Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenMidwinterdollen

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Midwinterdollen
    Posted: 16 December 2009 om 11:33
Dit spel kan door één of twee katten gespeeld worden, met 2 is het leuker.

Eerst ren je door het luikje naar buiten, het bevroren grasveldje op, je remt, glijdt uit, draait je om en rent weer naar binnen, makt een dikke staart en kam op je rug en springt met zijdelingse hopjes door de kamer. Waarop je vriendje, die rustig lag te slapen schrikt en hetzelfde dansje gaat doen. Dan spring je van de ene draaifauteuil op de andere, zodat ze beide wild ronddraaien, je vriend doet hetzelfde. Dan rennen jullie allebei door het luikje naar de hal, twee trappen op, een rondje door de zolder en weer twee trappen af, natuurlijk met groot gebonk. Daarna springt de een zo woest op de krabpaal, dat die met een reuzenknal tegen de deurpost van de tuindeur slaat, terwijl de ander sereen op een stoel neerploft en doet of ie al uren ligt te slapen. Die van de reuzenknal ploft op de bank en kijkt slaperig om zich heen.

Laat dit aan je kat lezen als je vindt dat hij teveel slaapt en wat gymnastiek kan gebruiken. Heb je net zo'n wildebras? Die verzint zijn eigen aerobics wel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 11:35
Hahaha, leuk spelletje!!!!!
groetjes
Iris
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 11:58

Dat had mijn kat gisteren niet nodig .Hij is naar huis gekomen met op zijn staart een beet van iets en ik hed het zoveel mogelijk ontsmet ,maar dan toch de dierenarst gebeld want er zat niets meer in van fut, en ben naar haar geweest.Het resultaat een spuit tegen de pijn en antibiotica en mog een flesje mee voor alle dagen 5 ml per dag tot vrijdag.Maar ik kwam thuis en hij was terug een beetje fitter ,en deze morgen ging hij terug naar boven iedereen wakker maken met de staart omhoog

Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 14:14

Mooi verhaal Magtelt, zie het helemaal voor mij.

Die twee van ons zijn ook wel een beetje gekker dan anders ( al zou je het nu niet zeggen, zo lui zijn ze ) .Het liefst zit  mevrouw in de deuropening te kijken en na te denken of ze wel naar buiten wil.Ja hoor, de zomer komt binnen. Meneertje is zo gek als een deur, die vliegt naar buit kijkt verbaasd om zich toe van ???? het is koud!!! Vliegt weer terug met z'n korte pootjes en gaat bij mij liggen beklag doen. Geweldig die katten he?

Groetjes Catharina

Back to Top
mineke.j View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 15:05
De favoriete plaats van de poes is op de bankleuning, zo dat haar hoofdje boven de verwarming hangt .
DFe kater zit hele dagen op de vensterbank en reageert op alle vogels in de tuin .....maar zoekt wel de warmte op!
http://minekeswerkjes.blogspot.com/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 15:13

Ik zie het al helemaal voor me.

Zo is er wel wat levendigheid inhuis. Al moet je dan wel uitkijken waar je loopt.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 15:39
O ja passeren doen ze altijd diagonqaal en met voorrang. En als je op het aanrecht hun eten uit een zakje staat te knijpen en één stap opzij wilt doen, geef je er een een schop. Want die stond met kontje en staart tegen je aan.

Dat deur open probleem dachten wij op te lossen met achter, voor en middenin het huis een luikje, maar soms staan de heren twijfelachtig te turen of ze misschien te dik zijn en dan moet ik toch even opstaan om de deur open te doen. Ja en dan halverwege moet er bedacht worden waarvoor ze mij in actie lieten komen: "Ging ik nou naar binnen of naar buiten?"

Onder de bank op je rug sleeën is ook erg leuk of over het parket racen en dan op een piepend kontje remmen.

wat rozengeur.
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:05

Oh wat schattig!! Onze kat (nou ja kater dan) vindt het momenteel erg koud en blijft het grootste deel van de dag op mijn bedje of in z'n mandje een etage hoger liggen. Veel misbaar maakt hij momenteel niet (gaat natuurlijk wel aan de post krabbelen, op het gedeelte van de krant die ik aan het lezen ben zitten, bedelen om eten terwijl hij net heeft gehad, aan de voorkant het huis uit en achter weer erin, lol!.

groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:17
haha! magtelt, die twee zijn zo geweldig geestig! hier hebben we een variant op dit spelletje, want als poes tussen drie honden moet je niet op je kop laten zitten natuurlijk! Ook af en toe een gekke bui met veel zijwaarts gehuppel, hoge rug en boe! doen achter elke hoek... Maar vooral veel uitrusten daarna!  Het terras (hout!) is spiegelglad en dan is het ook geestig om de teckels achter je kont naar buiten te lokken... Maar die hebben nu ook door dat het glad is, dus heeft hij flink de pest in...
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:35

Onder de bank op je rug sleeën is ook erg leuk of over het parket racen en dan op een piepend kontje remmen.

Geweldig Esther,

Dat mannetje van ons ( een spierwitte) heeft ook wel , dat hij er heel hard aan komt rennen en dan vergeet dat hij niet door het raam kan...pok.... Sorry, ik blijf er om lachen, zo'n dom beest.Maar vreselijk lief!!!1 ).

Groetjes Catharina

Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:49
Onze Rambo heeft er een vriendinnetje bij uit de buurt die komt bij ons als hun baasjes zijn gaan werken ,en als ze binnen is lopen ze van de ene kant naar de andere en dat kleintje kan nog onder een kast en de onze niet die is een beetje te dik .Maar ze hebben wel plezier samen
Back to Top
breidje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 17:51
wil    
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:07
Wat een prachtige verhalen, zie het zo voor me!
Onze kat is 12 jaar en echt een rustige dame, die dit niet meer doet!
groeten Creaans
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:24

Druk zeg dit katten

Mijn hond ligt zich zelf te knuffelen op mijn net gekochte nepbonte plaid. Ze zijn dezelfde kleur, dus ik ben bang dat ik vaak mijn hond kwijt ben, terwijl ze heerlijk op de plaid ligt te slapen.

Misschien beter fel roze, blauw of groen gekocht

Groeten Jacqueline
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 December 2009 om 18:35
,wat zijn dieren toch te gek,groetjes stridje
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 10:55

De kleinste kat is binnen gekomen en wil niet meer buiten bang van de sneeuw

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 15:18
Ziggy is er de hele dag al druk mee, aldoor naar buiten rondje door de tuin, weer naar binnen. Obi heeft één keer gekeken wat de lol daarvan was en kon het niet ontdekken. Ton heeft het druk met de vogeltjes, dan weer pinda's bijvullen, dan vetbollen.

Ziggy's eerste winter lag er zeker 25 cm sneeuw met overal gaten, waar hij tot zijn kattenokseltjes in de sneeuw had gestapt. Dat is alweer 4 jaar geleden, toen was Obi 4 en Ziggy een maand of negen.

wat rozengeur.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 20:08
Hema heeft op het kerstfeestje van school een vogelhuisje gekregen dat we moeten schilderen... Maar waar het moet gaan hangen??? De enige veilige plek is in de vijver op dit moment... Poes is een klimmer en heeft geduld om te wachten, arme vogeltjes...  de hele dag door komen er vogeltjes in de vijver "douchen" en drinken, de teckels gillen zich dan een ongeluk maar worden het gladde terras op den duur toch zat... Nero net weer een schuifel en een knal... hij was even vergeten dat het kattenluikje toe zat...  Luna blaft nu ongeduldig naar mij, ze heeft geen zin meer in sneeuw en dat moet ik nu maar gauw eens oplossen voor haar...  
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 20:13
Wij hebben een dunne metalen staak gekocht, die met een drietand de grond is ingedreven. Daar kunnen de onze niet in klimmen. Bovenin hangen bakjes voor eten en pindanetjes enzo.

Ziggy heeft tot voor een uur telkens maar weer de achter- en voortuin geinspecteerd op witte smurrie en ligt nu uitgeteld te slapen op mijn breistoel. Geeft niet, er is voetbal, dus ik ga straks naar ZDF kijken, een nieuwe Sissifilm!!! Ik neem hem op ook, voor het geval hij leuk is om vaker te bekijken. Deel 2 komt volgende week zondag.

wat rozengeur.
Back to Top
ab63 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 17 December 2009 om 21:09
 zo herkenbaar
GROETJES ANGELA
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.547 seconden.
Lang Yarns