hoe gelukkig start het nieuwe jaar |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 31 December 2010 om 12:52 |
|
Hoe gelukkig start het nieuwe jaar hier met gemengde gevoelens, 2 jonge lui zijn eerste kerstdag gevonden in Meppel kwamen hier uit de buurt, vrienden van mijn tantezegsters je staat er dan wat langere bij stil je kent ze wel niet echt maar toch het komt zo dicht bij gisteravond om etenstijd komt manlief thuis helemaal van slag, kwam een auto tegen waar een jongeman in lag begin 30 door gladheid van de weg geraakt, vrouw zwanger van een tweeling, maar een vader zullen de kleintjes niet kennen gelijk naar mijn dochter die in het dorp was en nog naar groningen moest, gezegt dat ze voorzichtig moest doen, is gelukkig niet gegaan en vannacht maar bij ons gebleven, en weer werd er een weg afgesloten een paar kilometer verder weer een auto van de weg het viel gelukkig mee maar o wat was het glad en daarom voor al die genen die nu iemand moeten missen in deze dagen van licht en blijdschap heel veel sterkte en voor jullie allen een heel fijn maar vooral gezond 2011 |
||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
||
![]() |
||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
zo wordt je idd even met de neus op de feiten gedrukt.
ik leef mee met alle mensen die in deze donkere dagen waarin we eigenlijk allemaal gelukkig moeten kunnen zijn zoveel verdriet en gemis kennen. jij en iedereen wens ik een goede jaarwisseling en dat 2011 een mooi jaar voor een ieder mag worden. |
||
![]() |
||
![]() |
||
corine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
|
Ook ik wens iedereen die een geliefde persoon heeft moeten missen heel veel sterkte toe.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
|
Geluk en verdriet ligt soms zo dicht bij elkaar... Aan iedereen die een geliefd persoon moet missen wens ik veel sterkte en moed toe.... |
||
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
||
![]() |
||
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
|
Goed om ook hier bij stil te staan, moet hartverscheurned zijn om deze jaarwisseling gevierd te hebben met een immens verdriet en gemis...ik kwam 2 weken geleden nog een mail tegen van Meia....ach...ze was toen zó vol moed....en nu is ze er al een tijdje niet meer....mocht iemand van haar familie dit lezen dan wens ik hen veel sterkte en hoop dat de herinneringen aan deze bijzondere vrouw hun hart verwarmen in deze koude dagen....
|
||
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
||
![]() |
||
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
|
Zo zie je maar hoe kwetsbaar we met zijn allen toch eigenlijk zijn. Ik wens iedereen een vooral gezond 2011 toe. Voor iedereen die het moeilijk en zwaar heeft, wil ik ook vooral heel veel sterkte toewensen
|
||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||
![]() |
||
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
|
lief dankje..,ik ben haar dochter. Het is vreselijk zonder haar.... |
||
![]() |
||
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
|
Ik kan me voorstellen dat het zonder die warme en moedige vrouw moeilijk is om opnieuw de draad op te pakken... hoe gaat het nu met jullie vader Kees ??? |
||
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
||
![]() |
||
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
|
Die heeft het erg moeilijk zo alleen. Het huis is ook heel netjes en steriel vind ik als ik daar kom. Meestal laghet vol met mam haar knutsels en haak en breiwerk
Hij mist ook zijn praatmaatje natuurlijk. zodra hij zijn ogen open doet wordt hij geconfronteerd met een lege kant van het bed. Voor hem zijn de dagen denk ik een stuk langer dan voor ons. Maar hij gaat er gelukkig wel weer wat uit zo nu en dan. lief dat je vraagt |
||
![]() |
||
Lidia2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2743 |
|
Ja altijd goed om ook eens bij anderen stil te staan, er gebeuren zoveel nare dingen. Meestal ben je er ver vandaan en sta je er niet bij stil, maar het blijft altijd vreselijk. Verder sluit ik me bij de vorige hobbydoosjes aan. En Kees en Marjolein ook nogmaals heel veel sterkte.Kees probeer weer te wandelen dat zou Meia zeker hebben gewild. Groetjes, Lidia |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
Ook ik wens iedereen die een geliefde persoon heeft moeten missen heel veel sterkte toe.
DAAR SLUIT IK MIJ VOLLEDIG BIJ AAN |
||
![]() |
||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
|
marjolein en fam |
||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |