kan ik een breipatroon ook haken |
Reageer |
Autheur | |
paulina
Newbie Lid sinds: 06 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 28 April 2011 om 20:38 |
Hallo Kan ik een breipatroon ook haken? Wil iemand me helpen hierbij? Alvast bedankt. Paulina |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk niet dat dat gaat lukken. Kijk eens bij "zoeken" op gehaakte sokken in alle forums, dan zul je zien dat er patronen voor gehaakte sokken bestaan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
L33ntje
Hobbyguru Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2043 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee, een breipatroon kun je niet zomaar haken ; dat moet je echt opnieuw berekenen en uitwerken, maar een sok is wel een hoofdstuk apart.
Gelukkig zijn er uitstekende patronen vor gehaakte sokken ;-) Je kunt het HIER gratis downloaden (even opletten dat je de Nederlandse versie pakt). Misschien dat je je eerst even moet aanmelden op Ravelry, maar dat is iets waar je zeker geen spijt van zult krijgen - en het kost tenslotte niks. let op : gehaakte sokken zijn eigenlijk altijd dikker en steviger dan gebreide sokken ! Hou daar rekening mee, als je ze ook echt in schoenen wilt dragen. Dan zul je je echt moeten beperken tot heel dun (kant)garen. Haakwerk is namelijk bijna drie keer zo dik en warm als breiwerk. Het zijn dan ook eigenlijk meer een soort huissokken / pantoffels. |
|
A clean house is a sign of a wasted life
|
|
paulina
Newbie Lid sinds: 06 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor het antwoord geven op mijn vraag, ik heb me aangemeld bij ravelry en ben erg blij met de site nogmaals dank paulina |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |