het houd nog niet op hoor |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | ||||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Mei 2011 om 12:49 |
|||||||
Ik kan maar niet stoppen met het vilt. Ik moet eigenlijk nog wat haken maar ik vind dit momenteel veel leuker om te doen.
ik had ook nog een hello kitty gemaakt met paars jurkje maar daar heb ik geen foto van. die is al weer verkocht.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||
|
||||||||
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|||||||
Oh leuk! De pucca en hello Kitty vind ik beide heel gaaf
![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
|||||||
prachtig!!
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
|||||||
Wat een leuke dingen maak je toch.
Waar haal je de tijd vandaan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
||||||||
![]() |
||||||||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
|||||||
ZIJN SCHATTIG
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
|||||||
Bijna wel, en dan kom ik nog tijd te kort. Maar die hangertjes gaan veeeeel sneller dag gehaakte dingen hoor. ik denk dat ik met een hello kitty hanger ongeveer 2 uur bezig ben. en dan is hij helemaal af met slingertjes en al. als de kids om 8 uur op bed liggen en wij gaan zelf rond 11 uur dan kan ik toch ong. 1,5 hanger maken. dus dat gaat vrij snel. overdag doe ik tussendoor de berichtjes op de comp bijhouden 's avonds zit manlief er het liefst achter. dus dan kan ik mooi handwerken. ik merk wel bij mij zlef dat als we 's avonds visite krijgen of ik moet wel dat ik dan bij mezelf denk....ik kan niet werken aan dit of dat |
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
|||||||
Ze zijn prachtig heb je de patroontjes uit een boekje?
|
||||||||
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
||||||||
![]() |
||||||||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
|||||||
wat een schatjes, nog niet stoppen hoor
![]() veel te leuk om naar te kijken ![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
|||||||
ik heb ze bijna allemaal van pacasa-webalbum. daar kun je heel veel vinden op het gebied van haken en ook vilt (felt) in dit geval. Je moet wel even goed zoeken en gewoon een heleboel mappen openen om te kijken of er patroontjes bij staan.
|
||||||||
![]() |
||||||||
![]() |
||||||||
Lmarina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
|||||||
Heel leuk, ik begin de kriebels te krijgen
![]() ![]() |
||||||||
Groetjes Lmarina
|
||||||||
![]() |
||||||||
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
|||||||
Oh, ze zijn echt super!!!
|
||||||||
![]() |
||||||||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|||||||
je moet eens op de site van favecrafts kijken, daar staan ook leuke patroontjes van vilt o.a. babyschoentjes, leuk om ideeen op te doen
|
||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||
![]() |
||||||||
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
|||||||
Dank je wel ga meteen even kijken nogmaals ik vind ze super die hangertjes
|
||||||||
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
||||||||
![]() |
||||||||
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
|||||||
vooral de Hello Kitty vind ik super.
|
||||||||
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
||||||||
![]() |
||||||||
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
|||||||
Wat zijn ze leuk. Je hebt echt de smaak te pakken gekregen. Leuk hoor.
Dat van de gedachten als er bezoek komt, herken ik. Daar heb ik soms ook last van. Of op de momenten dat het op mijn werk niet druk is, denk ik ook: had ik mijn handwerk maar meegenomen. Maar ik zie het al voor me.... ![]() |
||||||||
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
||||||||
![]() |
||||||||
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
|||||||
Ze zijn weer erg leuk geworden Esther!!
|
||||||||
groetjes miranda
|
||||||||
![]() |
||||||||
IngeDeV ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
|||||||
Hoi Estherken,
Je viltpoppetjes zijn super mooi. Ik lees dat ze van picasa komen. Ik kan daar niet zo goed mee om. Mocht iemand zich geroepen voelen om dat eens uit te leggen zou ik heel dankbaar zijn. Groetjes IngeDeV |
||||||||
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||||||||
![]() |
||||||||
beertje1941 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 906 |
|||||||
af en toe wat anders doen kan geen kwaad. jouw vilthangers zijn prachtig ik heb ook even de site van favecrafts bekeken mijn handen jeuken zoveel leuke ideetjes opgedaan. |
||||||||
Geniet van elke dag!!!
![]() |
||||||||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |