Gehaakte sokken |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 September 2010 om 11:25 |
Het patroon voor de gehaakte sokken - althans de Nederlandse versie - is klaar.
Nu heb ik op dit moment geen website, kan niet iedereen op Ravelry en heb ik ook niet zo veel zin (en tijd) om allemaal individuele mailtjes af te werken, dus heb ik het patroon op Google Docs geplaatst. Ik heb daar achter geen ervaring mee nog, dus ik hoop dat het werkt. Via DEZE LINK zou je op het patroon moeten komen, om er vervolgens mee te kunnen doen wat je wilt (opslaan, bijvoorbeeld). |
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat een professionele oplossing Leentje, of L33tje...en nog wel in mn lievelingskleur, de blauwkes, komplimenten en natuurlijk heb ik ze met1 opgeslagen, BEDANKT !!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
geweldig zoals het eruit ziet.
ik heb hem ook opgeslagen. dank je wel. |
|
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
heel erg bedankt, heb het patroon gelijk opgeslagen, ziet er zeer professioneel uit, dankjewel voor het delen.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
breidje
Hobbyguru Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je, misschien gaat het er voor mij dan toch eens van komen om sokken te maken. |
|
wil
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank u gelijk opgeslagen,al is het niet voor direct te maken
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel, heb hem meteen opgeslagen.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het patroon, ziet er duidelijk uit.
Dat wordt een warme winter groet Wenke |
|
ikzelf
Hobbyguru Lid sinds: 13 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2181 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel, heb het patroon opgeslagen
|
|
|
|
tootjeko
Hobbywonder Lid sinds: 01 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 562 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een duidelijk patroon!!!!!
Dank je wel |
|
Groetjes Tootje
[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg"> |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Super bedankt. Duidelijk patroon. Ga het zeker een keer uitproberen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
perle
Hobbyguru Lid sinds: 12 Juli 2006 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1575 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hey,Leentje!!!!!!Super,hé!!!!! Ben er gelijk aan begonnen!En ik kan haast niet wachten om ze te dragen.Ben momenteel aan de enkel van de eerste en heb ze al superveel gepast,ze voelen geweldig aan!Ja...ik denk dat er bij mij wel een serie zullen volgen!Super!!! Dikke merci,je bent de max!!!!!Perle!X |
|
|
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
|
Om te zien hoe snel het gaat : gisteren nog weer een heel paar gehaakt. En het paar teruggevonden dat ik een week of wat terug als eerste probeersel had opgezet. (Die was ik een klein beetje kwijt sinds mijn dochter ze gedragen had ;-) - ze waren voor mij wat te klein uitgevallen.
Dit was dus eigenlijk de eerste poging (helaas krijg ik mijn dikke voet er nauwelijks in ; dan worden het een soort massage-sokken) : Van wibra-paars en Zeeman-melange rood. En eergisteren vond ik in een winkeltje in Gronau in de restjesbak twee prachtige wolletjes Lana Grossa Motivo (of eigenlijk : 4, die twee andere moeten nog verwerkt worden) . Het zag er een beetje uit als drie smalle reepjes stof, waardoor je een soort voddenmat-effect krijgt Was echter heel goed te haken met naald nummer 3, en geeft zo een mooie dichte, stevige structuur in halve stokjes. Het boordje is een beetje smal, omdat ik maar één knolletje katoen had voor de tenen/hielen/boorden, dus na twee tene nen hielen heb ik het restje verdeeld over beide sokken, en kon daar nog nét twee toeren stokjes uithalen. Het is trouwens katoen, waardoor ze voor in huis wat lekkerder zijn : niet zo warm. Voor buiten zijn ze echter weer net niet warm genoeg. |
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk, gehaakte sokken. Ziet er een stuk eenvoudiger uit dan breien, ik ga het snel een keer proberen. Maakt het nog wat uit welke maat je hebt? Of is het een one-size-fits-all-patroon?
|
|
Dansk
Hobbyguru Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel voor je patroon. Lijkt me heerlijk, een paar eigengehaakte sokken aan. Ga je patroon proberen!!!
|
|
Annemarie
|
|
Iris74
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk!! Dank je wel voor het patroon, ik heb hem opgeslagen!!!
|
|
groetjes Iris ************** |
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
groetjes geesje
|
|
Newbie
Duizendpoot Lid sinds: 01 December 2009 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 137 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi patroon zeg!
Hoeveel wol van de wibra/zeeman heb je nodig voor een paar sokken? Groetjes, Evelien |
|
creatiefe ideen
Hobbywonder Lid sinds: 05 Mei 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 428 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je,ik heb direct opgeslagen
|
|
L33ntje
Post Options
Thanks(0)
|
Als je twee van die dikke bollen hebt (een effen en een in een patroontje ofzo) is dat genoeg voor een paar (afwisselende) damessokken en een paar kleinere kindersokken. Hou je nog wel een restje over. Als je de sok niet al te lang maakt, is eigenlijk 50 gram al genoeg voor een (enkel)sok. Eén grote bol is nét niet genoeg als je een erg lange boord of erg grote maat sok maakt. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |