Hobbydoos Omslagdoek A Long! :) |
Reageer | Pagina 123 53> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 Februari 2011 om 19:00 |
In dit topic kun je je vragen stellen, foto's laten zien of gewoon kletsen over het project! Voor alle details kun je hier kijken: KLIK De patronen kun je HIER vinden Nummer 6
-Haak 65 lossen; -Rij 1: Stokje in de 5e losse van de haak, *2 lossen, 5 lossen overslaan, 4 stokjes in de volgende losse, **2 lossen, stokje in de volgende losse, herhaal van * tot einde toer, eindig met ** in de laatste losse, draai. -Rij 2: 4 lossen, stokje in het 1e stokje, 2 losse, volgende 3 stokjes en de 2 lossen ruimte overslaan, *(4 stokjes, 2 lossen, stokje) alles in de volgende 2 losse ruimte, 2 lossen**, sla de volgende 2 losse ruimte over, herhaal van * tot einde toer, eindig met **, 4 stokjes in de ruimte tussen het laatste stokje en de 4 lossen van het begin.
-Herhaal deze toer tot de gewenste lengte van de omslagdoek! |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoera; jullie mogen beginnen!!!!!
Van de paarse wol ga ik de gebreide versie maken, van de andere 2 kleuren de gehaakte nummer 3. De stichmarkers heb ik speciaal voor de gebreide versie gemaakt! |
|
|
hexxi
Groupie Lid sinds: 21 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 64 |
Post Options
Thanks(0)
|
Over bijna 4,5 uur kan het startschot gegeven worden !!! Alleen ik kan geen foto's plaatsen door dat ik nog steeds niet weet hoe het moet |
|
hexxi
Groupie Lid sinds: 21 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 64 |
Post Options
Thanks(0)
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
het werkt Hexxi en wat een leuke presentatie Jips, komplimenten..ik haak of brei niet mee maar lees/leef met veel plezier mee...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb dr zin in!!!
|
|
GuAnita
Groupie Lid sinds: 22 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit er helemaal klaar voor!
maar ga zo toch eerst maar even mijn bed opzoeken ;) weltrusten! |
|
|
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik volg jullie op de voet. Ben benieuwd naar alle resultaten en creaties.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Frea H.
Hobbyguru Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
|
VEEL SUCCES voor iedereen die vandaag gaat beginnen. Ik moet eerst nog een paar dingen afmaken van mijzelf. |
|
|
|
Eugenie
Hobbyguru Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen sucses en vooral veel plezier met "het"project.
|
|
~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, succes allemaal! Ik moet eerst mijn pull through nog afbreien en dan ga ik beginnen met gehaakte nummer 3. |
|
|
Spekkie
Hobbyguru Lid sinds: 21 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
veel plezier voor iedereen die vandaag gaat beginnen....
ga eerst nog een paar dingen afmaken, voor dat ik aan de omslagdoek gaat beginnen, en neem het dan mee naar Zeeland, daar ga ik het hele seizoen naar toe... |
|
Wen370
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier wie start vandaag... ik ook. Ik ga eerst de gehaakte nummer 5 maken.
|
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik liet met zoveel enthousiasme de voorbeelden en mijn gekozen wol zien dat ik nu mijn moeder ook weer aan het haken heb!!! Tenminste, ze heeft ook wol gelocht en ik heb gister het eerste deel overgeschreven voor haar van de gehaakte nummertje 3....
|
|
|
|
hexxi
Post Options
Thanks(0)
|
Nou meiden het is zo ver we kunnen beginnen !!!!! Iedereen heel veel succes !!! |
|
I LOVE HAKEN
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jippie!!!!!!!!!
|
|
pralientje
Hobbyguru Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes iedereen
|
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel succes allemaal
Brei en haak met plezier Vertel de vorderingen hier. Ik ga straks na het huis houden beginnen met opzetten van de gebreide en daarnaast haak ik nr 5 |
|
groetjes Marlan
|
|
Guests
Guest Group |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen veel plezier en succes! Ik denk dat ik er uiteindelijk weer niet aan toe kom, maar ben natuurlijk wel heeeeel benieuwd naar de resultaten!
|
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Iedereen heel veel succes en ik lees graag mee met jullie vorderingen heb zelf nog te veel te doen.
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Reageer | Pagina 123 53> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |