Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Telpatronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Anke49 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anke49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Telpatronen
    Posted: 01 December 2015 om 22:06
Ik ben bezig met Drops patroon 135-36 met een structuurpatroon.
Nu staat er dat de telpatronen de goede kant van het werk weergeven.
Brei je dan op de verkeerde kant de steken zoals ze zich voordoen, of brei je de volgende regel van het patroon van links naar rechts.

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2015 om 22:49
Verkeerde kant ,lezen van links naar rechts

Kijk ook een bij de link opmerkingen (bovenaan je patroon )daar staat ook jouw vraag bij en is ook beantwoord
Back to Top
Anke49 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anke49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 December 2015 om 23:15
Dank je, Mutti..! Ik was inderdaad te vroeg met mijn vraag...las het nu ook bij vragen en opmerkingen..! Maar toch bedankt dat je me wilde antwoorden...
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2015 om 11:49
natuurlijk willen wij antwoorde . Ik wilde je er maar even opmerkzaam opmaken dat die mogelijkheid er is .

Stel je voor dat je nachtdienst draait dan duurt het even voor je antwoord krijgt en dan kun je toch lekker verder .

Het is overigens een mooie trui .

Succes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns