Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Ben even heel verdrietig

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Ben even heel verdrietig
    Posted: 14 Mei 2011 om 17:52
Ben even heel verdrietig.
We hebben onze kat gisteren van 14 jaar, moeten laten inslapen.
Ze at weinig en dronk heel veel water, naar de dierenarts en toen bleek dat ze een tumor bij de nieren had.
Er was geen herstel meer mogelijk.
Maar het doet zo'n zeer en is erg stil.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 17:59
ocharme , ik leef met je mee 
ik heb al ook men hele leven katten en elke keer als ik moet afscheid nemen zeg ik dat ik er nooit geen meer moet hebben vanwege het verdriet .

ik heb er nu weer 4 en de oudste daarvan is weeral 11j , dus het komt ook weer iets dichter , maar daar mag ik nu nog niet aan denken .

ik vind het heel erg voor u , maar uiteindelijk was dit het beste voor de poes , daar moet ge u aan troosten .

veel sterkte , ik weet wat het is
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 18:20
Ach wat vervelend Ik weet wat je voelt Wij hebben enkele
jaren geleden een poes van 21 jaar moeten laten inslapen
Het was het beste voor de poes maar het deed heel veel pijn
sterkte ermee
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 18:30

Ik ken het gevoel,maar het is wel de beslissing waardoor je liefde hebt getoond .

sterkte

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 18:36
Oh wat naar, ik ken dat gevoel ook, onze poes was 15, en kon ook niet meer. We hadden ook een schat van een hond, die kon ook niet meer . Dus dan moet je een stap zetten, hoe moeilijk ook. Als er geen herstel meer mogelijk is hebben jullie de beste keuze gemaakt voor het beestje zelf. Heel veel sterkte, want het zijn toch een beetje  je kinderen, als je ze zolang in huis hebt gehad. groetjes irene
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 18:42
nou creaans,ik wens je veel sterkte met dit verlies,het valt niet mee om je kat te verliezen op de leeftijd van 14,
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 18:52
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik ken het gevoel,maar het is wel de beslissing waardoor je liefde hebt getoond .

sterkte

ik sluit me hierbij aan, het doet heel erg veel pijn, maar is wel de beste oplossing, wij hebben ook behoorlijk veel huisdieren, maar elk is je even lief en je wilt er geen een kwijt. heel veel sterkte

lydia wijsbroek
Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 19:16

heel veel sterkte 

monique

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 19:31
och wat erg, heel veel sterkte .
Back to Top
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 19:54

ik begrijp je heel goed, als er hier een kat of ander dier gaat, dan ben ik weken van de leg

dikke knuffel

Back to Top
marjolein2202 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein2202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 21:25
agos dat is idd heel verdrietig...sterkte met je verdriet
Back to Top
dollydotteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dollydotteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 21:53

hey creaans , ik wens je veel sterkte hierbij , ik weet dat dit enorm zwaar kan aanvoelen

groetjes

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 22:21
Het is echt heel naar, zo'n poesvormige leegte in je huis. Mijn remedie is altijd om zo snel mogelijk mijn armen weer te vullen met een nieuw hoopje bont. Niet dat de oude kat daarmee wordt vervangen, maar je liefde moet toch ergens heen.

Je zult na 14 jaar wel veel mooie herinneringen hebben, onze Be-Bob ligt nu al een paar jaar op zijn lievelingsplekje in de tuin, maar we praten nog vaak over hem.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 22:25
Wat verdrietig voor je, zeker als hij al zo lang bij jullie is geweest. Sterkte
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 22:31
Ach wat verdrietig en sneu, ik weet hoe het voelt maar soms heb je geen keus en is houden van........ ook los laten hoe verdrietig het ook is.

Sterkte hoor
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 22:33
Sterkte,weet uit ervaring wat een drama dit is.
[IMG]http://i1125.photobucket.com/albums/l587/gif-mania/album19/x_8941aa5.gif">
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 22:53
sterkte hoor! Is echt heel naar voor je, maar je kat heeft wel een mooi lang leven gehad. Onze kat is doodgereden op de jonge leeftijd van 11 maanden, dat is ook echt niet leuk.
Groetjes Lmarina
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 23:27

Aah bah, hetzelfde staat ons nu te wachten. Onze oudste is nu 16, vorige week heeft de dierenarts dezelfde conclusie getrokken. Veel drinken, mager worden, niet eten en een bult bij de nieren. Hier dus samen met de dochters elke dag afwachten of ze de volgende dag haalt. Een prik geven had ook gekunt, maar volgens de arts heeft ze geen pijn. En loopt het vanzelf af. Toch vanavond met lood in de schoenen naar haar gezocht, want we ze kwam niet thuis. Nu ligt ze in haar mandje. Maar voor hoe lang nog.  Niet fijn. En ik moet er niet aan denken dat ze er over een paar dagen niet meer is, ook voor onze meiden geen leuk vooruitzicht.

Sterkte Creaans, leuk is het niet om zo een beestje te verliezen.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2011 om 23:46
Ach wat sneu  Ik snap je volkomen, na 4 jaar mis ik mijn hond nog steeds.
Veel sterkte
Back to Top
Bregit View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bregit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2011 om 01:14
Ik weet hoe je je voelt, vorig jaar onze hond van bijna 15 jaar moeten laten inslapen, nu na 1 jaar mis ik hem nog ontzettend, sterkte.
Groetjes,
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.656 seconden.
Lang Yarns