Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenzijn er al vroege vogels

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: zijn er al vroege vogels
    Posted: 13 Oktober 2008 om 08:57
of is iedereen al naar zijn werk,zit te wachten op werk,de babies willen zeker niet komen.het is rustig.
vannacht wel gebeld maar was een vergissing.
ga nog maar een bakkie zetten.en een stukje breien,eigenlijk kan ik mijn was ook wel weg gaan strijken,maar ja, je weet niet of je er nog op uit moet.wat is het toch zonde van de tijd als je zit te wachten.
groetjes stridje zomaar even babbelen
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:03
ja ,hier een vroege vogel,was al om half zes uit de veren.Heb al wat zitten breien,en nu maar wat huishoudelijke taken doen.De ramen zijn niet meer om aan te zien,allemaal vette kindervingers,van een lange tijd,dus tijd om ze maar eens weg te halen.
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:10
hallo corry ,gezellig dat je ook al wakker bent,gelukkig heb ik mijn ramen al gedaan maar ja, er blijft altijd wel wat te doen,zo moet ik boven nog doen, helaas kan ik niet alles meer te gelijk.daar baal ik wel eens van.
nu blijft het hier weer liggen omdat ik zo misschien moet werken.
anders wordt het te veel ,maar zo te horen heb je kleine kindjes op visite gehad ,zal vast gezellig zijn geweest,ik heb je als het goed is nu op foto gezien,zo te zien een gezellige vrouw,groetjes stridje
Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:23

hallo,

hier nog een vroege vogel : ben op van half zes... maar al redelijk veel gedaan, alles opgeruimd, moet nu wel nog stofzuigen. De eerste was hangt al buiten in het zonnetje, heb mijn dochter al naar het station gevoerd...

Zo kabbelen de uurtjes verder, en inderdaad stridje er is altijd iets te doen... de ganse voormiddag door... en in de namiddag probeer ik dan wat tijd te maken voor mijn handwerken. Ik ben momenteel bezig met een kerststal te breien...

groetjes,

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:41
oh, ja rita,ik heb jou werkjes ook gezien ze zijn echt prachtig,heeel apart om zo je kerststal aan te kleden.
maak je de stal ook van wol? zou wel apart zijn,moet je alleen met stokjes de het stalletje stuten.vroeg op is altijd wel lekker he,ik heb soms moeite om eruit te komen,maar eigenlijk ben ik een echte ochtend mens.
ik vindt het zalig ,je hoort alles ontluiken en s,morgens is iedereen bezig om naar zijn werk te komen,dat heeft wel iets en dan die frisse ochtend lucht en dan ruik je de herfst.ik heb ook een was er al in gedaan ,ik zeg altijd zo de was doet de was machine,alleen de was wegstrijken ik weet niet hoe ik het doe met een huis gezin van twee,ik blijf strijken.ik ben nog een beetje ouderwets ,want er zijn ook die het niet doen,ik wou dat ik het kon,bij mij zitten er altijd te veel kreukels in.ik heb nog steeds geen droger daar het bij mij zo droog is.
maargoed ik zit weer eens te bebben,zomaar,groetjes stridje

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:47

Hoi Stridje,

Leuk zo eens met je te babbelen. Ik ben inderdaad ook een ochtendmens, als ik 's morgens mijn dochter niet moet voeren naar het station ben ik dikwijls al om 6 uur bezig met te strijken. Voor een gezin van vier loopt dat aardig op, twee herenhemden per dag... is heelwat strijkwerk op het einde van de week !! Maar ja, ik doe het wel graag, vooral dan 's morgens vroeg !!!

Zo nu ga ik maar eens mijn stofzuiger te hand nemen... en dan nog vlug wat boodschappen doen en zo blijft een mens bezig !!!

Daag en prettige dag verder.

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 09:53
Ook ik was er redelijk vroeg bij voor een vrije maandag ochtend.Heb ook al het een en ander in huis gedaan en vond het nu tijd om met een kop koffie achter de pc te gaan zitten.Even de laatste nieuwe berichten op hobbydoos te lezen.Dat is een vast ritueel geworden.En als ik 's ochtends moet werken dan doe ik dat gelijk nadat ik thuis kom. Maar wel met een bakkie leut erbij.
Groetjes Teunie
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 10:25
WAS NIET ZO VROEG. BEN ROND HALF TIEN MIJN BED MAAR EENS UITGEROLD. HEB LEKKER GEDOUCHED, EN GEGETEN. TOEN EVEN ZITTEN KLETSEN MET MIJN ZWAGER VIA DE TELEFOON. EN GA ZO MIJN SCOOTER NAAR DE GARAGE BRENGEN. HEB VAKANTIE EN HIJ MOET ECHT VOOR EEN BEURT. ZIT AL WEER OVER MIJN KILOMETERS HEEN. MIJN REMMEN PIEPEN EN MIJN BUDDY (OPBERGRUIMTE ONDER MIJN ZADEL) MOET IK ONDERTUSSEN BIJNA MET GROF GEWELD SLUITEN ANDERS WIL IE NIET MEER DICHT. IK HOUD ER ALTIJD ZO VAN OM MIJN ORANJE VRIENDJE WEER HELEMAAL IN ORDE OP TE MOGEN HALEN BIJ HET SCOOTERCENTER. DAN RIJD HIJ VOOR MIJN GEVOEL WEER TIEN KEER ZO LEKKER. ENNE WAT DIE STRIJK BETREFT: DIE LIGT ER BIJ MIJ ALTIJD WANT IK STRIJK NOOIT ALLES IN EEN KEER WEG. HEB HALVERWEGE VAAK GEEN ZIN MEER. DUS DIE LAAT IK FIJN NOG EVEN LIGGEN TOT ER ECHT GEEN BLOUSE MEER IS OM AAN TE TREKKEN. (IK STRIJK ALLEEN MAAR BLOUSES. BROEKEN EN SHIRTS GAAN ZO OPGEVOUWEN VANAF DE WASLIJN DE KAST WEER IN. ALS ZE EENS WAT ERGER GEKREUKT ZIJN GAAN ZE ONDEROP DE STAPEL. EN WEDDEN DAT ZE GLAD ZIJN ALS IK ZE WEER AANTREK?)
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 10:57

ik was vanmorgen om 7 uur op. bij ons moeten de kinderen nog naar school deze week en aangezien ze 's morgens niet het bed uir zijn te krijgen ben ik altijd wat vroeger zodat ik ze achter hun vodden aan kan zitten. we hebben dit weekend de kamer van mijn zoon verbouwd. hij krijgt een modelbouwtrein op zijn kamer maar dan moest er wel een groot bureao-blad op komen. dus even alles anders neer gezet en alle prullen(hij verzameld graag) in dozen. nu heb ik dus vanmorgen alles afgestoft en alles wat weg kan ( ben op de helf en al 1,5 vuilniszak vol) gelijk weggooien. want als ze er bij zijn dan mag er niks weg. en als ik het alleen doe missen ze niks. nu even pauze met een kop thee en dan zo nog even verder. ik denk dat ik voor 12 uur niet geheel klaar ben maar hij moet vanmiddag ook naar school en dan gaan we gewoon weer verder.

Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 11:05
Ik was er ook niet vroeg bij, heb heerlijk tot 10 uur geslapen. Het afgelopen uur wat gecomputerd en de laatste vaat opgeruimd. Heb het naamplantje die ik heb gekregen gepoot in het potje en water gegeven. De andere plantjes hebben ook water. Zo aankleden en ontbijten/lunchen met krentenbrood  en dan aan de slag: stofzuigen en stoffen, de zak met lappen doorspitten, alle wol opruimen, een plekje zoeken voor de potjes voor Corrie, naar de winkel om een poster van een zelfbewerkte foto ophalen. Daarna nog 2 wassen opvouwen en een nieuwe was erin. Gelukkig heb ik vakantie en vandaag en een gedeelte morgen geen plannen.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 11:28

Hoi Sanne, wat hebben we eigenlijk een hoop troep gemaakt gisteren. Was het voor jou nog te overzien??

Jouw schitterende bloem hoeft gelukkig geen water, die staat in de kamer te pronken. Lief dat je voor ieder van ons hebt gefrummeld.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 11:44
Ik sta elke morgen op om 6.30  samen met de echtgenoot .De zoon vertrekt om 6.50 naar de bus en manlief en dochter vertrekken om 7.40,Dan begint de dag voor mij met een lekker warm badje en om 9 uur ontbijt ,en dan de huiselijke taken beetje per beetje.Zo gaat het hier iedere morgen aan toe en zaterdags is het 7.30 en dan is het de sport en ZONDAG slapen we uit tot 9 uur
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 12:02
zo,ZO luitjes ik hoor het al we zijn allemaal bezige bijtjes.
ik sta versteld hoe ouders met kinderen het toch allemaal redden hoor,ik zit dus zoals je weet in de kraam,en soms denk ik wel eens er is geen beginnen aan .
plus nog moeder en kind verzorgen.ik ben altijd blij dat ik na zo,n week weer bij kan tanken,het maakt niet uit hoor hoe de mensen zijn ,ik heb meestal wel lieve mensen,of ik maak er gewoon wat van.komt meestal altijd goed op zijn pootjes terecht,ik ga er meestal keihard tegen aan,dan voel ik mijn vermoeidheid niet.het mooiste en het moeilijkste is de borstvoeding te laten slagen.
maar als het lukt dan is het geweldig om te doen.maar nu is het rustig en zit ik te wachten en dat vindt ik helemaal niets,ben liever vroeg in de weer,dan ben ik op mijn best en s,middags zak ik in.
zag net een leuke baan,wel heel erg pittig,maar ik houdt wel van dissipline en het is ook nog voor een goed doel,honden begeleider,maar twijfel ,daar het lange dagen zijn,ik baal ervan ,ik zou het heel graag willen,maar het is fulltime,ik heb het op internet al uit gezocht.
de opleiding lijkt me geweldig ,en weer eens wat anders.
moet je wel zeggen mijn hond is in ieder geval heel complex,zo kreeg ik hem,heb hem al veel af geleerd alleen blaffen krijg ik niet afgeleerd,verder heb ik zijn vertrouwen helemaal gewonnen,ben ik best wel trots op.zoals ik me nu voel kan het helemaal niet,want als ik iets doe ga ik er helemaal voor.
maar goed ik stop weer anders maak ik er een boek van

Back to Top
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 12:12
Ik was spijtig genoeg niet vroeg wakker vandaag. Ik had mijn wekker om 8uur gezet, maar heb ik in mijn slaap afgeduwd... Om half tien stommelde mijn broer mij wakker en ben ik als een gek op  mijn huistaken gevlogen! Ik had mezelf tot 1 uur gegeven om de lesvoorbereiding van Engels af te maken, en zie: ik heb nog 50 minuten over!!! In die 50minuten moet ik alleen nog snel het formulier invullen (lesdoelen formuleren, moeilijk), maar dat doe ik wel terwijl ik mijn spaghetti opwarm  Na de middag nog Frans didactiek studeren, en dan ben ik weer helemaal klaar voor een nieuwe lesweek! 
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 12:18
jehhh knap hoor ,je doet het toch maar mooi allemaal,groetjes stridje
Back to Top
Sirk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 12:36
Ja, ik moet er wel voor gaan  Ik had me voorgenomen dit jaar met glans te slagen, zodat ik vanaf volgend jaar januari écht kan gaan les geven! Ik kijk er al naar uit, na 6 jaar studeren begint het me wel de keel uit te hangen  
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 17:12
dus je wordt juffie,wat een leuk beroep,maar ook zwaar,maar dat mag dan de pret niet drukken,want als je het leuk vindt krijg veel voldoening.
je haalt het vast,nog even doorbijten.
ik duim alvast voor jou ,groetjes stridje
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 17:43
WAS ER VANMORGEN OM HALF 7 UIT,ZOALS IEDERE MORGEN TROUWENS WANT IK MOET OM HALF 8 BEGINNEN.
HEB VANMORGEN ALLEEN EVEN OP DE COMPUTER GEKEKEN EN DE HONDEN UITGELATEN.NORMAAL DOET DAAN DAT S'MORGENS MAAR DIE HEEFT DEZE WEEK STAGE WEEK EN HOEFT ER PAS OM HALF 8 UIT..

RENATE
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
Fietje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 20:29

Hallo allemaal,

Ik was er rond half 8 eruit, de meiden moesten vandaag wel naar school, hier is volgende week pas vakantie.

ik heb na het opstaan, (mijn man bracht de meiden 6 en 5 jaar, naar school) de was gedaan, bedden opgemaakt, boodschappen gedaan, en mijn zoontje van 2 jaar bezig gehouden, of anders gezegt hij houd mij altijd wel bezig! Als ik het een opruim, maakt hij aan de andere kant weer een bende, hij spookt echt vanalles uit!. Vanmiddag had hij de visjes eten gegeven, hij kiept zo het hele potje vissevoer in de kom!

Het is lekker jochie hoor, maar wat hij allemaal uitspookt, dat hebben de meiden nooit gedaa!

Soms word ik er wel een flauw van, want aan echt dingen goed schoonmaken kom ik niet aan toe, en daar word ik wel eens sjagerijnig van.

maar meestal geniet ik wel van hem

xxx

Geniet van elke dag!
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2008 om 21:34

Vroege vogels hoor.......

Ik was er om 9.30 uur pas uit, koffie gedronken bij mijn ouders ( gezellig samen met Jan omdat hij nu vakantie heeft) , vanmiddag even weer m,n bed in ( de vruchten van een heerlijke dozendag) en om 16.30 uur weer naar fysio.

Nu ga ik ook weer m,n bed in, ben ik dus WEL vroeg

Groetjes Catharina

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns