Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Breipatroon kabeltrui met sjaalkraag

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Breipatroon kabeltrui met sjaalkraag
    Posted: 12 Januari 2016 om 14:23
Beste allemaal,

Ik heb op Pinterest een foto van een mannen trui voorbij zien komen. Een bruine gebreide mannentrui met een vlechtwerk van kabels op de buik en een sjaalkraag. Een super stoere trui die ik graag zou willen maken.
Wanneer ik de foto aanklik stuurt Pinterest mij via een link naar de site van de Hobbydoos. Alleen kom ik niet bij het patroon uit. Ik heb tussen alle patronen op de site gezocht, maar het is onvindbaar. Ik heb de Hobbydoos benaderd en zij vertelden dat mogelijk het boek, waarin het patroon staat of het betreffende garen, waarvan de trui gemaakt is niet meer verkrijgbaar is. Ze raadden me aan om via dit forum te vragen of iemand het patroon kent, het patroon heeft of weet waar ik het kan krijgen.

Ik kan geen foto toevoegen, alleen een link. De link die bij de foto van de trui zit brengt jullie zeer waarschijnlijk niet naar de foto van de trui. Het brengt je naar de patronen van de Hobbydoos site. Het enige alternatief om de foto te kunnen zien is zelf even op Pinterest kijken. Beschrijving van de foto: jonge blonde man met baardje, bruine kabeltrui met sjaalkraag aan, geruit petje op, blauw/bruine schoudertas, spijkerbroek.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 14:33
ik heb er wel een gezien van een bruinharige knappe 40jarige met een stoppelbaardje en een madam naast hem. Schoenen kon ik niet zien. Ook een spijkerbroek maar geen petje.

Misschien de link van de foto op pinterest hier zetten? Anders is het zoeken in een grasalp.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 15:45
Ik weet niet of je bekend bent met de patronen van Drops www.garnstudio maar daar staan ook truien met kabels en sjaalkraag .

Ik weet wel als je eenmaal iets naar je zin hebt gezien is overschakelen moeilijk maar soms kan het niet anders .

Klik op het heren plaatje en je krijgt een stuk of 14 pagina's
Back to Top
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 16:05
Ja, die link had ik bij mijn bericht gezet, maar die heeft de Hobbydoos niet zichtbaar gemaakt zie ik. Ik heb het nu opnieuw erbij gezet. Hopen dat het nu wel pakt. Het is een onhandige manier van uploaden.
Ik heb echt alle patronen van de Hobbydoos gezien en ook die truien met sjaalkraag voorbij zien komen. Die vind ik niet zo leuk als deze trui. Ik neem dus geen genoegen met een andere trui, voordat alles is uitgesloten en het patroon onvindbaar blijft. Ik hoop dus via dit forum iemand te vinden die een patroonboek heeft met het patroon van deze specifieke trui of weet waar ik dat boek kan vinden.
Back to Top
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 16:18
Jeetje, wat vervelend is dit zeg. Zie ik er weer geen links bij staan...
Opnieuw: https://www.pinterest.com/pin/504332858251455654/
Werkt het zo wel?
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 16:25
bericht : Heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd is wat ik te zien krijg . Misschien een ander wel
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 17:24
Deze is het denk ik:  

Ik zal eens voor je kijken of ik iets van een patroon kan vinden
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 17:31
Ik heb wel iets gevonden, het is een patroon uit een tijdschrift.

Hier een link naar Ravelry waar alle informatie staat. Bovenaan staat 'Published in', daar zal je het kunnen vinden lijkt me. 

Back to Top
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 17:46
Jaaa!! Dat is 'm. Wat fijn dat je het gevonden hebt. Hartstikke bedankt voor alle reacties en hulp.
Back to Top
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 18:55
Voor de dames die net als ik benieuwd zijn waar het patroon van deze stoere mannentrui te vinden is....het patroon staat in Bergere de France Creations 2013/2014. De Hobbydoos verkoopt het blad gewoon, ik heb het zojuist bij hen besteld. Fijn dat ik via het forum de hulp heb gekregen die ik nodig had. Nogmaals bedankt!
Back to Top
Aranince View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Aranince Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 19:53
Fijn om te horen dat het gelukt is met het tijdschrift! Veel succes ermee en als hij af is wel hier showen bij 'mijn creaties' Wink
Back to Top
Jiska View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jiska Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Januari 2016 om 23:08
Ik kan niet beloven dat het zal lukken, maar als het lukt zal ik een foto delen. Eerst op zoek naar een slachtoffer die de trui wil dragen...
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2016 om 10:42
Haha, soms lijkt het hier wel "Opsporing verzocht".
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2016 om 22:31
LOLLOLLOL
Ik haak nooit af!

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.594 seconden.
Lang Yarns