pc kaduuk |
Reageer ![]() |
Autheur | |
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 02 Januari 2011 om 17:53 |
hoi hoi zal voorlopig niet op het forum zijn pc is kaduuk gegaan voor de kertsdagen voorlopig geen nieuwe voor iedereen alsnog de beste wensen en een geweldig creatief knutseljaar gewenst tot gauw maar weer misschien
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
wat vervelend
hopelijk toto gauw. |
|
![]() |
|
![]() |
|
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
ooooooooooooooooh,ik weet uit ervaring hoe vervelend dat is.....ik ga gauw je patroontje,wat ik beloofd had kopieeren en opsturen, kun je iig haken!! Groetjessssssss |
|
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Dat is balen hopelijk snel een oplossing
|
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Wat vervelend!!! Hoop dat er gauw een oplossing
voor je komt. Tot dan! |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Jeetje, balen zeg. Ik hoop voor je dat je snel weer een computer tot je beschikking hebt. Wat zijn we eigenlijk verwend zeg: is de computer stuk, zitten we meteen met onze handen in het haar. Ik kan me er alles bij voorstellen. Wij hebben eens een dag zonder stroom gezeten, dan baal je. Geen verwarming (het was in de winter), geen licht en geen computer. En het ergste is: ik kook elektrisch, dus koffie of thee zetten is er ook niet bij.
![]() ![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |