can can sjaal |
Reageer |
Autheur | |
belja
Hobbywonder Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Maart 2011 om 12:24 |
hebben jullie ze ook al gezien de leuke sjaaltjes gemaakt
van can can garen. ik vind ze erg leuk alleen nu kan ik niet breien weet iemand of je met dit garen ook zou kunnen haken. het lijkt mij wel een leuk werkje tussendoor. groetjes belinda |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat vraag ik me ook af. Van de overleden moeder van mijn collega heb ik ook een paar bolletjes "geerfd" maar ik heb geen idee hoe hiermee om te gaan en of daar ook patronen voor zijn |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is echt heel simpel en ik heb er net eentje af...
Op youtube staan veel filmpjes.Het is hetzelfde garen als Katia Ondas.Alleen dat zijn bolletjes van 50 gram geloof ik en de CanCan is 100 gram Ik zoek even een filmpje voor jullie die heel duidelijk is. Komt ie: http://www.youtube.com/watch?v=L2C2wPI6IjM Ik heb zelf 7 steken opgezet en de sjaal ongeveer 160 cm gemaakt. Dat is ruim genoeg en dan heb je nog genoeg van je bol over voor nog eentje. Als je 12 opzet en de hele bol maakt dan is het een hele leuke wintersjaal. |
|
Corneliaz
Hobbyguru Lid sinds: 07 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1379 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem bij de favorieten gezet. Het garen is van een ander merk maar dat zal niet veel uitmaken denk ik.
|
|
Groetjes Corneliaz
Ga met je tijd mee maar kom van tijd tot tijd terug. |
|
IngeDeV
Hobbyguru Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij moet je dat echt kunnen verwerken als tunisch haken.
misschien even uittesten groetjes IngeDeV |
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben de Katia Ondas gebreid, maar dan niet op de buitenste rand, maar het draad uitgerekt (in de breedte) en dan dubbelgenomen en daar ingestoken. Je krijgt dan wat minder grote ruches, maar wel veel voller.
|
|
marjolein2202
Post Options
Thanks(0)
|
@Ieke
Dan heb je het garen dus dubbel gevouwen eigenlijk? en in de vouw opgezet? |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bedoel eigenlijk een heel ander soort garen. Het zijn blokjes tussen 2 draden....
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
marjolein2202
Post Options
Thanks(0)
|
ohja daar kan je ook van die leuke sjaaltjes van maken.
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=19184&KW=b aby+deken bedoel je dit? |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Marjolein2202: klopt helemaal. Zal er zo even een foto van maken! Geeft een leuk effect vind ik zelf. Vind het eigenlijk zelfs leuker dan hoe het op de verpakking staat... Wordt minder flapperig ;)
|
|
marjolein2202
Post Options
Thanks(0)
|
wat een goed idee, dat ga ik bij de volgende ook eens
proberen |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |