Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotengeen kerstmarkt! :(

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Onderwerp: geen kerstmarkt! :(
    Posted: 15 Oktober 2009 om 15:38

lieve hobbydoosjes, ik kreeg net een berichtje van de organisator van de kerstmarkt... er komt dit jaar geen kerstmarkt!!!!

Hij moet zelf wegens omstandigheden afhaken (na 18 jaar, hij had de tranen in de ogen...) en vond het zo erg...

Ben nu eventjes helemaal de kluts kwijt, en vooral erg verdrietig... Zit aan de meisjes te denken, aan mijn vriendin deepa en malki en haar broer die net aan een opleiding is begonnen dankzij dit geld, aan alle hulp van al die lieve hobbydoosjes! Janken nu dus! Ik moet hier iets op vinden, maar nu nog even laten bezinken... Ik weet het, er zijn ergere dingen in de wereld, maar het komt zo hard aan omdat het voor die meisjes zo nodig is...

Ik ga even rustig nadenken, en dan komt er wel een plan uit de bus..; desnoods voor volgend jaar...

 

Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 12 Juli 2009
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1169
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 15:40

kan er niet iemand misschien samen met zijn hulp dit overnemen?

ik heb echt geen idee hoe dit allemaal in z'n werk gaat maar het is misschien toch mogelijk....

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 15:45
er blijkt erg veel bij te komen kijken, vergunningen en dergelijke... en geld natuurlijk...
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 16:01

Dat is wel heel erg jammer, ik wilde nog wel wat van die gehaakte zeepzakjes voor je maken.

Hopelijk komt er toch nog een oplossing, dan ga ik alsnog wat van die zakjes haken.

odette
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 16:10
Ik weet niet waar je woont Chrisje, maar kan je niet in een naburig dorp of stad waar jaarlijks een kerstmarkt georganiseerd wordt deelnemen ? Eventueel gratis omdat het voor een goed doel is ?
Mijn man heeft op zijn werk vorig jaar een avond georganiseerd voor 'het goede doel' (een vroeger personeelslid werkt nu in Afrika en hoopte op deze manier de plaatsing en boring van een waterput te financieren, uiteindelijk waren het er 3 !!!!)
Eventueel wil ik voor jou ook es informeren ...ook eventueel bij de plaatselijke hobbyclubs...? Laat maar iets weten...

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 16:48
Ik vind dit zo'n verschrikkelijk slecht nieuws voor je, en natuurlijk ook voor de meisjes.
Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar een andere mogelijkheid om geld te verzamelen is een rekening waarop geld gestort kan worden. Wil ik direct mijn bijdrage op storten dan, als is spullen moet maken voor de markt moet ik ook wol kopen, kan ik evengoed dat geld zo geven, als de meisjes er maar goed mee zijn.
Dat is mijn gedacht natuurlijk.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 17:14

Originally posted by dine dine wrote:

Ik weet niet waar je woont Chrisje, maar kan je niet in een naburig dorp of stad waar jaarlijks een kerstmarkt georganiseerd wordt deelnemen ? Eventueel gratis omdat het voor een goed doel is ?
Mijn man heeft op zijn werk vorig jaar een avond georganiseerd voor 'het goede doel' (een vroeger personeelslid werkt nu in Afrika en hoopte op deze manier de plaatsing en boring van een waterput te financieren, uiteindelijk waren het er 3 !!!!)
Eventueel wil ik voor jou ook es informeren ...ook eventueel bij de plaatselijke hobbyclubs...? Laat maar iets weten...

 

lijkt me super! ik woon in het antwerse, in Kapellen, ook vlak bij de grens dus de kerstmarkt is normaal in NL... maar is eender waar natuurlijk... Voor dit kraam betaalde ik 28 euro, maar dat geld haalden we er wel uit...

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 17:16
lief dat je meedenkt, inge!  we zien wat we kunne bedenken, hé... samen komen we hier wel uit, hoop ik...
Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 17:18

Jeetje wat sneu zeg! Maar ik dacht ook meteen, er worden wel meer kerstmarkten gehouden toch? En als jij een groot bord maakt met waar het geld voor bestemd is dan kopen de mensen wel lijkt mij!

Ik hoop voor je dat het toch nog door kan gaan en anders idd misschien volgend jaar en dan krijg je van mij ook een bijdrage voor dit jaar!

     All you need is love.

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 18:09

Wat vervelend,ik zit me suf te denken voor een oplossing.

Ga morgen even informeren bij iemand die in een bieb werkt,misschien mag ik daar wel wat boekenleggers verkopen.

En gelukkig heb ik al een potje,ik heb voor 82.50 verkocht,dus in ieder geval al iets.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 18:27

Wat vervelend nu Chrisje .... Ik ben ook zeker bereid iets te storten, als het daar op uit draait, maar zo samen voor die markt werken, was juist zo leuk.

Lukt het voor dit jaar niet, dan bewaar ik de spullen zeker tot volgend jaar, en probeer ondertussen er wat van te verkopen en dat dan ook te storten.

Jakkes ..... voelde ik me maar wat fitter, dan konden we best iets anders bedenken.

TONY
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 18:49

zo als al meerderen zeiden er zijn meer kerstmarkten je daar gewoon aanmelden en hup daar komt het geld aan

niet direct in zak en as gaan zitten hoor, tuurlijk het is super s... maar komt goed hoor, zit daar maar niet over in

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 20:25
Ik woon in Sint-Niklaas, ook vlakbij de grens (Hulst, Terneuzen...). Mijn vriendin heeft, net als haar schoonouders, vroeger een kraam gehad...misschien heeft zij dit nog ?...Ik ga er zeker naar informeren.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 20:37

oef, voel me weer wat beter met al die reacties... Mijn hersencellen doen overuren... auw!  

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 21:00
Ha Chrisje,

Wat een domper voor je. Misschien kan je eens bij de plaatselijke supermarkt vragen of je vrijblijvend een kraam voor het goede doel mag neerzetten? Een grote tafel (of 2) kan misschien al genoeg zijn.

Heel veel succes en top dat er zoveel hobbydoosjes met je meedenken!!!!!!

Groetjes Simone
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2009 om 21:37

Ach lieve Chrisje, wat sneu, maar je zult het zien: alles zal in orde gaan komen, hoe dan ook.

Uiteraard zal ik, als het niet gaat lukken zoals je graag wilt, ook nog wat extra's storten voor de meisjes. Ik ga een weekje naar Londen en kan het forum eventjes niet volgen. Hoop dat het als ik weer terug ben is opgelost.

Knuffel, niet huilen, groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 09:39
dipje is over hier, nu weer gaan nadenken! bedankt voor jullie steun!
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 09:57
Ik kijk ook nog even of ik iets kan regelen
Groeten Jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23646
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 10:04
Op de Artistieke Handen beurs, die net in Apeldoorn geweest is, stonden ook kramen voor goede doelen. Het is hier wel duur, ik meen € 35 voor een kraam voor de dag. Als er vaker van die beurzen zijn, kunnen we misschien samen de huur opbrengen, zodat de winst van Chrisje niet daarvoor gebruikt hoeft te worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2009 om 10:26
magtelt, hier is de kraam ook 28 euro, dus niet zo heel veel verschil... En die heb ik al bij elkaar aan "voorverkoop" meestal, hoor!  
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns