Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patronen lezen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
salvie View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer salvie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patronen lezen
    Posted: 16 Februari 2016 om 15:45
hoii ik heb een cursus haken gedaan en weet nu hoe het moet maar nu heb ik een pakketje gekocht om een konijn te haken maar ik kan het patroon niet lezen. ik zal een stukje van het patroon typen misschien weet iemand hoe ik het moet doen WinkThumbs UpEmbarrassedTongue

haak een magische ring met 6 vasten 
haak in elke vasten 2 vasten
haak 1v 2v in de volgenden v herhaal tot einden toer 18 
haak 2v 2v in de volgenden v herhaal tot einden toer 24
haak 3v 2v in de volgenden v herhaal tot einden toer 30
haak 4v 2v in de volgenden v herhaal tot einden toer 36
haak 5v 2v in de volgenden v herhaal tot einden toer 42

ik heb zo steeds eerst in iederen v 2 v gehaakt toen een ronden steeds eerst 1v dan 2v dan 1v dan 2v enz.
toen een ronden 2v 2v 2v 2v enz.
toen een ronden 3v 2v 3v 2v enz.
en zo verder maar toen ging mijn rondje helemaal (ik weet niet zo goed hoe ik het uitleggen) maar het ging helemaal kreukelen zegmaar en toen heb ik het een paar keer opnieuw gedaan maar steeds gebeurt er hetzelfde ik hoop dat iemand mij kan helpen 

Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2016 om 16:00
Je moet dit niet in iedere toer doen . De eerste keer haak je in die 6 vasten in iedere vaste 2 vasten . Dan ga je meerderen zoals er staat maar je doet dat tot het einde van toer 18 Dan ga je 2 vasten in iedere vaste doen = toer 19 en dat doe je tot 24 In je volgende toer ga je die andere meerderingen doen . Zoals je het nu hebt gedaan meerder je te vlug en gaat het golven
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2016 om 18:30
sorry klopt niet
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2016 om 19:56
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

sorry klopt niet

Klopt niet als in "klopt wel wat vraagsteller gedaan heeft?"

Volgens mij klopt wat zij gedaan heeft namelijk wel.
En het klopt dat het ook wel eens wat rimpelt, vooral bij beginnende hakers, die nog wel eens delen iets te strak willen haken (spreek uit eigen ervaring)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2016 om 19:58
nee wat ik een beetje te vlug geschreven heb .
cijfers zijn steken en geen toeren
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2016 om 21:50
Ah, nu begrijp  ik wat je bedoeld.. heb het helemaal niet zo gelezen en ben er ook niet zeker van dat vraagsteller het zo gelezen heeft.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns