|
Reageer ![]() |
Autheur | |
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() Posted: 14 Juli 2010 om 14:41 |
ik kreeg net een mailtje van mijn schoonmoeder. ik woon zelf in kampen maar zit nu op de camping. heeft er vannacht een grote brand gewoed in de grootste discotheek van kampen. helemaal afgebrand. ik heb met openmond naar het filmpje gekeken. als je het wilt zien: hier de link.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Ja, ik zag het toevallig vannacht op nu.nl. Wij rijden er ook regelmatig langs en mijn dochtertje wordt altijd helemaal enthousiast van dat grote paard. Maar dat zal vast ook slachtoffer van de vlammen zijn geworden. Gelukkig dat er geen slachtoffers zijn gevallen, met die woningen er zo dichtbij.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Is dat het centrum bij de brug waar dat enorme paard op het dak staat?????
Eng hoor zo'n enorme brand brr. |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Ja, Simone, dat schijnt dus totaal uitgebrand te zijn.
![]() |
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() |
Joh..........wij komen er ook regelmatig in de buurt. Ik had er nog niets van gehoord, wat erg, zeg! Maar inderdaad gelukkig dat er geen slachtoffers zijn gevallen!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Ik heb het op TV Oost gezien. Wat een schrik zeg en ook voor de omwonenden. Ik kan me voorstellen dat je er verslagen van bent Esthertje
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Al een geluk dat er geen slachtoffers zijn
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
ik ben ook zeer blij dat er geen slachtoffer gevallen zijn. behalve dat paard dan die op het dak staat ( is geen echte hoor! voor diegene die het niet kennen) mijn man is er gisteravond even langs gereden en er was gewoon niks meer van over. heel jammer van het pand.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zag op een filmpje echt de vlammen dat paard aanvallen zeg maar. Ik vond het echt geen supermooi kunstwerk, maar dat deed me toch wel wat. http://zideo.nl/index.php?zideo=6b3447616d673d3d&playzid eo=6b3465586d6c7878 |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |