooit mee gebreid dus dat weet ik niet .
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Als je hier, bij land voor Niederlande kiest, krijg je een lijst met adressen sommige met website, sommige zonder.
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Dank jullie wel
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.dolcelana.be/breinaalden-rozenhout-p-2699.html
Om het moeilijk te maken: rozenhouten breinaalden, handgemaakt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |