Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenPffffffffff wat een hitte..........

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Pffffffffff wat een hitte..........
    Posted: 28 Juni 2009 om 19:44
Zo, ik zou ook even weer eens wat van me laten horen. Ik moet me diep schamen dat ik hier zo weinig ben. Ik moet zeggen dat ik wel stiekem een beetje mee lees en creaties bekijk, maar heb weinig tijd, krijg weinig tijd om er ook wat op te zetten.
Zoals mijn moeder al gemeld heeft krijgen wij er nog een jongen bij. We zijn echt supertrots. Ik moest wel lachen, was er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn.
We zijn donderdag net terug gekomen van 2 weken Luxemburg. Ik heb werkelijk 2 weken echt vakantie gehad, want mijn man heeft Ian 2 weken lang vermaakt. En Ian heeft het uitgegierd van het lachen, echt geweldig.
En nu zijn we weer terug in het kikkerlandje en zit ik achter het huis te puffen van de hitte. Wat is het ongelooflijk benauwd zeg en maar zweten. Heb vandaag de hele dag in badpak gezeten. Straks ff douchen en dan lekker naar bed, film kijken met manlief en dan hopen dat de slaap komt. Slapen met een dikke buik wordt nu toch wel wat lastiger .

Back to Top
1gul View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 20:12

Ik als medezwangere leef met je mee,weet precies hoe jij je voelt... Tis  inderdaad lastiger met een dikke buik

Succes,

groetjes,

Sengul

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 21:01

welkom terug. fijn dat je lekker hebt kunnen genieten en uitrusten.

die dikke buik is wat he dames, ik weet er inmiddels alles van. omdraaien wil ook niet zo gemakkelijk meer.

en die hitte; ik heb gisteren voor het eerst deze zwangerschap last gehad van dikke enkels en handen. ik kon gewoon helemaal niks mee. zelf niet typen want dat deed me zo veel pijn in de vingers.

van daag rustig aan gedaan en net even voor de blazer gezeten. dan knap je een beetje op. de hele  week nog warm dus we moeten het nog even volhouden met z'n allen.

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2009 om 21:16
Sorry voor de zwangeren hier, het blijft nog een tijdje warm enne mijn vakantie week kom eraan en ik geniet al met volle teugen van dit weer. en zwangeren probeer eens een kinderbadje met water om in te zitten dat schijnt lekker te zijn met deze hitte. ik ga asociaal genieten van het strand
Groeten Jacqueline
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 07:58

nou jacqueline,

gelijk heb je hoor, lekker genieten van het warme weer als het kan want wie zegt ons dat er verder op in de zomer nog zo mooi weer wordt. wij redden ons ook wel weer. ik ga vanmiddag idd. lekker even het bad in om af te koelen en verder gewoon zoveel mogenlijk alles dicht houden en lekker binnen blijven.

ik klaag ook niet te hard want nu kunnen de kinderen lekker spelen en zitten ze niet binnen te mokken omdat ze niks weten te doen.

succes iedereen (ook niet zwangere) met het warme weer.

Back to Top
jantinavv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 08:57

Fijn dat je er weer bent :D

Ben vandaag 24 weken zwanger, en zit met een bijna instabiel bekken heeeeel veel binnen. We wonen in zo'n huis waarin je eerst een paar trappen op moet voor je in of uit huis kunt, en dan kan ik niet meer.

Dus, ik haaaaat de warmte!! :P
Maar ik heb, ook als ik niet zwanger ben, liever sneeuw dan zon!

Voor iedereen die dit heerlijk vindt, geniet ervan hoor!
Het is, vooral als je houdt van lekker bakken aan het strand ofzo, heerlijk natuurlijk. Alhoewel, vandaag is het hier (Rotterdam) echt wel anders dan gisteren.

Maar, geniet lekker van de vakanties enzo, wij hebben hem alweer achter de rug :( Maar was wel heeeeerlijk!

Dikke kus!

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 09:03
Pffffff.... dames ..... ik ben niet zwanger ...... maar met zo'n leren corset aan is het ook heus geen pretje ..... en ik krijg niet eens, zo'n leuk kadootje op het eind .......    
TONY
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 10:15
Ja meiden het valt niet mee deze hitte voor jullie. Trouwens met dit weer hebben mijn man en ik ook een zwembadje in de tuin staan hoor en daar zitten we regelmatig even in. En kinderen zijn er bij ons in huis niet meer dus het is echt voor ons.
Groetjes Teunie
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 11:02

Originally posted by Antonia Antonia wrote:

Pffffff.... dames ..... ik ben niet zwanger ...... maar met zo'n leren corset aan is het ook heus geen pretje ..... en ik krijg niet eens, zo'n leuk kadootje op het eind .......    

Tony!!!Wat ben je toch een lieve gekke meid!!!!!

Jawel jij krijgt ook wat supers!!!!!!!!!Een pijnvrij gevoel!!!Dat lijkt me ook wel wat om u tegen te zeggen!!!!!!!Hou moed!!!!!Perle!

Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 11:06

ja,m'n zwangere buikvriendinnen!!!!!!Daar zeg je me wat!!!!!!Ik weet hoe zwaar het is!!!!!Perlefientje is geboren op 01 juli.En het was toen snikheet op ons appartementje!!!!!

Weet dat er een einde aan komt en geniet van jullie laatste zwangere dagen!!!!!!!!Nooit meer draag je je kind zo dichbij als nu...altijd raak je verder en verder van elkaar verwijderd(opvang,school ezv)

Geniet maar allemaal van jullie kleintjes!!!!!!!!!!Perle!!!!!!!

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 11:11

Het is inderdaad heel erg benauwd met die zon achter de wolken en weinig of geen wind. Ben niet zwanger en draag geen leren corset maar vlucht ook af en toe naar binnen.

Regen willen we ook al niet, dus wat "zeuren" we eigenlijk??

Liefs, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 11:12
Deze warmte is voor iedereen niet goed we puffen allemaal
Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 29 Juni 2009 om 11:57
leef zo mee met de zwangeren, zieken,enz, maar zelf geniet ik zooooo van die warmte, (voor mij is het ideaal, ben nogal een kou kleum) terwijl iedereen in ons gezinnetje binnen zit te puffen zit ik lekker buiten te genieten, zo zie je maar weer iedereen is anders
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2009 om 10:43
Het is ook wel weer heel warm in 1 keer. Als zwangere heb je wel meer last van de hitte en mijn vingers zijn ook worstjes geworden lijkt het wel, maar doordat je nu meer moet zitten voel je het kleintje des te meer, dus ook wel weer gezellig (al is 20-22 graden ook al wel warm genoeg )
Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2009 om 10:50
Is hier ook nooit normaal weer. De ene dag een trui aan de volgende dag is zelfs naakt lopen te warm. Geef mij maar zo'n 25°c en een licht briesje, geen wind, enkel briesje. Als je dan moet werken is het te doen en heb je tijd om van het weer te genieten is dat ook goed. En dat dit weer niet aangenaam is voor de zwangere vrouwen daar kan ik goed inkomen, mijn dochter is geboren op 2 oktober dus heb ik toen ook een hele zomer met dikke buik rond gelopen, was geen lolleke! Dus zwangere dames, sterke toegewenst!
Groetjes
Inge
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2009 om 14:43

FIJN DAT JE ER WEER BENT JESS. DOE RUSTIG AAN EN VOEL JE VOORAL NIET BEZWAARD ALS JE ER EVEN WAT MINDER BENT. JE MA HOUD ONS OP DE HOOGTE EN NEEM JIJ MAAR LEKKER JE TIJD. INDERDAAD IK BEN ER NET OP TIJD VANAF. HOEWEL HET SOMS OOK OP HET LAATST TIJDENS MIJN ZWANGERSCHAP WARM WAS, WAS HET TOEN NIET ZO WARM ALS NU. STERKTE MEIDEN ALLEMAAL. DRINKEN JULLIE TROUWENS WEL GENOEG? HELPT OOK TEGEN HET VOCHT VASTHOUDEN. ENNE ALS JE NIET IN SLAAP KAN KOMEN LEKKER JE BED WEER UIT. 'S NACHTS IS HET VEEL KOELER EN JE LIGT NIET HOPELOOS TE WOELEN IN JE WARME BED. RAMEN TEGEN ELKAAR OPEN EN LEKKER WAT GAAN DOEN. NA EEN HALF UURTJE KAN JE MISSCHIEN WEL GELIJK IN SLAAP KOMEN. DAT WERKTE BIJ MIJ IN IEDER GEVAL ALTIJD GOED.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2009 om 15:01

Hallo dames, ik laat nu ook maar even een berichtje achter, ben al lang niet meer op het forum geweest, maar die verbouwing, he, en het schiet zo snel op, met de zwangerschap, nog 6.5 week.......en we moeten nog aan de babykamer beginnen......!!! Dat gaat deze week wel gebeuren, en het is niet heel veel werk, maar toch, wat zal ik blij zijn als we daarmee klaar zijn!!!!

De warmte is heftig, maar ach, mijn jongste dochter is 02-07-2006 tijdens de hittegolf geboren, en ach, we zijn ern iets minder om geworden. Even doorbijten dus. Voor iedereen die er niet zo goed tegen kan, sterkte, en voor anderen, heerlijk genieten!!!

Ik begin ook behoorlijk last van de kwaaltjes te krijgen, bekkenpijn, dikke enkels en bandenpijn, zucht....maar het is toch weer een troost dat er zo'n mooi wezentje in je groeit!!! Maakt de kwaaltjes ruimschoots goed!

Ik ga nog even verder met werken, want dat moet nog even gebeuren, nog een paar weken, en dan ga ik met verlof, wat zal k genieten, heb er echt zin in!!!

groetjes
Iris
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns