|
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Autheur | |
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() Posted: 21 September 2010 om 12:42 |
Het enorme bedrag van 1700 euro. Eind van de week ga ik het overmaken naar de stichting,ik heb nog niet alles binnen,en van twee sponsors heb ik geen bedrag.,het kan dus nog iets veranderen. Dit overtreft onze stoutste verwachtingen,nu kunnen vrijwel zeker alle uniformen vervangen worden.Dankzij alle gulle gevers,jullie allemaal,Lidia in Australie,buren familie enz. Allemaal heel erg bedankt,jullie begrijpen wel,dat we hier een beetje hoteldebotel van werden,het groeide en groeide maar.En ik Chrisje maar bestoken met steeds een nieuwe stand.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() |
FANTASTISCH. Hopenlijk zien we de nieuwe uniformen een keer op foto's. groetjes Frea |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
oh wat een mooi bedrag!!!
Geweldig wat we met elkaar hebben kunnen doen! We zijn jullie Corry en Chrisje heel dankbaar, wat zo'n fietstocht kan opleveren, petje af dames! |
|
![]() |
|
Dinie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
Wat een super bedrag! Goed gedaan!!
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
jeetje wat een bedrag.
geweldig zeg. hebben jullie het niet voor niks gedaan. |
|
![]() |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
![]() |
ongeloooooooooooofelijk, wát een bedrag, superdesuper meissies....van harte gefeliciteerd !!!!!! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
zo even 1700 euro op een doordeweekse dag verdient, daar moet ik wat langer voor werken. Kan me voorstellen dat het de spierpijn meer dan waard was. |
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Wat dacht je van het leuren langs de deuren,in de buurt,dus ook heel veel gekletst en uitgelegd.En daarna weer alles vertellen,bij het ophalen.Maar toch goed verdient in een korte tijd,was het dubbel en dwars waard. |
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() |
geweldig dames
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23714 |
![]() |
Wauw dat is zo'n beetje 85 nieuwe uniformen.
Dat geeft vast een heel warm gevoel. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
fantastisch
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
Proficiat met een grote P
![]() Kunb je mij even laten weten in een pm of mijn bedrag is aangekomen ? |
|
![]() |
|
![]() |
Dit geeft zeker een heel warm gevoel,het gevoel van toch nog iets te kunnen doen voor anderen. En dan al jullie reacties en meeleven,ik moet zeggen,dat ik 6 erg leuke weken heb gehad,en nu dus Sister en de meisjes. Supergevoel is dat!! |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
![]() |
|
miep ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 17 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3972 |
![]() |
Geweldig!
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() |
Wat een mooi bedrag!! En super gedaan hoor!!!!
Gefeliciteerd!! |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() |
Niet te geloven. Wat een enorm bedrag. Petje af voor al jullie activiteiten, zowel voor het verzamelen van de sponsors als voor jullie fietsen. We zijn apetrots op jullie
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Roos39 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 918 |
![]() |
Door het aantal toezeggingen en reacties op t forum had
ik wel een beetje op een mooi bedrag gerekend/gehoopt, maar dat het zoooooooveeeeeeeeel zou zijn! Helemaal geweldig. Terecht hebben jullie een voldaan gevoel. Wat zullen de meisjes verrast zijn. En als ze inderdaad allemaal in t nieuw kunnen, is het probleem van wie wel en wie niet ook opgelost. Ik ben benieuwd. Rosemarie |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |