Hobbydoos Granny Square CAL = gestart. |
Reageer | Pagina 123 9> |
Autheur | |
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 25 Februari 2011 om 10:04 |
Hobbydoos Granny Square CAL Het nieuwe topic staat hier: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=23600&PN=1 &TPN=1 Je kunt kiezen uit een vestje, een wrap/omslagdoek (2e foto voorkant / 3e foto achterkant) of een poncho (3e foto) of je maakt zoveel als je wilt! Het originele VEST patroon geeft aan op basis van haaknaald 5,5: Saskia van Wibra heeft 260m per bol / Royal van Zeeman heeft 241m per bol. Jullie zullen dus verder zelf een beetje moeten gaan rekenen, het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe je het vest uit gaat werken qua kleuren. *Voor de omslagdoek/wrap 6 à 7 bollen Royal/Saskia. *Voor de poncho 4 à 5 bollen Royal/Saskia. Het zijn makkelijke patronen; dus iedereen kan meedoen! Wie wil? * Jips / IngeDeV / Mistig / Wen370 / Vlijtig Liesje / EllenC / Marjolein2202 / Lenie25 / Magtelt / NLDutchy / Haaknaald / Pippie / Marlan / Leonie_y / Marlene / Pien66 / Ilyani / Smimske / Corine / Esthertje / Willie / Hexxi / Griet / Christien / Pareltje2011 / Inge.V / Elizabethh / breijoke / wiepie / JoJo / smimske / Muis28 / Repa / Thea - TLooman / Tammie / Clairetje / Pareltje2011 / Lmarina / Beppemartha / Geesje / 1gul / grootkoerkamp / Ladyken / Butterfly1979 / Plakhuis / Marie-Jozé / Stippel / Annetvl / Monique1974 / Vivike / My-Angel / Ireen / diny183 / Tiffany / Jootje - griet |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
willywol
Duizendpoot Lid sinds: 03 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 103 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat vind ik schitterend tegen de winter. weet al in welke kleuren ik wil werken Mij mag je inschrijven. Groetjes IngeDeV |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat tegelijk klaar zijn zal wel verschillen als je maat 50
hebt of maat 36 Ik denk dat ik ik wat meer granny squares nodig heb en ik weet ook niet zo goed of dat mij dan wel kittig staat Het idee is wel heel leuk! |
|
Mistig
Hobbyguru Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, zoiets wil ik al heel lang gaan maken, mij mag je inschrijven. Per 1 oktober is prima wat mij betreft.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
IngeDeV en Mistig; jullie staan op de lijst!
Hoi, Ik zit ook heeeeeeeeeel dichtbij de laatste maat die jij noemt hoor! Maar ik vind het een leuk ding en het is iets wat iedereen kan, vandaar dat ik dacht leuk om straks met elkaar te doen! Ik heb een stapel van die effen katoenen basic shirts met V-hals en ronde hals die lekker over mijn bips en heupen vallen en zoiets draag ik er dan onder. Ik ga het heel goed verdelen qua werktempo. Doe gewoon lekker mee meid! |
|
|
Wen370
Hobbywonder Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, ik doe ook wel mee. Is nog een tijdje he, maar lijkt mij heel leuk!
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi, Leuk! Ja, het duurt nog wel even, maar er zijn zoveel mensen die meedoen aan de Hobbydoos Omslagdoek A Long, dat ik nu niet nog meer wil gaan organiseren. Ik dacht ik ga vast inventariseren of mensen het leuk vinden en dan kan het bijv. per 1 september of 1 oktober. |
|
|
vlijtig liesje
Hobbywonder Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
Post Options
Thanks(0)
|
Lijkt me heel erg leuk om mee te doen Oktober is nog wel ver weg, maar als alles goed gaat doe ik mee als het mag Ik hoor het wel groetjes vlijtig liesje |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
EllenC
Duizendpoot Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Scotland Status: Offline Points: 145 |
Post Options
Thanks(0)
|
dat ziet er heel leuk uit en ik zit nu al te bedenken in wat voor kleuren ik het zou willen maken..
schrijf mij ook maar op de lijst al zla je me tegen die tijd wel even moeten herinneren. |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja Jips ik doe aan zeker grenzende waarschijnlijkheid
wel mee Het is gewoon een te leuk ding! |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik doe ook mee lijkt me erg leuk
|
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het zo warm gehad met mijn gebreide truien deze winter, ik wil geen vest, maar ik ga wel een granny square wrap maken, is dat bedrog of een beetje meedoen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Haaknaald
Hobbyguru Lid sinds: 26 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heel leuk jasje is het, graag wil ik ook meedoen. Groetjes Els. |
|
http://elsjeshaakcreaties.blogspot.com/
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou Jipske, je hebt me te pakken hoor...DIT is wel spekkie naar mn bekkie, 1e: pas in oktober....dan heb ik nl mn 2 jaarlijkse controles in het AvL en bij de mammo gehad en ''durf'' weer van alles aan te pakken, als of er een verlenging inzit...misschien raar maar zo werkt het, zo kort voor ie controles...2e: granny's lijken me niet zo moeilijk, kheb zo'n 25 jaar geleden een bedsprei gehaakt in granny's, donkerbruin, was toen modern ;-((( maar die wrap van Magtelt spreekt me ook aan vanwege de opvliegers anders wordt het: vestje aan, vestje uit....en wrap af, wrap om gaat sneller;-)))) is dat die van de maart-along Magtelt? Ben voort eerst sinds 13 dagen uit mn bed en hang nu lekker met mn leptopke op de bank, heerlijk alles opt forum te volgen!!!! |
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een leuk vest!! Ik doe héél graag mee als het zover is!!!!
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marlene, die granny wrap wordt een nieuwe in de herfst, dan wil ik best gelijk op haken met de vesthaaksters, maar ik ben niet zo vestieel of truiair, meer wrapperig.
Ziezo de Dikke van Dalen verrijkt met 3 nieuwe woorden. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Marlan
Duizendpoot Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Post Options
Thanks(0)
|
Machteld
Maar schrijf mij er ook maar bij want dochterlief wil het vestje graag hebben en zelf kan ze (nog) niet haken |
|
groetjes Marlan
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Alle dames die zich opgegeven hebben, staan erop! Magtelt: wat ben je toch ondeugend, tracht ik mezelf een andere weg dan de wrap-road op te manouvreren, daar komt de wrap weer om de hoek zetten! Ik vind het een prima idee! De naam is omgedoopt in de Hobbydoos Granny Square CAL en ik heb een prachtige granny square wrap opgezocht, speciaal met wat extra luchtige gaten erin
|
|
|
nldutchy
Hobbyguru Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb bij mn compu boven een oude Ariadne klaarliggen om te scannnen waar een dot van een meisjesgrannyvestje instaat, komt zsm en Magtelt, bij deze verklaar ik me solidair met jou als nonvestiair, alsmede nontruiiair maar we gaan als wrappionairs, okej?? Maf mens degge dr zijt ;-))))
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier wil ik wel aan mee gaan doen. Ik ben gek op vestjes en op wraps, maar die van maart gaat me niet lukken. Oktober is heel goed haalbaar. Zet me er maar bij op de lijst
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
Reageer | Pagina 123 9> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |