Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar ben je nu mee bezig

 Reageer Reageer Pagina  123 24>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
creavon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creavon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Waar ben je nu mee bezig
    Posted: 07 November 2010 om 20:34

Misschien een rare vraag, maar ....

mischien zijn er meer mensen die het leuk vinden waar je nu mee bezig bent.

Of gewoon ff lekker vertellen wat je gedaan hebt. Misschien trap ik wel een open deur in omdat een onderwerp als dit niet van de grond is gekomen. Dan zou ik zeggen....verwijder het maar weer. Even goeie vrienden.

Ik ben op dit moment een girafje aan het haken. En al zeg ik het zelf....het wordt een snoepie. Bedoeld voor de kleinzoon van een hele lieve vriendin die bij oma en opa zijn eigen junglekamer gaat krijgen. Sssst....ze weet het niet Verder ben ik hier veel online. Omdat ik nog niet zo heel lang (sinds de zomer) haak ben ik helemaal verzot van jullie leuke patroontjes. Heb inmiddels al een leuke map aangelegd en echt....weet gewoon niet wat het eerste te maken. Hoewel....nu eerst lekker met kerstdingen aan de slag. Heerlijk die sfeer van Kerst in huis. 6 december ga ik helemaal los. En als het klaar is....mogen jullie meekijken wat wij hebben gemaakt. Of jullie moeten erg nieuwsgierig zijn....dan kan ik wel een foto plaatsen.

Groetjes van Yvonne

Back to Top
amandel View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 25 September 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5940
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amandel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 21:17

Geen rare vraag hoor,  ik heb net de visite de deur uitgelaten. Ik had grote plannen vandaag, maar daar is weinig van terecht gekomen.

Ik brei op dit moment sokken althans dat probeer ik voor Dorcas, kindertjes in Roemenie, lekker bij de TV. En ik wil graag aan mijn kerstkaarten verder, borduren,knippen en plakken.  Oh, ik wil ook nog zoveel te doen,.

Groetjes irene

Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
Back to Top
Barones View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Januari 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 342
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Barones Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 21:29
Ik ben bezig met een kindervestje aan het breien. Ik ben
bezig om een leuk boek te lezen. ( De Godmother in Panama).
x_3bc1bd1f
Back to Top
Jolanda_25 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 153
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolanda_25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 23:05

Net een vestje voor de baby-born afgemaakt. Zaterdag voelde ik me niet zo top dus de hele dag (!) gehaakt, 1 vingerloze handschoen af..vandaag begonnen met de 2e van het paar! (verder ligt er nog een muis die in elkaar moet, een sjaal halverwege en een lampenkap onafgemaakt ;-)).

Al met al, genoeg te doen!

Groetjes Jolanda
Back to Top
Lintequess View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 386
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lintequess Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 23:07
Ik ben vandaag weer begonnen aan het theeserviesje. In de praktijk waar ik werk staat al een setje maar mijn collega van de andere praktijk (we hebben er namelijk 2) wil ook graag een theeserviesje voor de kindjes. Heb ook het idee dat het nu beter lukt dan de 1e keer.
Back to Top
creavon View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 12 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 97
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creavon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2010 om 23:43

Oh wat klinkt het heerlijk bekend. Allemaal druk druk druk. We willen zoveel en ook al zeggen ze dat wij vrouwen kunnen multitasken....we kunnen toch maar 1 ding tegelijk MAKEN, ook al kun je breien en tv kijken

Ik vind ook zoveel dingen leuk, Schilderen, haken, kaarten maken, powertexen, met hout klungelen en...en...en..... Maar de meeste dingen komt gewoon niets van als je ook nog een huishouden met 2 studerende kids en een echtgenoot hebt. En dan ook nog een baan van halve dagen...Daarnaast ook nog een leuk forum voor 45+ waar ik moderator ben en heel veel lieve "vriendinnen"heb en dan speel ik ook nog Farmville en Frontierville op de pc. Keuzes keuzes keuzes

Tja en nu dus nog een verslaving...jullie volgen in jullie hobbyperikelen. En oh wat vind ik dat ook weer leuk.

Toch ga ik nu afsluiten en mijn bed opzoeken, morgenochtend wacht de baas weer op me.

Welterusten allemaal.

 

Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 Oktober 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 00:49

Ik heb vanavond opgepast bij mijn kleindochter en het boek "100 bloemen" meegenomen en wat bloemetjes gehaakt.  Ook het eerste deel gezien van de Millenium trilogie [mannen die vrouwen haten] naar de boeken van Stieg Larsson: Die wil ik dus alle drie lezen en alledrie de films zien.

Ik heb twee tassen liggen, gehaakt van videotape, die nog gevoerd moeten worden.

Ik heb bij het opruimen van het huis een zak met gehaakte lapjes gevonden [geen idee wat daar de bedoeling van was, toen, indertijd] en die ben ik nu aan elkaar aan het maken, voor een kussenovertrek.  Er liggen ook nog twee halfklare poppen van vroeger.

Ik wil nog wat kussenovertrekken maken, maar ik heb even niet de geschikte ritssluitingen.  Wel lapjes, en resten garen en frutsels en meer plannen dan tijd.

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2743
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 06:02

Ik ben nog steeds bezig met de bruidsjurk voor Barbie, heb het pak voor Ken klaar, maar tussen door even een Barbie jurkje gebreid en een klein sneeuwpopje na het patroon van Grietje.

Moet echt verder met de bruidsjurk, maar ik moet een petticoat maken en breien gaat meestal wel goed maar een petticoat maken is toch heel wat anders, ik heb er al een helemaal verknipt.

Groetjes, Lidia

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 09:24
Juist een sjaal afgebreid ,en aan een warme wintertrui vbezig voor een vriendin
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 09:34
Ik ben met 3 sjaals tegelijk bezig, 1 voor een lieve vriendin, 1 voor mezelf en 1 nog zonder bestemming.
Verder is het hier de komende dagen wasdag, we hebben gisteren de camping afgesloten en dat brengt altijd een hele berg wasgoed mee.
Maar zo ga ik eerst lekker met 14 honden aan de wandel.
Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
tikoes View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3238
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tikoes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 09:48
Ik ben bezig met een sjaal, kerstbomen, kerststal, engeltjes, slabbertjes en poezenpannelappen. Ik vind het fijn om ook bij de tv te breien of te haken met gemakkelijke werkjes. De tel werkjes zijn voor overdag.

Leuk topic.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 10:57
ik ben bezig met het samen haakproject van het
haakkransjehyve; rainbowkitty. daarnaast maak ik een
dolfijn voor mijn dochter, er ligt nog een paardje dat nog
lang niet klaar is. en ik ben begonnen met een schaapje
voor een kindje dat gedoopt word binnenkort moet dus snel
af
groetjes miranda
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 11:14

ik ben nog een paar spulletjes voor de markt volgende zaterdag aan het afwerken, knopje hier en daar aannaaien en zo en inpakken natuurlijk...

Prijzen is gebeurd, corry kwam hierbij helpen...

Nu zag ik net een dikke bol 100% wol liggen, dus misschien haak ik nog een mutsje voor India, kan niet veel doen met m'n nek, maar een toertje af en toe ga ik toch maar proberen... Voel me zo 'n beetje "rusteloos" omdat ik voor de markt niks meer ga beginnen nu... Maar zo'n piepklein musje als therapie lijkt me niet verkeerd!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 11:56
Ik ben met een trui voor mezelf bezig (haken en breien) maar alles staat een beetje op een laag pitje met mijn schoonmoeder in het ziekenhuis
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 12:19
Ik ben even nergens mee bezig. Heb namelijk last van hoge bloeddruk en heb ontzettende hoofdpijn erbij. Dus alles staat even op een heel laag vuurtje.
Groetjes Teunie
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 12:46
ik ben nog steeds bezig met een sjaal.
en ik ben bezig met een pokemon figuurtje: horsea
en voor mijn dochter een hond met lussen. heeeel veeeel
lussen
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 12:53

Leuk topic!

Qua handwerken ben ik met de laatste zwarte pietjes bezig (breien) van het patroon dat ik van Creaans heb gekregen . Verder ben ik wokkelsjaals aan het haken voor de verkoop voor een goed doel in het verzorgingshuis. Ik kom alleen in de avonduurtjes (na 20.00) aan handwerken toe.

Ik werk 4 ochtenden in de week voor de thuiszorg, op vrijdagochtend doe ik de administratie bij mijn man en broer op kantoor (zij hebben samen een aannemersbedrijf).

Dan heb ik nog mijn eigen huis schoon te maken en mijn 2 jongens te verzorgen en naar hun hobbies en sporten te begeleiden. Zij zijn 7 en 10 jaar en de oudste is autistisch, dus hij heeft veel begeleiding en verzorging nodig.

Jullie snappen wel dat ik zo mijn dagen wel door kom!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 13:35
We hebben al een paar keer dit topic gehad, het is leuk om te weten wat we allemaal aan het doen zijn.

Ik zit met rooie wangen achter de laptop naast de resten van mijn lunch. Ik heb de hele ochtend in mijn hobbykamer hetzelfde gedaan als Chrisje, knoopjes en drukkers aannaaien, draadjes afhechten. Nu nog elastiek in een poppenbroekje en een halsje in een iets te wijde poncho breien en dan kan alles in de Kerstmarktdoos.

Naast mijn bed ligt deel 11, ja elf, van de fantasyserie Het rad des tijds, deel 12 ligt ook al klaar en dan is het afzien tot 13, 14 en 15 uitkomen en vertaald zijn.

Beneden in de huiskamer ligt een half gehaakt hes voor mij en een halve stola voor buurmeisje te wachten en het boek De Prendergastkronieken, van Sara May.

En op zolder ligt was die gestreken wil worden. En ik moet nog snoepzakjes maken voor 11 november.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mia316 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2010
Locatie: Egypt
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mia316 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 13:44

Leuk allemaal te lezen wat we aan het doen zijn.

Nauw ik ben op moment bezig aan een vest aan het breien

eentje is er af en nu moet ik nog z'n zelfde alleen andere kleur breien.

dan liggen er nog 2 opdrachten klaar. Verder is karim veel bij ons en slaapt bij ons want zijn moeder heeft 2 dagen geleden een miskraam gekregen.

Ook zijn we vandaag 25 jaar getrouwd maar ja hier in egypte wordt daar verder geen aandacht aan besteed wel leuke kaartjes van uit nederland gehad met felicitatie's.

Ja en zo zijn we alemaal verschillend bezig leuk om dat te lezen

 

Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2010 om 14:29

ik ben op dit moment bezig met een bruidstaart te haken voor mijn dochter van 7. mijn andere dochter heeft net een gehaakte olifant gehad en is al weer bezig om een  nieuwe knuffel uit te zoeken.

Verder doe ik veel helpen op school ik ben daar overblijf moeder. Sinds ik sinds september verslaafd ben aan het haken van knuffels gaat er ook veel tijd zitten in het surfen op internet en het meelezen op dit forum.

oja wil ook nog 2 kraamkadootjes gaan haken maar ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden.

groetjes

Karina

 

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.311 seconden.
Lang Yarns