Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe gelukkig start het nieuwe jaar

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe gelukkig start het nieuwe jaar
    Posted: 31 December 2010 om 12:52

Hoe gelukkig start het nieuwe jaar

hier met gemengde gevoelens, 2 jonge lui zijn eerste kerstdag gevonden in Meppel kwamen hier uit de buurt, vrienden van mijn tantezegsters je staat er dan wat langere bij stil je kent ze wel niet echt maar toch het komt zo dicht bij

gisteravond om etenstijd komt manlief thuis helemaal van slag, kwam een auto tegen waar een jongeman in lag begin 30 door gladheid van de weg geraakt, vrouw zwanger van een tweeling, maar een vader zullen de kleintjes niet kennen

gelijk naar mijn dochter die in het dorp was en nog naar groningen moest, gezegt dat ze voorzichtig moest doen, is gelukkig niet gegaan en vannacht maar bij ons gebleven, en weer werd er een weg afgesloten een paar kilometer verder weer een auto van de weg het viel gelukkig mee maar o wat was het glad

en daarom voor  al die genen die nu iemand moeten missen in deze dagen van licht en blijdschap heel veel sterkte

en voor jullie allen een heel fijn maar vooral gezond 2011

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 14:18
zo wordt je idd even met de neus op de feiten gedrukt.
ik leef mee met alle mensen die in deze donkere dagen
waarin we eigenlijk allemaal gelukkig moeten kunnen zijn
zoveel verdriet en gemis kennen.
jij en iedereen wens ik een goede jaarwisseling en dat 2011
een mooi jaar voor een ieder mag worden.
Back to Top
corine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer corine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 December 2010 om 15:37

Ook ik wens iedereen die een geliefde persoon heeft moeten missen heel veel sterkte toe.

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 08:10

Geluk en verdriet ligt soms zo dicht bij elkaar...

Aan iedereen die een geliefd persoon moet missen wens ik veel sterkte en moed toe....

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 12:36
Goed om ook hier bij stil te staan, moet hartverscheurned zijn om deze jaarwisseling gevierd te hebben  met een immens verdriet en gemis...ik kwam 2 weken geleden nog een mail tegen van Meia....ach...ze was toen zó vol moed....en nu is ze er al een tijdje niet meer....mocht iemand van haar familie dit lezen dan wens ik hen veel sterkte en hoop dat de herinneringen aan deze bijzondere vrouw hun hart verwarmen in deze koude dagen....
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Januari 2011 om 13:16
Zo zie je maar hoe kwetsbaar we met zijn allen toch eigenlijk zijn. Ik wens iedereen een vooral gezond 2011 toe. Voor iedereen die het moeilijk en zwaar heeft, wil ik ook vooral heel veel sterkte toewensen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 14:24

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

Goed om ook hier bij stil te staan, moet hartverscheurned zijn om deze jaarwisseling gevierd te hebben  met een immens verdriet en gemis...ik kwam 2 weken geleden nog een mail tegen van Meia....ach...ze was toen zó vol moed....en nu is ze er al een tijdje niet meer....mocht iemand van haar familie dit lezen dan wens ik hen veel sterkte en hoop dat de herinneringen aan deze bijzondere vrouw hun hart verwarmen in deze koude dagen....

lief dankje..,ik ben haar dochter.

Het is vreselijk zonder haar....

Back to Top
rita_1709 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita_1709 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 14:31
Originally posted by marjolein2202 marjolein2202 wrote:

Originally posted by nldutchy nldutchy wrote:

lief dankje..,ik ben haar dochter.

Het is vreselijk zonder haar....

Ik kan me voorstellen dat het zonder die warme en moedige vrouw moeilijk is om opnieuw de draad op te pakken... hoe gaat het nu met jullie vader Kees ???

Groetjes,
Rita.

Bloemen zijn om mooi te zijn..
Mensen zijn om goed te zijn !!
Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2011 om 14:51

Die heeft het erg moeilijk zo alleen.

Het huis is ook heel netjes en steriel vind ik als ik daar kom. Meestal laghet vol met mam haar knutsels en haak en breiwerk

Hij mist ook zijn praatmaatje natuurlijk. zodra hij zijn ogen open doet wordt hij geconfronteerd met een lege kant van het bed. Voor hem zijn de dagen denk ik een stuk langer dan voor ons.

Maar hij gaat er gelukkig wel weer wat uit zo nu en dan.

lief dat je vraagt

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 06:56

Ja altijd goed om ook eens bij anderen stil te staan, er gebeuren zoveel nare dingen. Meestal ben je er ver vandaan en sta je er niet bij stil, maar het blijft altijd vreselijk. Verder sluit ik me bij de vorige hobbydoosjes aan.

En Kees en Marjolein ook nogmaals heel veel sterkte.Kees probeer weer te wandelen dat zou Meia zeker hebben gewild.

Groetjes, Lidia

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 09:48

Ook ik wens iedereen die een geliefde persoon heeft moeten missen heel veel sterkte toe.

DAAR SLUIT IK MIJ VOLLEDIG BIJ AAN

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2011 om 15:57

marjolein en fam  met Meia vooraltijd in ons hart

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns