Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

lengte babysokjes

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Griet1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Griet1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: lengte babysokjes
    Posted: 04 Juli 2016 om 21:52
Binnenkort weer een geboorte in de kennissenkring, we gaan dus babysokjes breien.

Nu heb ik geen idee hoe groot een babyvoetje is in cm. Zou toch graag willen dat de sokjes een beetje fatsoenlijk passen.

Alvast dank!
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 08:35
Even meten bij Zeeman of Wibra?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 09:33
In de eerste maand is dat gemiddeld ongeveer 10 cm voetzool .

Op internet kun je de maattabel vinden van prematuur tot een jaar .

De ene baby leeft op grotere voet dan de andere . Ik zou gewoon wat verschillende maten haken /breien . Iets wat direct past en iets waar ze nog wat langer wat aan hebben .

Back to Top
Griet1 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Griet1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 17:29
Had al eens op internet rondgekeken, maar 10 cm leek mij eigenlijk wel groot. Maar goed, zeker 10 cm dus. Was wel van plan om verschillende maten te breien, dan zal er zeker wat tussenzitten wat past.

Dank voor de reacties.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 17:53
Er komt er bij mij net 1 van de pennen . Even gemeten zooltje is i.d.d

10cm
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Juli 2016 om 20:48
Ik dacht dat pasgeboren voetjes zo rond de 7 à 8 cm waren. Maar ik denk dat de breedte van de sok belangrijker is zodat hij niet te hard spant rond het beentje. (te kleine voet mag natuurlijk ook niet, maar als die wat te lang is kan het ook geen kwaad)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns