Groot naaiproject, reuze gordijnen foto’s |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Cornel45 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 35 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Maart 2011 om 21:23 |
Naast 3 breiprojecten was ik afgelopen weekend ook aan een groot naaiproject begonnen. Had ik afgelopen december al een iets kleiner gordijn genaaid voor een kleiner zijraam in de woonkamer, voor mijn grote slaapkamer moest ik alles letterlijk XL aanpakken. Zo zag het raam (ruim 3 meter breed) eruit zonder de gordijnen, en vanwege mijn privacy had ik de rolluiken vrijwel altijd dicht. 15 meter bordeauxrode veloursstof verdeeld over twee pakketen (waarvan een geopend) Hier de eerste voorbereidingen, wat een zware lappen en grote hoeveelheden stof. Naaiwerk in eerste fase, 3 banen van 2,5 meter lang en 150 cm breed aan elkaar genaaid en af gezigzag. En dit twee keer voor links en rechts. Vlinderplooi Hier een gedeelte van de opsteekhaken. Deze harde kunstof haken erop stikken is maar met weing naaimachines te doen, mijn stalen Pfaff 260 lust dit rauw! Naast het machinewerk, heb ik hier ook veel handwerk moeten verrichten. Eindresultaat over een breedte van 3,90 meter. Detail vlinderplooien, ze vallen alsof het door een ervaren stoffeerder zijn genaaid. Zo ziet het slaapkamer raam van mijn grote slaapkamer er nu uit, met de gordijnen ervoor. Kan het rolluik eindelijk eens open. |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mooi werk heb je geleverd, geniet van je privacy.
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Jeetje wat knap dat je dat zelf hebt gedaan
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Knap
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Dinie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1427 |
Heel erg mooi!
![]() |
|
![]() |
|
diny183 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
mooi gedaan hoor.
Pfff gordijnen naaien vind ik altijd een crime. |
|
![]() |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
knap gedaan hoor.
mooie kleur. |
|
![]() |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
wow, dat moet ik ook nog (gordijen naaien), dus......
![]() |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() ![]() |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
knap hoor, ik zou dat ook wel willen kunnen.
ze zijn prachtig geworden ![]() |
|
![]() |
|
Jips ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Heel mooi geworden!
![]() |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
*Grietje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 20 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 717 |
Mooie gordijnen! beetje privacy is wel fijn Enne...pas maar op, voor je het weet ben je weken voor anderen gordijnen aan het naaien |
|
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten.
|
|
![]() |
|
eNGELIEN ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1538 |
Heel mooi en prachtige kleur.
Groetjes Lien |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |