punnikklosjes |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 December 2010 om 19:27 |
Wie o wie heeft voor mij punnikklosjes over . Ik heb zitten zoeken maar ze kosten erg veel en 2 de hands is prima voor de kinderen van de naschoolseopvang.
portokosten vergoed ik
vast bedankt |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
tolwol
Newbie Lid sinds: 20 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/punnik-klos-4-penne n.asp
Of moet je een grote hebben anders lijkt mij bovengenoemde toch niet zo duur voor een nieuwe? Groetjes Chan |
|
x en grt chan
|
|
Corrie
Hobbyguru Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb gekeken maar zie niets
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
petra1982
Hobbywonder Lid sinds: 11 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 586 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij de hema heb ik 1 gekocht voor 3,50 euro. misschien heb je hier iets aan?
|
|
Groetjes Petra
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
bij het kruidvat waren ze begin dit jaar 1 euro had er 10 maar ben er door en ze waren erg goed maar op is op. Ik hoop gewoon dat er mensen zijn die er hebben liggen en er niets mee doen. |
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik niet, maar ik heb wel van die doosjes bij Euroland gezien een tijdje terug. Ze stonden in de Sinterklaasfolder, maar waren pas na 5 december voorradig.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
oke als het wer het toelaat ga ik kijken dank je wel Magteld
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ze eerst bellen, anders ga je misschien voor niets.
|
|
wat rozengeur. |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
Piet moest naar therpie en is langs euroland geweest 3euro hoor en dat vind ik echt te gek.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Corrie
misschien heb je een handige doe het zelver in de buurt. Klosjes maken van ongeveer 6 cm Gat in het midden boren ongeveer 1 a 1 1/2 cm schuurpapiertje erlangs en 4 kopspijkertjes boven in . Mijn vader maakte ze vroegen van houten garen klosjes maar helaas zijn die niet meer te koop |
|
groetjes Marlan
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
zat er ook al aan te denken om iets zelf te maken dank je wel
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Josl
Hobbyguru Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Corrie, jammer genoeg heb ik ze niet voor je liggen, maar ik zou toch maar goed op de kosten letten hoor: ze passen niet door de brievenbus, dus hoge verzendkosten. Groetjes, Joke |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
klopt ik heb al iets gezaagd er moeten alleen nog gaten in maar dat komt helemaal goed.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Wille
Duizendpoot Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe gaat punniken ook alweer? Kent iemand een goede site waar ik dat kan zien? Dan kan ik het leren aan m'n nichtje (en aan mezelf eerst natuurlijk...).
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier laten ze zien hoe het moet
http://www.youtube.com/watch?v=PlcLrrzd8xc&feature=relat ed succes |
|
groetjes Marlan
|
|
Wille
Duizendpoot Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
Post Options
Thanks(0)
|
Thanks! Ik zal mijn schoonvader eens vragen om zo'n klosje voor me te maken. Hij is erg handig! Groetjes! |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Is dit geen idee? http://www.eduvip.nl/cms/book/export/html/458 of deze http://www.craftypod.com/2007/05/14/from-spool-knitting-to-l oom-knitting/
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als je een stuk pvc buis gebruikt, zou je dan de 4 of 6 uitsteeksels er uit kunnen snijden en schuren? Dat lijkt me minder werk dan dat lijmen en wachten tot het droog is.
|
|
wat rozengeur. |
|
Corrie
Post Options
Thanks(0)
|
met die paperclips dat zit met ijzerdraad en ik vraag me af of dat handig is maar ik zal er eens samen met piet naar kijken dank je wel.
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |